تعمیر مایکروویو گاسونیک

مرکز تعمیرات گاسونیک با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو گاسونیک با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو گاسونیک خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات گاسونیک میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات گاسونیک بر روی این شماره 91011680-026   و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند گاسونیک

شرکت گاسونیک در سال 1979 با نام GÖKTEKİN TİCARET PAZARLAMA تاسیس شده است بدون اینکه اصول خود را در اولین روز تأسیس کنار بگذارد به موفقیت رسیده است. گاسونیک سفر خود را با بازاریابی محصولات برای تسهیل زندگی بشر با این تفکر آغاز کرده: طبیعی ترین حق همه مردم. طیف وسیعی از محصولات گاسونیک به عنوان توسعه یافته است تقاضا برای محصولات افزایش یافت و کار خود را برای ایجاد علامت تجاری خود آغاز کردند. طی سخنرانی وی در تلویزیون در سال 1988 در مورد تاجر ، آقای تورگوت اوزال ، رئیس جمهور درگذشته ترکیه تأکید کرد که “همیشه در بازار داخلی تجارت نکنید ، بلکه تجارت در بازار خارج از کشور نیز “. به پیشنهاد او ، گاسونیک شروع به فروش محصولات داخلی به خارج کردند.

سال 1996 نام شرکت خود را با نام GÖKTEKİN DIŞ TİCARET A.Ş. تغییر دادند. نام تجاری GOSONIC را ستاره درخشان بازار خاورمیانه کرده اند. پس از بحران اقتصادی در ترکیه در سال 2001 ، کار خود را در بازار داخلی متوقف کرده و به طور کامل در خارج از کشور به کار خود ادامه می دهند. وقتی مارک خود را وارد بازار کردند، با آگاهی از این که هر محصول “تبلیغ کننده” طبیعی آنها است عمل می کنند. مشتریان خود را “بازرسان” خود می دانند که بر آنها حسابرسی می کنند و حتی برای کوچکترین شکایت آنها نیز راه حل های سریع و دائمی ارائه می دهند.

امروزه  GOSONIC که به یکی از معتبرترین مارک های بازار خاورمیانه تبدیل شده است ، جایگاه خود را به سرعت در اوج خود قرار می دهد و طیف محصولات آن به طور مداوم در حال توسعه و تجدید است.

نکات ایمنی برای استفاده از مایکروویو گاسونیک

  • حتی آشپزی مایکروویو امن می تواند در مایکروویو بسیار گرم شود. برای جلوگیری از سوزاندن دست های خود و یا از بین بردن وسایل آشپزی داغ، همیشه از دستکش استفاده کنید.
  • بهتر است از ظروف شیشه ای هنگام غذاهای چرب مایکروویو استفاده کنید، زیرا این غذاها به طور خاص در مایکروویو داغ می شوند. با این حال، اطمینان حاصل کنید که شیشه ای مایکروویو امن است.
  • برخی از سینی های فوم (مانند آنچه که گوشت از فروشگاه مواد غذایی می آید) یک نوار نازک از فلز جاسازی شده در پایین دارد. هنگامی که مایکروویو، فلز می تواند کف کوره را بسوزاند یا یک حوله کاغذی را بسوزاند.
  • هرگز از کیسه های ذخیره سازی پلاستیکی نازک، کاغذ قهوه ای یا کیسه های مواد غذایی پلاستیکی استفاده نکنید، یا روزنامه های اجاق مایکروویو (لوازم جانبی مفید: کیسه های کوره).
  • تمام بسته بندی پلاستیکی برای مایکروویو شما امن نیست. اگر قصد دارید از بسته بندی پلاستیکی در مایکروویو استفاده کنید، بسته را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آن را به عنوان مایکروویو امن مشخص کنید.
  • هنگام استفاده از مایکروویو برای خنثی کردن گوشت، مرغ، کاسه های تخم مرغ و ماهی، این غذاها باید به طور کامل پخته شوند. مایکروویو شما ممکن است بخشی از غذا را بخشی از غذا داشته باشد و ممکن است باکتری ها شروع به رشد کنند، اگر غذا به طور کامل پخته شود.
  • هنگام حرارت دادن مایعات یا سس ها در اجاق مایکروویو خود مراقب باشید. از آنجا که ظروف ممکن است فقط احساس گرم به جای گرم، گاهی اوقات با احتیاط کمتر عمل می کنند (لوازم جانبی مفید: پوشش های مایکروویو). این به راحتی می تواند به صورت اسپری یا ریختن مایعات پوسته شدن منجر شود.
  • اگر در هنگام پخت و پز از یک دماسنج گوشت استفاده می کنید، مطمئن شوید که برای استفاده در اجاق های مایکروویو امن است.
  • استفاده از یک دماسنج غذایی یا پروب دمای کوره برای بررسی مواد غذایی به حداقل دمای داخلی ایمنی. زمان پخت و پز ممکن است متفاوت باشد زیرا کوره ها در قدرت و کارایی متفاوت هستند. همیشه اجازه دهید زمان ایستاده، که پخت و پز را تکمیل می کند، قبل از بررسی دمای داخلی با دماسنج غذایی.

خرابی های متداول مایکروویو گاسونیک

مایکروویو گرم نمی شود

مگنترون مایکروویو گاسونیک

مگنترون مایکروویو گاسونیک

 

گرم نکردن مایکروویو یکی از رایج ترین مشکلات مایکروویو است. محبوب ترین دلیل این مسئله خرابی مگنترون است. مگنترون از ولتاژ بالا برای تولید فرکانس مایکروویو برای پخت غذا استفاده می کند. اگر مایکروویو وقتی خالی است روشن شود ، این باعث می شود که مگنترون بسوزد. مگنترون سوخته باید تعویض شود زیرا قابل تعمیر نیست. سایر علل احتمالی این مشکل دیودهای معیوب ، سوختگی خازن ، معیوب بودن سوئیچ درب و خرابی ترانس است.

لامپ مایکروویو گاسونیک در حین کار روشن نمی شود

یک لامپ کوچک در داخل مایکروویو شما در پشت گریل قرار دارد که با روشن شدن مایکروویو روشن می شود. اگر لامپ کار نمی کند ، ممکن است ذوب شده باشد. دلایل احتمالی دیگر خرابی پریز لامپ و سیم کشی نامناسب است. اگر لامپ ، پریز و سیم کشی خوب است ، برد کنترل اصلی را بررسی کنید. ممکن است برد کنترل خراب شده باشد و نتواند ولتاژ را به سوکت لامپ ارسال کند.

جرقه زدن داخل مایکروویو گاسونیک

جرقه زدن داخل مایکروویو متداول است و نشان نمی دهد که مایکروویو شما خراب شده است. لازم است که شما بلافاصله مایکروویو را خاموش کرده و بازرسی لازم را انجام دهید. دلایل احتمالی پشت این مشکل خرابی روکش هدایت موج ، سوختگی دیود ، آسیب دیدگی قفسه یا رنگ فرسوده از دیوارهای داخلی است.

صفحه مایکروویو گاسونیک نمی چرخد

موتور گردان مایکروویو گاسونیک

موتور گردان مایکروویو گاسونیک

در مایکروویو یک موتور چرخان در زیر صفحه وجود دارد که وظیفه چرخش صفحه در حال چرخش را بر عهده دارد. بنابراین محتمل ترین علت پشت این مسئله ، فرسودگی یا سوختگی موتور است. موتور را می توان به راحتی تعویض کرد. با این حال ، اگر موتور معیوب نباشد ، این نشان دهنده نقص در برد کنترل اصلی است. اگر صفحه کنترل خوب است ، صفحه لمسی یا کنترل پنل را برای مشکل بررسی کنید.

دکمه های مایکروویو کار نمی کنند

اگر دکمه های مایکروویو کار نمی کنند نشان می دهد که صفحه لمسی یا صفحه کنترل خراب است یا خراب شده است. یکی دیگر از دلایل احتمالی می تواند خرابی برد کنترل اصلی باشد.

مایکروویو کار می کند و سپس متوقف می شود

علل احتمالی این مشکل عبارتند از: سوئیچ درب ، ترانسفورماتور خراب ، پد لمسی معیوب و موتور فن معیوب. برای درک دقیق این مشکل به “چرا مایکروویو من چند ثانیه کار می کند و متوقف می شود” مراجعه کنید.

محصولات مایکروویو گاسونیک

اجاق مایکروویو GMO-330 30L
GMO-820 فر مایکروویو 20L
اجاق مایکروویو GMO-620 20L
فر مایکروویو GMO-830 30L

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو گاسونیک انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال گاسونیک
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست