تعمیر مایکروویو گالانز

مرکز تعمیرات گالانز با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو گالانز با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو گالانز خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات گالانز میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات گالانز بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند گالانز

Galanz یکی از بزرگترین مراکز تولید لوازم خانگی در جهان را اداره می کند ، جایی که ما لوازم خانگی هوشمند و قابل اعتماد خود را برای صادرات به جهان آماده می کنیم. برای چندین دهه ، ما با بیش از 1،600 ثبت اختراع و مشارکت محصول با برخی از معتبرترین مارک های ایالات متحده در خط مقدم اختراع لوازم خانگی بوده‌ایم.

Galanz یک مارک معتبر است که طیف کاملی از لوازم آشپزخانه از جمله یخچال ، فریزر ، مایکروویو و اجاق های رومیزی را ارائه می دهد. این متخصص در ارائه لوازم آشپزخانه کوچک با قیمت مناسب است.

نکات ایمنی برای استفاده از مایکروویو گالانز

هنگامی که بخشی از غذا را در اجاق مایکروویو پخت و پز می کند تا پخت و پز بر روی کوره یا یک اجاق معمولی را به پایان برساند، برای جلوگیری از رشد باکتری ها، غذای مایکروویو را به منبع حرارت دیگر انتقال می دهد. هرگز بخشی از غذا را طبخ نکنید و آن را بعدا ذخیره کنید.

هنگامی که آن را عملیاتی می کند، به کودکان اجازه ندهید چهره خود را در نزدیکی مایکروویو خود قرار دهید. و فقط برای ایمن بودن، بهتر است که حداقل 3 فوت از مایکروویو ایستادگی کنید، زیرا اگر بخار ایجاد شود، می تواند منفجر شود.

هنگامی که مایکروویو را بدون مراقبت ترک نکنید، زیرا افزایش گرما می تواند باعث آتش سوزی شود. با توجه به دستورالعمل های نوشته شده، گرم کنید، اما با حداقل زمان مشخص شده شروع می شود، زیرا برخی از مایکروویو ها می توانند به مدت دو دقیقه به گرم کردن بپردازند.

اکثر کسانی که از کوره های مایکروویو سوزانده اند کمتر از 5 سال سن دارند. مایکروویو خود را از دسترس کودکان دور نگه دارید و اجازه ندهید که کودکان جوان بتوانند اجاق را اداره کنند.

هنگامی که شما در تعطیلات هستید، از اجاق مایکروویو خود خارج شوید و یا برای دوره های طولانی رفته باشید. پانل کنترل الکترونیکی دارای صفحه نمایش دیجیتال و مدار الکترونیکی است که به شدت حساس به آسیب ناشی از شمع های ولتاژ، نوسانات قدرت و اعتصاب های رعد و برق است.

فقط از وسایل آشپزی (شیشه، ظروف سرامیکی و تمام پلاستیک ها) استفاده کنید که به طور خاص برای استفاده از اجاق مایکروویو استفاده می شود (لوازم جانبی مفید: عینک های مایکروویو-ایمن).

از یک دماسنج غذا استفاده کنید تا بررسی کنید که غذاهای پخته شده به حداقل دمای داخلی ایمنی مناسب رسیده اند. هنگام استفاده از دماسنج غذا، دماسنج غذای تمیز را در ضخیم ترین قسمت گوشت یا مرغ (نه تقریبا چربی یا استخوان) قرار دهید.

هنگامی که کاغذ، پلاستیک یا سایر مواد قابل احتراق در داخل مایکروویو خود، به مایکروویو خود توجه کنید.

قبل از قرار دادن آنها در مایکروویو خود، هر گونه پیچ و تاب و یا اتصالات فلزی را از ظروف حذف کنید.

اگر صفحه گرامافون آن می چرخد در حالی که در باز است ، از این دستگاه استفاده نکنید ، این طوری برای کار ساخته نشده است. با یک متخصص لوازم خانگی تعمیرچی تماس بگیرید تا به آن نگاه کند.

موتور گردان مایکروویو گالانز

موتور گردان مایکروویو گالانز

خرابی های رایج مایکروویو گالانز

مایکروویو روشن نخواهد شد

مایکروویو که روشن نخواهد شد، یک مشکل بزرگ است. راه حل در اینجا این است که عیب یابی قفل درب، کنترل پنل و مگنترون را رفع کنید.

مشکلات قفل درب

تمام مایکروویو های یک قفل درب دارند. قفل درب به طور معمول در نزدیکی سوئیچ درب قرار دارد، که اساسا یک سنسور الکترونیکی است تا بتواند هیئت مدیره کنترل را بشناسد زمانی که امن است.

اگر قفل درب شکسته شود، مایکروویو حس نمی کند که درب بسته شود. و، مایکروویو شما به سادگی روشن نخواهد شد و یا گرم نخواهد شد مگر اینکه آن را دریابید که درب بسته شده است.

کنترل پنالتی کنترل

هر مایکروویو همراه با یک پنل کنترل است که به عنوان رابط اصلی شما استفاده می شود تا دستگاه خود را به دستورالعمل های حرارتی خود بدهد.

بنابراین، اگر شما دکمه های مایکروویو خود را فشار دهید، اما آنها پاسخ نمی دهند و دستگاه شروع نمی شود، کنترل پنل به احتمال زیاد ناکارآمد است.

خوشبختانه، پانل کنترل معیوب لزوما به این معنی نیست که شما نیاز به جایگزینی مایکروویو دارید. یک تکنسین تعمیر حرفه ای می تواند به راحتی کنترل پنل کنترل و دریافت واحد خود را به عقب و در حال اجرا در هیچ زمان!

مغناطیس شکسته

مگنترون مایکروویو گالانز

مگنترون مایکروویو گالانز

یک مگنترون چیزی است که مایکروویو برای تولید گرما استفاده می کند تا غذای خود را بخورید.

بنابراین، مایکروویو شما قادر به تولید هر گرما نخواهد بود اگر مگنترون شکسته شود.

در حالی که ممکن است این جزء را جایگزین کنید، مهم است که به یاد داشته باشید که هرگز نباید مایکروویو خود را جدا کنید. یک بار دیگر، حتی اگر مایکروویو خود را از قدرت جدا کرده باشید، هنوز هم می توانید شوک ولتاژ بالا را به دست آورید.

محصولات مایکروویو گالانز

Galanz Glcmka07rdr-07 مایکروویو
Galanz Glcmka07BKR-07 مایکروویو
Galanz 0.7 Cu. ft 700 وات
Galanz Glcmka07ber-07
Galanz GSWWA16S1SA10 3-in-1
836321006182 Galanz 1.1 Cu FT
Galanz Express Wave 1.1 Cu.ft
Galanz 25 L Solo اجاق مایکروویو
Galanz GM25DGS مایکروویو
Galanz GM30DGS اجاق مایکروویو

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو گالانز انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال گالانز
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست