مرکز تعمیرات ظرفشویی کرال با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات ظرفشویی کرال با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات ظرفشویی کرال خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات ظرفشویی کرال میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات کرال بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند ظرفشویی کرال

Coral یکی از زیرمجموعه های اصلی گروه Pakshoma است که انواع لوازم خانگی را با همکاری شرکت ها و موسسات تولید و طراحی لوازم خانگی در کره جنوبی تولید می کند. مجموعه محصولات مارک Coral شامل انواع محصولات اتوماتیک و ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک ، یخچال ، فریزر ، ماشین ظرفشویی ، جاروبرقی و در طرح ها ، اندازه ها و رنگ های مختلف.

مرجان از سال 2010 فعالیت می کند. از همان ابتدا ، تیم طراحی این مارک سعی کرد با ترکیب عناصر ، به روزترین لوازم خانگی جهان (عمدتا با همکاری شرکت های کره جنوبی) را انتخاب ، طراحی و تولید کند. هیجان ، نشاط جوانی و سبک زندگی مدرن.

شعار اصلی نام تجاری Coral Core of Life است. این شعار از نوع طراحی ، رنگ آمیزی و همچنین نوع عملکرد محصولات سرچشمه می گیرد که تعامل پایداری بین مشتری و خود ایجاد می کند.

انتخاب تکنولوژی ، سبک طراحی ، کیفیت محصول در کنار تلاش تیم های بازاریابی ، فروش و صادرات باعث شد این برند به زودی جای مناسبی در خانه های ایرانی پیدا کند. در مدت کوتاهی فعالیت صادراتی این برند به کشورهای منطقه آغاز شد. امروزه مارک مرجانی نامی شناخته شده در عراق ، افغانستان ، تاجیکستان ، سودان و آذربایجان و پاکستان است.

خرابی های متداول ظرفشویی کرال

تعمیر ظرفشویی کرال

تعمیر ظرفشویی کرال

این روزها ماشین های ظرفشویی در بیشتر خانه ها یافت می شوند و یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی هستند. هنگامی که آنها خراب می شوند ، می تواند هم آزاردهنده باشد و هم وقت گیر باشد ، زیرا باید به شستن ظروف با دست بازگردید.

در این مقاله ، 8 مورد از رایج ترین مشکلاتی که مردم در ماشین های ظرفشویی خود دارند و نحوه رفع آنها را توضیح خواهیم داد. برخی از این مشکلات ماشین ظرفشویی را می توانید به تنهایی برطرف کنید ، اما برای برخی دیگر ، باید با یک تکنسین واجد شرایط تماس بگیرید تا آنها را برطرف کند.

بیایید شروع کنیم.

1. ظروف از کثیفی خارج می شوند

اگر ظروف بعد از چرخه شستشو کثیف می شوند ، با اطمینان از بارگیری زیاد ماشین ظرفشویی یا انباشتن اشتباه آن شروع کنید. وقتی این اتفاق می افتد ، آبی که از بازوهای اسپری خارج می شود نمی تواند ظروف شما را به درستی بشوید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که قبل از قرار دادن ظروف بزرگ در ظرف ، آنها را در ماشین ظرفشویی برداشته اید.

در مرحله بعد ، بررسی کنید که هیچ چیزی مانع بازوهای اسپری نمی شود و کثیف نیستند. برای انجام این کار ، باید تمام بازوهای اسپری را از ماشین ظرفشویی جدا کرده و قبل از قرار دادن مجدد در داخل آنها را تمیز کنید.

هنگامی که بازوهای اسپری را تمیز کردید ، باید فیلتر را از نظر وجود هرگونه گرفتگی یا خراشیدگی بررسی کنید ، زیرا این امر می تواند مانع از تخلیه ماشین ظرفشویی شما شود ، به این معنی که ظروف شما با آب کثیف تمیز می شوند.

در نهایت ، اگر ظروف شما با لکه های آب بیرون می آیند ، باید محفظه کمک شستشو را پر کنید تا از این اتفاق جلوگیری شود.

2. ماشین ظرفشویی نشت می کند

مشکل رایج بعدی که مردم با ماشین های ظرفشویی خود دارند این است که وقتی شروع به نشتی می کنند. این می تواند خطرناک باشد ، زیرا می تواند منجر به لغزش شما شود. برای رفع این مشکل ، ابتدا درب و واشر ماشین ظرفشویی را بررسی کنید. در صورت مشاهده هر گونه ترک یا آسیب دیگر ، واشر درب باید تعویض شود. اگر هیچ شکافی وجود ندارد ، واشر را تمیز کنید-مطمئن شوید وارد فضاهای صعب العبور شدید.

اگر درب خوب است ، علت بعدی نشتی معیوب سوئیچ شناور است. سوئیچ شناور میزان آب موجود در ماشین ظرفشویی شما را بررسی می کند و هنگامی که معیوب شود ، می تواند باعث ورود آب زیاد به ماشین ظرفشویی شود که برخی از آنها به بیرون نشت می کند. برای بررسی سوئیچ ، ابتدا می توانید بررسی کنید که هیچ چیزی مانع آن نمی شود و هر گونه مانعی را بردارید. سپس باید آن را با مولتی متر بررسی کنید تا ببینید آیا پیوستگی دارد یا خیر. اگر یکی ندارید ، باید با یک تکنسین واجد شرایط تماس بگیرید.

3. ظرف ها خشک نشوند

مشکل بعدی زمانی است که ظروف خشک نمی شوند. اولین کاری که باید انجام دهید این است که آیا ماشین ظرفشویی شما دارای مایع شستشو است و در غیر این صورت آن را پر کنید. اگر کمک شستشو خوب است ، احتمالاً این مشکل ناشی از خرابی عنصر گرمایش یا ترموستات با محدودیت بالا است. عنصر گرمایش آب را گرم می کند و ترموستات با درجه حرارت بالا باعث می شود که ماشین ظرفشویی بیش از حد گرم نشود. وقتی هریک از این اجزا معیوب باشد ، ظروف شما خشک نمی شوند.

برای آزمایش این قطعات و سپس تعمیر آنها در صورت خرابی ، به یک مولتی متر برای آزمایش پیوستگی آنها نیاز دارید. اگر مولتی متر ندارید ، باید با یک تکنسین تماس بگیرید تا آنها را برای شما آزمایش کند.

4. بوی ماشین ظرفشویی

اگر ماشین ظرفشویی شما شروع به بوییدن کرد ، به احتمال زیاد در اثر باقی مانده مواد غذایی در ماشین ظرفشویی شما بوجود آمده است. برای رفع این مشکل باید ماشین ظرفشویی خود را خوب تمیز کرده و فیلتر ماشین ظرفشویی را که در انتهای ماشین ظرفشویی قرار دارد خالی کنید.

همچنین ممکن است یک ظرف پلاستیکی یا یک تکه پلاستیک روی عنصر گرم کننده ذوب شده باشد که باعث می شود بوی شیمیایی از ماشین ظرفشویی شما خارج شود. برای رفع این مشکل ، باید ظرف پلاستیکی یا تکه پلاستیکی شل شده را از ماشین ظرفشویی بردارید و اگر روی آن پلاستیک وجود دارد آن را تمیز کنید.

5. ماشین ظرفشویی شروع نمی شود

تعمیر ظرفشویی کرال

تعمیر ظرفشویی کرال

اگر ماشین ظرفشویی شما روشن نمی شود ، احتمالاً مشکل از منبع تغذیه است. برای برطرف کردن مشکل ، ابتدا با بررسی قطع کننده مدار و اینکه آیا فیوز آن را سوخته اید شروع کنید. همچنین می توانید ماشین ظرفشویی خود را در یک پریز برق دیگر امتحان کنید تا علت آن از بین برود.

در مرحله بعد ، بررسی کنید که در به درستی باز و بسته می شود. اگر قفل درب گیر کرده باشد ، ممکن است ماشین ظرفشویی شما قادر به راه اندازی نباشد. اگر نمی توانید در را باز کنید ، باید آن را با جدا کردن دستی قفل و سپس گرفتن یک تکنسین برای تعمیر آن باز کنید.

اگر درب خوب است ، ممکن است یک موتور معیوب مشکل ایجاد کند ، به خصوص اگر صدای شروع به کار موتور را بشنوید. تعمیر موتور تعمیر بسیار دشواری است که نیاز به یک تکنسین واجد شرایط دارد.

6. ماشین ظرفشویی تخلیه نمی شود

مشکل رایج بعدی که مردم با ماشین های ظرفشویی خود دارند این است که وقتی تخلیه نمی شوند. وقتی این اتفاق می افتد ، احتمالاً وقتی در را باز می کنید ، ماشین ظرفشویی شما آب را به زمین نشت می کند. اگر ماشین ظرفشویی شما در وسط یک چرخه خاموش می شود ، می توانید با روشن کردن آن به یک چرخه دیگر آن را خالی کنید و تخلیه می شود.

اگر در طول چرخه برق قطع نشد و یک واحد دفع زباله دارید ، باید دفع را انجام دهید تا آن را خالی کنید. این به این دلیل است که ماشین ظرفشویی معمولاً از همان فاضلاب خارج می شود که زباله شما از آن استفاده می کند

اگر در طول چرخه برق قطع نشد و یک واحد دفع زباله دارید ، باید دفع را انجام دهید تا آن را خالی کنید. این به این دلیل است که ماشین ظرفشویی معمولاً از همان محل تخلیه زباله خارج می شود و گاهی اوقات می تواند مسدود شود ، که مانع از تخلیه ماشین ظرفشویی شما می شود. اگر اخیراً واحد دفع زباله خود را نصب کرده اید ، مطمئن شوید که پلاگین تخلیه برداشته شده است.

همچنین می تواند ناشی از گرفتگی فیلتر تخلیه باشد ، بنابراین بررسی کنید که پر از زباله نباشد. اگر چنین است ، باید آن را خالی کرده و تمیز کنید.

7. ماشین های ظرفشویی سر و صدای زیادی ایجاد می کنند

اگر ماشین ظرفشویی شما صداهای بلند و/یا عجیبی تولید می کند ، احتمالاً ناشی از نقص یا انسداد قطعه داخلی است. با بررسی این که بازوهای اسپری از فرم خارج نشده یا شل نشده اند (که می تواند باعث برخورد آنها با ظروف شود) شروع کنید. در مرحله بعد ، مهر و موم ها و حلقه های بلبرینگ باید بررسی شوند ، زیرا گاهی اوقات ممکن است فرسوده شوند و این باعث ایجاد صداهای تکان دهنده می شود. اگر صداها ناشی از آن قطعات نیست ، باید از یک تکنسین برای بررسی قطعات سخت تر تعمیر کنید ، مانند موتور و پمپ تخلیه.

8. توزیع کننده پودر کار نمی کند

اگر دستگاه پخش پودر شما معیوب است ، ظروف شما به درستی شسته نمی شوند و بعد از چرخه شستشو کثیف می شوند. این مشکل معمولاً در اثر باز نشدن یا استفاده زیاد پودر از دستگاه ایجاد می شود. برای رفع این مشکل ، باید مطمئن شوید که دیسپنسر باز است و در غیر این صورت ، باید آن را تعمیر کنید.

همچنین می تواند ناشی از بارگیری اشتباه ماشین ظرفشویی شما و جلوگیری از باز شدن ظروف در ظروف باشد ، بنابراین همیشه اطمینان حاصل کنید که ظروف را خیلی نزدیک به دستگاه پخش نکنید.

محصولات ظرفشویی کرال

ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-15069
ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1417 نقره ای
ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1417 سفید
ظرفشویی سفید کرال مدل Coral MD-21401 W

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات ظرفشویی کرال انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال کرال
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر  تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست