تعمیر مایکروویو پاناسونیک

مرکز تعمیرات پاناسونیک با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو پاناسونیک با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط  البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو پاناسونیک خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات پاناسونیک میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات پاناسونیک بر روی این شماره 91011680-026   و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

مایکروویو پاناسونیک جزء لوازم جانبی لوازم آشپزخانه شما است ، اما گاهی اوقات ، برای درک همه ویژگی های آن ، ممکن است نیاز به راهنمای مایکروویو  پاناسونیک داشته باشید. فن آوری اینورتر پاناسونیک به شما قدرت کم ، متوسط ​​یا زیاد می دهد ، که برخلاف روش متداول توقف و شروع مایکروویو در یخ زدایی و پخت نیست. این یک مزیت است ، زیرا به ایجاد گرمای یکنواخت کمک می کند ، بنابراین یخ زدایی و گرم شدن سریعتر است و به طور یکنواخت انجام می شود. این امر امکان یخ زدایی غذا را به سادگی با وارد کردن وزن غذا فراهم می کند.

مراقبت و تمیز کردن مایکروفر پاناسونیک

داخل فر:

پس از استفاده با یک پارچه مرطوب پاک کنید. در صورت نیاز ممکن است از مواد شوینده ملایم استفاده شود. از شوینده های سخت یا ساینده استفاده نکنید.

درب فر:

هنگامی که بخار در داخل یا خارج درب فر جمع می شود ، با یک پارچه خشک نرم آن را پاک کنید. در حین پخت ، به ویژه در شرایط رطوبت بالا ، بخار از غذا خارج می شود. (مقداری بخار روی سطوح سردتر مانند درب فر متراکم می شود. این طبیعی است.) سطح داخلی با یک لایه محافظ حرارتی و بخار پوشانده شده است. حذف نکنید.

حلقه غلتکی و کف حفره فر:

سطح زیر فر را با آب شوینده ملایم یا پاک کننده پنجره تمیز کرده و خشک کنید. حلقه رولر ممکن است در آب صابون ملایم یا ماشین ظرفشویی شسته شود. این مناطق باید تمیز نگه داشته شوند تا از سر و صدای زیاد جلوگیری شود.

کنترل پنل:

با یک فیلم محافظ قابل جابجایی پوشانده شده است تا از خراشیدگی هنگام حمل جلوگیری کند. ممکن است حباب های کوچکی زیر این فیلم ظاهر شود. اگر صفحه کنترل خیس شد ، آن را با یک پارچه نرم و خشک تمیز کنید. از شوینده های سخت استفاده نکنید.

سطوح بیرونی فر:

با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. برای جلوگیری از آسیب دیدن قطعات کار داخل کوره ، نباید اجازه دهید آب در دهانه های تهویه نفوذ کند.

معرفی قطعات مایکروویو پاناسونیک

مگنترون

مگنترون مایکروویو پاناسونیک

مگنترون مایکروویو پاناسونیک

 

مگنترون قلب کاربرد تجهیزات مایکروویو است. میدان الکتریکی ثابت برای به دست آوردن انرژی به انرژی مایکروویو ، به منظور دستیابی به هدف از تولید انرژی مایکروویو در عین حال ، مگنترون یک ماده مصرفی است. بنابراین ، استفاده صحیح از مگنترون برای نگهداری عادی تجهیزات مایکروویو ضروری است.

سینی سرامیکی

مایکروویو را بدون حلقه غلتکی و سینی سرامیکی در محل کار نکنید. فقط از سینی سرامیکی که مخصوص این فر طراحی شده است استفاده کنید. هیچ سینی سرامیکی دیگری را جایگزین نکنید. اگر سینی سرامیکی گرم است ، قبل از تمیز کردن یا قرار دادن در آب اجازه دهید سرد شود. مستقیماً روی سینی سرامیکی غذا نپزید مگر اینکه موارد دیگری نشان داده شده باشد.

اگر غذا یا ظروف روی سینی سرامیکی دیوارهای فر را لمس کند و باعث شود حرکت سینی متوقف شود ، سینی بطور خودکار در جهت مخالف می چرخد. این طبیعی است.

حلقه غلتکی

 

حلقه غلتکی مایکروویو پاناسونیک

حلقه غلتکی مایکروویو پاناسونیک

حلقه غلتکی و کف فر باید مرتباً تمیز شود تا از سر و صدای زیاد جلوگیری شود. Roller Ring همیشه باید باشد همراه با سینی سرامیکی استفاده می شود برای پخت و پز. به محض بسته شدن درب آشپزی از سر گرفته می شود و Start Pad فشار داده می شود. چراغ فر روشن می ماند یا هر زمان که در باز می شود آن را روشن کنید. کاملاً  ایمن است که در هر زمان در حین پخت در را باز کنید هیچگونه خطر قرار گرفتن در معرض مایکروویو وجود ندارد.

موارد احتیاط

تابش مایکروویو از مایکروویو می تواند در صورت رعایت اقدامات احتیاطی زیر ، عوارض مضر ایجاد می کند
1. هرگز قفل شدن را دستکاری یا غیرفعال نکنید
2. هرگز به یک شیء ، به ویژه یک شیء فلزی، ضربه نزنید، از طریق مشبک یا بین در و فر در حالی که فر در حال کار است
3. هرگز قابلمه ها ، قوطی های باز نشده یا چیزهای دیگر را قرار ندهید
4. همیشه از سینی فر یا ظروف آشپزی استفاده کنید
5. هرگز اجاق گاز را بدون بار کار نکنید (به عنوان مثال جذب مواد مانند غذا یا آب)
6. برای درهای لولایی افقی ، هرگز سنگینی ایجاد نکنید.
7. ظروف در بسته را در مایکروویو قرار ندهید

خرابی های متداول مایکروویو پاناسونیک

رایج ترین مشکلات فر پاناسونیک

فر قفل شده است

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران پاناسونیک با دستگاه خود مواجه می شوند، قفل شدن فر است. صرف نظر از کاری که کاربران انجام می دهند ، نمی توانند از آن به درستی استفاده کنند ، زیرا صفحه نمایش فقط می گوید که مایکروویو قفل است.

دلیل این امر ایمنی است. فر های پاناسونیک دارای ویژگی قفل کودک هستند که گاهی اوقات به تنهایی فعال است و غیرفعال کردن آن بسیار آسان است. بسیاری از افراد این ویژگی را با مسئله ای اشتباه می گیرند ، به همین دلیل است که ما در اینجا در مورد آن بحث می کنیم.

دستوراتی نیز وجود دارد که می توان از آنها برای غیرفعال کردن استفاده کرد. در بیشتر موارد ، فرمانی که بیشترین کار را در اکثر مایکروویو های پاناسونیک انجام می دهد ، فشار دادن دکمه عملکرد روی صفحه کنترل و سپس فشار دادن “5” در همان صفحه است. با فشردن هر دوی اینها گزینه قفل کودک فعال می شود و با فشار دادن “2” با فشار دادن دو دکمه قبلی ، این ویژگی غیرفعال می شود.

فر با درهای باز کار می کند

یکی از مشکلات رایج که برای اکثر افراد بسیار عجیب است این است که مایکروویو پاناسونیک به طور کامل کار می کند و غذاها را در داخل آماده می کند در حالی که درها باز است. این بسیار خطرناک است و مشکلی است که در صورت برخورد فوری باید برطرف شود. با توجه به اینکه یکی از موضوعات نسبتاً پرطرفدار است ، پاناسونیک و خود کاربران توانسته اند راه حل های مختلف زیادی برای آن پیدا کنند.

این مسئله تقریباً همیشه می تواند به خراب شدن سوئیچ قفل درها متصل شود. این چیزی است که بسیار آسان برطرف می شود ، اما تنها در صورتی که بدانید چه کار می کنید. با این وجود ، توصیه می کنیم به جای اینکه آن را در خانه به خطر بیندازید ، آن را به تعمیرگاه ببرید زیرا آنها می توانند با خیال راحت مشکل را برطرف کنند و اطمینان حاصل کنند که اجاق پاناسونیک شما کار نمی کند در حالی که درها دیگر باز هستند.

کنترل پنل پاسخ نمی دهد

صفحه کنترل یکی از مهمترین قطعات هر مایکروویو است ، چه از پاناسونیک باشد و چه از برندهای دیگر. در اکثر مواقع ، استفاده صحیح از مایکروویو بدون داشتن یک صفحه کنترل کاملاً غیرممکن است ، به همین دلیل مهم است که به خاطر داشته باشید که هرگونه مشکل در این قسمت خاص از دستگاه باید بلافاصله قبل از بدتر شدن آنها حل شود. به برای رفع این مشکلات چند کار مختلف باید انجام داد که اصلی ترین آنها بازنشانی است.

در واقع روشهای مختلفی وجود دارد که می توانید مایکروویو پاناسونیک را مجدداً تنظیم کنید ، با توجه به روش های مختلف بسته به مدل خاص. با این حال ، یکی از روش هایی که برای تک تک کار می کند این است که در حال حاضر آن را خاموش کنید ، آن را از هر منبع تغذیه جدا کرده و تا 2 دقیقه قبل از وصل مجدد به همان حالت بگذارید. اگر این کار نمی کند ، تعمیر یا تعویض صفحه کنترل را در نظر بگیرید زیرا بدیهی است که معیوب است.

کدهای خطای فر مایکروویو پاناسونیک

قبل از عیب یابی ، مایکروویو را با رعایت مراحل عملکرد صحیح در دفترچه راهنما کار کنید تا علت دقیق هر گونه مشکل را پیدا کنید ، زیرا ممکن است خطای اپراتور با نقص فر اشتباه گرفته شود.

راه حل های کد خطا

H99 خطای کنترل روشن/خاموش اینورتر
H98  بدون خطای نوسان مگنترون
H97 خطای ورودی اینورتر
H96 خطای IC سفارشی اینورتر
H95 خرابی ورودی اینورتر
H90 خاموش شدن توسط ترمیستور اینورتر کنترل می شود
H44 خرابی سوئیچ صفحه کلید
H39 خرابی ترمیستور بخاری بخار
H32 خرابی ترمیستور مگنترون
H30 خرابی ترمیستور فر
H02 خطای IC حافظه  (می تواند هم در حالت تست و هم در حالت پخت نشان داده شود)
H00 خرابی RAM  (می تواند هم در حالت تست و هم در حالت پخت نشان داده شود)
H20 خطای باز شدن بخاری بخار
U14 بدون آب هنگام پخت بخار (می تواند هم در حالت آزمایش و هم در حالت پخت نشان داده شود)
U40 بدون بار کار نمی کند
U65 خاموش شدن توسط ترمیستور مگنترون کنترل می شود
HOT فر داغ است (می تواند هم در حالت تست و هم در حالت پخت نشان داده شود)
F33 سنسور دمای باز (اگزوز)
F34  سنسور دمای کوتاه (اگزوز) (نادر)
F44  سوئیچ ممبر کوتاه شده
F01  دمای خروجی بیش از 120 درجه سانتی گراد (260 فارنهایت) است. سوزاندن غذا در فر به دلیل پخت بیش از حد
F05 خرابی حافظه خرابی مدار برنامه نویس دیجیتال
F09  فر که برای برق 50 هرتز طراحی شده است سعی می شود در محیط 60 هرتز کار کند. اگر شماره مدل فر مورد نظر در بالا ذکر شده است ، به احتمال زیاد برد کنترل (DPU) خراب شده است.
F81  مصرف بیش از حد جریان (مدار H.V فوقانی)
F82  مصرف بیش از حد جریان (مدار پایین H.V.)
F86  مخاطبین کوتاه شده RY-3. خرابی رله RY-3 (برد رله). خرابی مدار برنامه نویس دیجیتال
F87  مخاطبین کوتاه شده RY-4
بدون نمایشگر
بدون نمایش LV بدون ولتاژ به مبدل

 

عیب یابی مایکروویو پاناسونیک

مشکل علت
پس از فشار دادن صفحه شروع به کار ، فر در 3 ثانیه متوقف می شود. هیچ AC ورودی به پایانه های H.V.Inverter (U) CN702 ارائه نمی شود
پس از فشار دادن صفحه شروع ، فر در 23 ثانیه متوقف می شود. H.V.Inverter (U) توسط سیگنال های کنترل از DPC عمل می کند اما مگنترون نوسان نمی کند
پس از فشار دادن صفحه شروع به کار ، فر در عرض 1 دقیقه متوقف می شود. مدار مدار ترمیستور عملکردی ندارد.
پس از فشار دادن صفحه شروع به کار ، فر در 30 ثانیه متوقف می شود. مدار ترمیستور بخار عملکردی ندارد.
بدون نمایشگر و اصلا کارکردی ندارد. فیوز سوخته است به احتمال زیاد اتصال شل اتصالات یا مکانیزم قفل درب به درستی تنظیم نشده است.
هنگامی که اجاق گاز با در بسته است ، موتور فن روشن می شود. عدم تنظیم یا سیم کشی سوئیچ قفل ثانویه. سوئیچ قفل ثانویه معیوب است.
با باز شدن درب موتور فن روشن می شود و صفحه گردان می چرخد. سوئیچ قفل اولیه کوتاه
کوره کار نمی کند و به محض فشار دادن صفحه شروع به حالت وصل شده باز می گردد. DPC معیوب اتصال زمین را در پایه escutcheon بررسی کنید.
صدای وزوز بلند به گوش می رسد. شل شدن فن و موتور فن.
صدای وزوز بلند به گوش می رسد. شل شدن فن و موتور فن.

 

محصولات مایکروویو پاناسونیک

مایکروویو پاناسونیک NN CD997 – مایکروویو پاناسونیک NN-GF574M – مایکروویو پاناسونیک مدل NN-GD692 – مایکروویو پاناسونیک مدل NN-SM332 – مایکروویو پاناسونیک NN-C784MF – مایکروویو پاناسونیک NN-ST34

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو پاناسونیک انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال پاناسونیک
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست