مرکز تعمیرات اسنوا با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات فر و اجاق گاز اسنوا با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات فر و اجاق گاز اسنوا خود با شماره تلفن 91071585-021  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات اسنوا میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات اسنوا بر روی این شماره 91071585-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند فر و اجاق گاز اسنوا

اسنوا مخفف اسم شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیان و زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب شده است. این شرکت ایرانی و موفق، لوازم خانگی با کیفیت و مرغوب ایرانی با قیمت مناسب تولید می کند. محصولات این شرکت همیشه در رقابت با برندهای موفق خارجی اند. مدیر عامل این گروه صنعتی محمد رضا دیانی است که با تلاش و پشتکار بی وقفه خود موفقیت های چشمگیری را به دست آورد.

اسنوا درسال 1385در شهرک صنعتی مورچه خورت با مساحت 25000 متر مربع تاسیس شد. مطمئنا وقتی این کارخانه تاسیس شد، کسی فکر نمی‌کند روزی اسنوا را با برندهای بزرگ و مشهور لوازم خانگی مانند ال جی، سامسونگ و بوش و … رقابت کند. اکنون اسنوا دارای انواع پرس های ضربه ای و هیدرولیکی 60 تن الی 1000 تن، دستگاه های CNC جهت برش و خم، جوش پلاسما جهت صفحه های رویه اجاق گاز و همینطور دستگاه های رباتیک برای لعاب و رنگ می‌باشد. علاوه بر اینها، این واحد تولیدی تجهیزات مصرفی، جهت مونتاژ لوازم خانگی مطابق با آخرین استانداردهای ایرانی و خارجی را در اختیار دارد.

رایج ترین مشکلات فر و اجاق گاز اسنوا

تعمیر فر و اجاق گاز اسنوا

تعمیر فر و اجاق گاز اسنوا

در اکثر خانه‌ها، اجاق گاز و اجاق گاز از پرکاربردترین لوازم خانگی هستند، بنابراین فقط استاندارد است که فرسودگی زیادی داشته باشد. نکته مهم در مورد این فرسودگی‌ها و پارگی‌های کوچک این است که برای هر مشکلی لازم نیست که اجاق گاز یا اجاق گاز خود را به پایین پرتاب کنید، بسیاری از آنها به راحتی قابل تعمیر هستند. در اینجا 3 مورد از رایج ترین مشکلات اجاق گاز اسنوا وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

سیم پیچ شل یا آسیب دیده

یکی از متداول ترین تعمیرات اجاق گاز آسیب یا شل شدن کویل ها است. از طریق سایش و پارگی مداوم یا با استفاده زیاد از قابلمه‌ها و تابه‌های بزرگ، می‌توان به راحتی به سیم پیچ‌ها شل یا آسیب رساند. هنگامی که می بینید یک سیم پیچ شروع به فرسوده شدن یا شکستن می کند، باید آن را تعویض کنید. هنگامی که یک سیم پیچ شل باشد، در نهایت حرارت آنها متوقف می شود. خوشبختانه شما می توانید با استفاده از قابلمه های پخت و پز با اندازه مناسب از شل شدن کلاف جلوگیری کنید.

گرمایش نامناسب

یکی دیگر از مشکلات رایج می تواند گرم شدن ناهموار کویل های بالای اجاق گاز شما باشد. این اغلب می تواند به یک مشعل محدود شود یا بر روی چندین مشعل تأثیر بگذارد. اگر فقط متوجه مشکلات گرمایشی با یکی هستید، می‌خواهید اجاق گاز را خاموش کنید و کویل‌ها و اتصال آن‌ها را بررسی کنید. اگر مشکل بصری وجود ندارد، سعی کنید سیم پیچ را با سیم پیچ دیگری تعویض کنید، این به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که مشکل کجاست. اگر مشکل از سیم پیچ است، سیم پیچ جدید باید کار کند، اگر نشد، مشکل اتصال دارید.

اجاق گاز روشن نمی شود

وقتی صحبت از اجاق گاز می شود، رایج ترین مسئله روشن نشدن شعله است. اغلب هنوز صدای کلیک وجود دارد اما هیچ نشانه ای از نور وجود ندارد و فقط بوی گاز می آید. اگر گاز وجود نداشته باشد، مشکل شما مربوط به جریان گاز است. اگر کلیکی وجود ندارد، مشکل شما از سوئیچ استارت است. هنگامی که نقطه مورد نظر خود را شناسایی کردید، باید با تعمیرکار لوازم خانگی محلی خود تماس بگیرید تا مشکل را ارزیابی کند.

دلایل خاموش شدن فر اجاق گاز

۱ . معیوب ترموستات بودن

یکی از عواملی که می‌تواند باعث خاموش شدن فراجاق گاز شود را توجیه کند خراب شدن ترموستات است. وظیفه اصلی ترموستات جلوگیری از داغ شدن بیش از حد فر و کنترل دما است شعله و بدنه تا آسیب نبیند. در واقع ترموستات نقش سوپاپ و افزایش ایمنی را بازی می‌کند. اگر زودتر از زمان تعیین شده و بی‌دلیل خاموش شود، می‌شود در ۸۰ درصد مشکل خرابی ترموستات است. برای تست ترموستات می‌توانید از یک دماسنج مقاوم استفاده کنید. اگر قرار است دماسنج با شرایط تعیین شود، تصمیم به تغییر این قطعه می شود. قبل از تعویض ترموستات از مشکلات دیگری که می‌توان در این موضوع دخیل مطمئن شوید. برای مثال فندک و المنت کباب پخت وپز را چک کنید.

۲. اختلال در پیلوت (شمعک)

معیوب بودن پیلوت از علت خاموش شدن فر اجاق گاز است. شعله پیلوت در حالت استاندارد به رنگ آبی است و نباید از شش میلی متر کمتر باشد. در این صورت قدرت کافی نیست و خاموش می شود. ممکن است خاموش شود پیلوت ناشی از عدم تنظیم شعله و کم بودن گاز پیلوت باشد. برای رفع این مشکل، جریان گاز و برق را قطع کنید. قاب پیلوت را جدا کرده و با یک جسم تیز مثل خلال دندان یا سوزن سوراخ اطراف آن را تمیز کنید. مراقب باشید به خود پیلوت آسیبی وارد کنید. اگر با این کار مشکل رفع نشد، اقدام به تعویض آن کنید.

۳ . تهویه نامناسب و داغ کردن فر

نامناسب بودن تهویه می‌تواند از علت خاموش شدن فراجاق گاز باشد. هوای درون گاز و حتماً باید تهویه و کافی به آن برسد. اگر هود خاموش باشد یا جریان هوایی در اطراف گاز نباشد و فضای بسته باشد فر داغ کرده و ترموستات به طور خودکار فر را خاموش می کند. در فرهای جدید و مدرن سنسوردما وجود دارد که در صورت خرابی قادر به اندازه گیری دما نیست در زمان مناسب حرارت آن کم نمی شود تا دما ثابت بماند و فر و بدن آن به شدت داغ شده و باعث خاموش شدن فر اجاق گاز می شود.

6 نشانه رایج که نشان می دهد لوازم خانگی شما نیاز به تعمیر دارند

تعمیر فر و اجاق گاز اسنوا

تعمیر فر و اجاق گاز اسنوا

حتی وسایلی که به خوبی ساخته شده اند نیز ممکن است دچار نقص مکانیکی شوند. هنگامی که برای اولین بار متوجه رفتار عجیب یکی از لوازم خانگی خود می شوید، می توانید با بازرسی و تعمیر آن توسط متخصص با کسری از هزینه، از تعویض آن جلوگیری کنید.

در اینجا برخی از علائم هشدار دهنده رایج است که نشان می دهد دستگاه شما احتمالاً به تعمیر حرفه ای نیاز دارد.

1. عملکرد دستگاه ناسازگار می شود.

آیا به نظر می رسد که خشک کن شما مدت زمان بیشتری برای خشک کردن لباس های شما نیاز دارد؟ آیا به نظر می رسد که غذا در حال ذوب شدن است و سپس در فریزر شما منجمد می شود؟ آیا فر شما در بالا رفتن از دمای مشخصی مشکل دارد، مگر اینکه با کنترل‌ها کار نکنید؟ همه اینها نشانه‌هایی هستند که نشان می‌دهد دستگاه‌های شما ممکن است نقصی داشته باشند که در عملکرد آنها اختلال ایجاد می‌کند.

2. دستگاه در حال نشت آب است.

حتی یک نشتی کوچک از یخچال، ماشین لباسشویی یا ماشین ظرفشویی خود را نادیده نگیرید. فقط زمان زیادی است که یک نشتی کوچک بدتر شود، و در نهایت می تواند منجر به یک مشکل قالب شود. معمولاً نشتی ناشی از ساییده شدن یا آسیب‌دیدگی مهر و موم است که از ضد آب بودن دستگاه شما جلوگیری می‌کند.

3. قبوض آب و برق شما در حال افزایش است.

این علامت هشدار معمولاً مربوط به وسایل گازسوز مانند اجاق گاز و محدوده است. مشکلات مربوط به تجهیزات باعث می شود که کارایی کمتری داشته باشد. هر چه دستگاه کارایی کمتری داشته باشد، انرژی بیشتری مصرف می کند و قبض انرژی شما بیشتر می شود.

4. دستگاه صداهای عجیبی تولید می کند.

برای هر ماشینی غیرعادی است که در سکوت کار کند. با این حال، اگر دستگاه شما شروع به تولید صداهای «جدید» کند که در تمام ماه‌ها یا سال‌هایی که مالک آن هستید نشنیده‌اید، به احتمال زیاد مشکلی وجود دارد. به هر گونه زمزمه، یا وزوز غیرمعمول با صدای بلند گوش دهید.

5. بوی سوختگی از دستگاه می آید.

بوی سوختگی هرگز نباید از یکی از وسایل شما بیاید. این معمولاً نشان می دهد که یک جزء در حال گرم شدن بیش از حد است، معمولاً سیم کشی برق.

6. دستگاه پاسخگو نیست.

اگر دستگاه شما روشن نمی شود، ابتدا باید دو چیز را بررسی کنید:

مطمئن شوید که مستقیماً به پریز برق وصل شده است (نه نوار برق یا محافظ برق).
مطمئن شوید که دستگاه قطع کننده مدار مربوطه خود را قطع نکرده است.
اگر هیچکدام از اینها مشکل ندارند، احتمالاً دستگاه شما نیاز به تعمیر دارد.

محصولات فر و اجاق گاز اسنوا

اجاق گاز مبله اسنوا سری رومینا مدل SGC5-1102
اجاق گاز اسنوا سری والنتینو مدل SGC5-6112
اجاق گاز 5 شعله فردار اسنوا استیل مدل 3111
اجاق گاز مبله اسنوا سری رومینا مدل SGC5-1101
اجاق گاز مبله اسنوا سری والنتینو مدل SGC5-6111
اجاق گاز مبله اسنوا سری آدرینا مدل SGC5-3122
اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-RD2111 N
اجاق گاز مبله اسنوا سری آدرینا مدل SGC5-3101
اجاق گاز اسنوا SGC5-641 طرح والنتینو
اجاق گاز مبله اسنوا سری آدرینا مدل SGC5-3121
اسنووا SGC5-R211N
اجاق گاز اسنوا مدل SGC5 3112
اجاق گاز مبله اسنوا سری اورانوس مدل SGC5-4102
اجاق گاز اسنوا سری والنتینو سفید با صفحه رویه استیل مدل SGC5-6102
اجاق گاز مبله اسنوا سری آدرینا مدل SGC5-3102
اجاق گاز مبله اسنوا سری آترینا مدل SGC5-5112
اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-6122
اسنوا SGC5 642
اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-6121 SS
اجاق گاز اسنوا SGC5-322
اجاق گاز استیل آدرینا میدل سری Adrina اسنوا SGC5-3111N
اجاق گازاسنوا مدل SGC5-321
اجاق گاز مبله اسنوا سری والنتینو مدل SGC5-6101
اجاق گاز مبله اسنوا استیل. مدل SGC5-5111
اسنووا والنتینو 642
اجاق گاز اسنوا مدل SGC5 311
اجاق گاز اسنوا مدل SGC5 312
اجاق گاز اسنوا SGC5-541

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تعمیر فر و اجاق گاز اسنوا انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال اسنوا
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست