تعمیر مایکروویو گرنیه

مرکز تعمیرات گرنیه با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو گرنیه با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو گرنیه خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات گرنیه میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات گرنیه بر روی این شماره 91004470-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند گرنیه

گرنیه یکی از تولیدکنندگان برجسته اروپایی لوازم خانگی است. سابقه آن به 70 سال می رسد. گرنیه دو مارک جهانی خود (Gorenje و مارک برتر Asko) و همچنین شش مارک محلی را توسعه داده است تا کاربران را در 160 کشور جهان از نظر فن آوری پیشرفته ، نوآورانه ، با صرفه جویی در انرژی و لوازم خانگی زیبا طراحی کرده و تجربه کاربری ساده و بصری را ارائه دهند.

گرنیه امکانات تولیدی در سراسر اروپا ، اسلوونی ، صربستان و جمهوری چک و همچنین مراکز توسعه و شایستگی در سوئد ، هلند ، جمهوری چک و اسلوونی دارد. از جمله مشاغل دیگر گرنیه می توان به خدمات مرتبط با محیط زیست ، ابزارسازی ، مهندسی ، پذیرایی و تجارت اشاره کرد. از سال 2018 Gorenje بخشی از شرکت Hisense است ، یکی از پیشروترین تولید کنندگان لوازم الکترونیکی و سفید در جهان با 80.000 کارمند در سراسر جهان و درآمد بیش از 18 میلیارد یورو. بنابراین یکی از معدود شرکت های جهانی شدند که مجموعه ای از لوازم خانگی ، لوازم الکترونیکی مصرفی و تلفن های همراه را در مجموعه خود ارائه داد.

ویژگی های متمایز کننده

بیش از یک دهه است که محصولات مارک Gorenje در فروشگاه های لوازم خانگی به فروش می رسد. اجاق های مایکروویو ، ماشین های لباسشویی ، اجاق گاز و موارد دیگر – همه چیزهایی که برای به حداکثر رساندن نظافت خانه مورد نیاز است. مارک Gorenje مدتهاست که با استفاده از فناوری های نوآورانه مدرن شهرت خوبی کسب کرده است.

نکات ایمنی برای استفاده از مایکروویو گرنیه

قبل از فروپاشی، مواد غذایی را از بسته بندی حذف کنید. از سینی های فوم و پیچ های پلاستیکی استفاده نکنید زیرا آنها در دمای بالا پایدار نیستند. ذوب شدن یا انحراف ممکن است مواد شیمیایی مضر برای مهاجرت به مواد غذایی باشد.

هنگامی که غذاهای پخت و پز که دارای پوست یا غشایی هستند (مانند سیب زمینی، زرده تخم مرغ، کبد مرغ، سگ های داغ، سوسیس و کل سبزیجات) باید ابتدا از یک چنگال یا چاقو استفاده کنید تا سوراخ ها را سوراخ کنید یا آنها را در چندین مکان بکشید برای کمک به حفظ غذا از انفجار کمک می کند.

اجتناب از گرم کردن غذای کودک در شیشه های شیشه ای، حتی با درب. اطمینان حاصل کنید که تمام مواد غذایی نوزاد به طور کامل پخته شده است. غذا را به هم بزنید تا گرما را به طور مساوی توزیع کنید. مراقب باشید که در هنگام گرم شدن فرمول جلوگیری کنید. ظرف ممکن است احساس خنک تر از فرمول واقعا باشد. همیشه فرمول را قبل از تغذیه نوزاد آزمایش کنید.

اجتناب از استفاده از مایکروویو زمانی که شما باردار هستید، به خصوص یک مدل قدیمی تر با هر خطر نشت تابش در اطراف مهر و موم درب.

قبل از اجازه دادن به کودکان بزرگتر به استفاده از مایکروویو خود، اطمینان حاصل کنید که آنها در استفاده مناسب خود دستور داده شده است، و آنها به اندازه کافی بلند برای رسیدن به اجاق گاز و رسیدگی به غذاها با خیال راحت هستند.

هرگز از ظروف فلزی استفاده نکنید یا به طور کامل با فویل آلومینیومی پوشش دهید، زیرا انرژی مایکروویو از مواد فلزی خارج می شود و می تواند باعث ایجاد قوسی و آتش در داخل اجاق گاز شود.

اجتناب از اسپات های غذایی با قرار دادن کاغذ موم، حوله های کاغذی یا بسته بندی پلاستیکی در بالای اتاق آشپزخانه باز (لوازم جانبی مفید: پوشش های کاغذی مایکروویو).

هنگامی که موتورگردان کار میکند تأیید کنید که در محکم بسته شده است و باز نیست.

موتور گردان مایکروویو گرنیه

موتورگردان مایکروویو گرنیه

سعی نکنید غذاهای خود را در مایکروویو خود سرخ کنید، زیرا چربی پخت و پز در مقادیر زیاد در یک مایکروویو خطرناک است.

پودینگ ها را در مایکروویو خود قرار ندهید که حاوی الکل هستند، زیرا ممکن است آتش بگیرند.

اگر دارای یک سیم برق آسیب دیده یا پلاگین باشد، مایکروویو خود را اجرا نکنید.

از مایکروویو خود برای کنجد خانه یا کوزه های استریل استفاده نکنید، زیرا این نمی تواند به درستی در مایکروویو کنترل شود.

سعی نکنید لباس های خشک یا ضد عفونی یا سایر مقالات را در مایکروویو خشک کنید، زیرا این می تواند خطر آتش سوزی ایجاد کند.

اگر شما یک ضربان قلب قلب قدیمی دارید، باید با پزشک خود چک کنید تا ببینید آیا این یک مدل است که باید از کوره های مایکروویو دور شود.

هرگز مایکروویو خود را زمانی که خالی نیست، کار نکنید، زیرا می تواند باعث ایجاد آتش سوزی شود.

هرگز سعی نکنید مایکروویو خود را تعمیر کنید. این یک دستگاه پیچیده است که شامل یک مگنترون، ترانسفورماتور ولتاژ بالا، محافظ های حرارتی و مدارهای پیچیده است.

مگنترون مایکروویو گرنیه

مگنترون مایکروویو گرنیه

 

خرابی های متداول مایکروویو گرنیه

مشکل راه حل
هیچ پاسخی از سنسورها وجود ندارد. صفحه نمایش یخ زده است دستگاه را برای چند دقیقه از برق جدا کنید (فیوز را باز کرده یا کلید اصلی را خاموش کنید) ؛
سپس دستگاه را وصل کرده و روشن کنید.
فیوز اصلی در سفرهای خانگی شما اغلب. با یک تکنسین خدمات تماس بگیرید.
شیرینی کم مصرف است. آیا سیستم دما و گرمایش مناسب را انتخاب کرده اید؟
آیا در فر بسته است؟
کد خطا نمایش داده می شود: ERRXX … * XX تعداد/کد خطا را نشان می دهد. خطایی در عملکرد ماژول الکترونیکی وجود دارد.
دستگاه را برای چند دقیقه از شبکه برق جدا کنید. سپس دوباره آن را وصل کرده و زمان روز را تعیین کنید.
اگر هنوز خطا نشان داده شد ، با تکنسین خدمات تماس بگیرید.
جرقه هایی در فر ظاهر می شوند. اطمینان حاصل کنید که همه روکش چراغ ها بسته شده اند و همه فاصله ها روی راهنمای سیم نصب شده اند.
مطمئن شوید که راهنماها به درستی در دستگاه قرار گرفته اند.
روشنایی اجاق کار نمی کند تغییر لامپ

 

اگر با وجود رعایت نکات بالا مشکلات همچنان ادامه داشت ، با یک تکنسین خدمات مجاز تماس بگیرید. تعمیر یا هرگونه ادعای ضمانت ناشی از اتصال نادرست یا استفاده از دستگاه شامل گارانتی نمی شود. در این صورت کاربر هزینه تعمیر را بر عهده می گیرد.

محصولات مایکروویو گرنیه

Gorenje MO4250CLB
Gorenje MO20E1B
Gorenje MO23ORAW
Gorenje MO20E1S
Gorenje BM251S7XG
Gorenje BM171E2X
Gorenje BM6240SY2B
Gorenje BM235CLI
Gorenje BM235CLB
Gorenje MO17MW

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو گرنیه انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال گرنیه
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست