تعمیر مایکروویو کرال

مرکز تعمیرات کرال با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو کرال با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو کرال خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات کرال میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات کرال بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند کرال

Coral یکی از زیرمجموعه های اصلی گروه Pakshoma است که انواع لوازم خانگی را با همکاری شرکت ها و موسسات تولید و طراحی لوازم خانگی در کره جنوبی تولید می کند. مجموعه محصولات مارک Coral شامل انواع محصولات اتوماتیک و ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک ، یخچال، مایکروویو ، فریزر ، ماشین ظرفشویی ، جاروبرقی و در طرح ها ، اندازه ها و رنگ های مختلف.

کرال از سال 2010 فعالیت می کند. از همان ابتدا ، تیم طراحی این مارک سعی کرد با ترکیب عناصر ، به روزترین لوازم خانگی جهان (عمدتا با همکاری شرکت های کره جنوبی) را انتخاب ، طراحی و تولید کند.

شعار اصلی نام تجاری Coral Core of Life است. این شعار از نوع طراحی ، رنگ آمیزی و همچنین نوع عملکرد محصولات سرچشمه می گیرد که تعامل پایداری بین مشتری و خود ایجاد می کند.

نکات ایمنی برای استفاده از مایکروویو کرال

تعمیر مایکروویو کرال

تعمیر مایکروویو کرال

اجاق های مایکروویو می توانند به طور ناهموار بپزند و “نقاط سرد” را که در آن باکتری های مضر می توانند زنده بمانند ، ترک کنند. بنابراین مهم است که به درستی هم بزنید ، بچرخانید ، زمان کافی برای ایستادن فراهم شود و بررسی کنید که هنگام پختن در مایکروویو به حداقل دمای داخلی غذا رسیده باشد.

اکثر مایکروویو دارای نقاط داغ هستند و اگر غذا را مستقیماً از فر بخورید ، ممکن است چند قسمت بیش از حد گرم شده و شما را بسوزاند. بنابراین شما همیشه باید غذای خود را به درستی هم بزنید و بچرخانید و هنگام پختن با مایکروویو زمان ایستادن بگذارید.

از بطری ها یا شیشه هایی با گردن باریک در مایکروویو خود استفاده نکنید ، زیرا ممکن است فشار در آنها ایجاد شود و باعث منفجر شدن آنها شود.

همیشه قبل از باز کردن درب روی مایکروویو ، تایمر برنامه را روی مایکروویو خاموش یا لغو کنید. باز شدن ناگهانی درب می تواند باعث فیوز ایمنی دستگاه شود.

مرتباً مهر و موم درب مایکروویو را تمیز کرده و بازرسی کنید تا مطمئن شوید محکم بسته شده است و اجازه ندهید تابشی هنگام کار نشت کند.

از مارگارین یا دیگر ظروف پلاستیکی ، فوم یا سینی های پلاستیکی و پلاستیک های خاصی در مایکروویو استفاده نکنید که برای استفاده در مایکروویو ساخته نشده اند ، زیرا وقتی در مایکروویو گرم می شوند ، می توانند گازهای شیمیایی را که به غذای شما وارد می شود ، دفع کنند. لوازم جانبی: ظروف قابل استفاده در مایکروویو).

چیزی را مستقیماً روی مایکروویو ذخیره نکنید. این ناحیه می تواند در حین کار گرم شود ، اقلام مایع می توانند ریخته شوند و بر میزان مهر و موم درها تأثیر می گذارد ، وسایل می توانند به پایین لغزند و از بسته شدن مناسب درب جلوگیری می کنند ، و موارد می توانند به سمت پایین لغزیده و دریچه های هوا را مسدود کنند که می تواند از گردش مناسب هوا و گرما جلوگیری کند. برای مایکروویو شما

برخی از دستور العمل های مایکروویو ممکن است نیاز به محافظت از قسمت هایی از غذا ، به ویژه گوشت ، با مقادیر اندک فویل آلومینیومی داشته باشد (به انواع ، هزینه ها و بررسی فویل های آلومینیومی مراجعه کنید). این امر معمولاً تا زمانی قابل قبول است که ناحیه تحت پوشش کمتر از 20 درصد مساحت غذایی باشد که در آن قرار دارد.

اگر در دستور مایکروویو شما مقدار کمی فویل آلومینیومی برای پوشاندن بخشی از غذا (برای جلوگیری از پخت سریع غذا) توصیه می شود ، هرگز اجازه ندهید که فویل یا فلز آلومینیومی به دیوارهای حفره ، سقف یا کف دستگاه دست بزند.

خرابی های متداول مایکروویو کرال

وقتی به نظر می رسد که مایکروویو درست کار نمی کند ، واکنش اولیه شما چه خواهد بود؟

سرخوردگی احتمالاً شروع می شود ، و شما احتمالاً مانند اکثر مردم فکر می کنید و قصد دارید آن را دور بیندازید و یک مورد جدید را تهیه کنید. مایکروویو ارزان وجود دارد ، اما هنوز هم هزینه دارد. اگر می توانید راهی برای تعمیر سریع مایکروویو به تنهایی پیدا کنید ، می توانید خود را از خرید مجبور به خرید یک دستگاه جدید یا برقراری تماس با تعمیرکار یا تکنسین نجات دهید.

وقتی فکر می کنید مایکروویو کار نمی کند ، چه چیزی به ذهن شما می رسد؟

آیا تا به حال چیزی را در مایکروویو گذاشته اید تا ببینید همه چیز در حال کار است ، اما غذای شما اصلا گرم نمی شود؟

این می تواند یک مشکل رایج باشد و همچنین مایکروویو به هیچ عنوان روشن نشود. گاهی اوقات ممکن است دکمه ها و دستگیره ها نیز مشکلاتی داشته باشند. مایکروویو را می توان همه کار کرد ، اما اگر نمی توانید از دکمه ها استفاده کنید ، فایده خوبی ندارد.

مشکل دیگری که گاهی ممکن است به وجود بیاید این است که صفحه گردان در مایکروویو تصمیم می گیرد دیگر بچرخد یا نچرخد. اگرچه مایکروویو ممکن است غذای شما را گرم کند ، اما آن را به طور یکنواخت گرم نمی کند ، و این بسیار ناامید کننده است. مایکروویو که باید ثابت شود ممکن است صداهای خاصی را ایجاد کند ، و این صداها می توانند بسیار بلند باشند.

بنابراین برای یافتن راه حلی برای تعمیر مایکروویو خود چه کاری می توانید انجام دهید؟

ممکن است موتور فن خراب باشد و می توانید آن را بررسی کرده و حتی در صورت لزوم آن را تعویض کنید. مایکروویو شما همچنین می تواند سوئیچ درب بد یا فیوزهای سوخته داشته باشد. اگر مشکل مایکروویو نیست که غذا را گرم نمی کند ، می توانید دیود برق ، خازن ولتاژ یا قطع حرارتی را بررسی کنید. همچنین ممکن است مایکروویو شما دارای مگنترون آسیب دیده باشد.

مگنترون مایکروویو کرال

مگنترون مایکروویو کرال

بدیهی است پس از تشخیص مشکلات خاص ، ممکن است متوجه شوید که بهتر است مایکروویو جدید بخرید. با این حال ، حداقل می دانید که مشکل چیست و آیا می توانید با استخدام یک شرکت تعمیر مایکروویو محلی آن را ارزان حل کنید یا خیر. اگر راه حل بسیار ساده تر باشد نیازی نیست که مقدار زیادی پول برای مایکروویو جدید خرج کنید. سایر مواردی که ممکن است متوجه آنها شوید ممکن است شامل دیدن جرقه ها یا بعد از ضربه زدن به درب باشد که متوجه می شوید دستگاه دیگر کار نمی کند.

محصولات مایکروویو کرال

مایکروویو Coral MWC-303 – مایکروویو Coral MWC-422 – مایکروویو Coral MWC-422S – مایکروویو Coral MWC-302S – مایکروویو Coral MWC-422W

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو کرال انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال کرال
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر  تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست