مرکز تعمیرات الجی با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات فر و اجاق گاز الجی با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات فر و اجاق گاز الجی خود با شماره تلفن 91071585-021  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات الجی میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات الجی بر روی این شماره 91071585-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند فر و اجاق گاز ال جی

چه یک نانوایی مبتدی یا یک سرآشپز باتجربه باشید، اجاق‌ها و اجاق‌های ال‌جی می‌توانند به شما کمک کنند تا بازی خود را ارتقا دهید و مانند یک حرفه‌ای آشپزی کنید. فقط تعدادی از ویژگی های موجود در مجموعه را کشف کنید:

فضای داخلی آبی درخشان: برای دید واضح‌تر از آنچه می‌پزید، بسیاری از اجاق‌ها و اجاق‌های ما دارای فضای داخلی آبی روشن هستند که نور را بهتر از فضای داخلی مشکی سنتی منعکس می‌کنند و دیدن غذاهای شما را آسان‌تر می‌کنند.

پنجره با دید گسترده: ظروف خود را بدون خنک کردن فر بررسی کنید. با پنجره های دید گسترده، می توانید بدون باز کردن درب، کارهای بیشتری را مشاهده کنید.

پخت و پز همرفت: فناوری همرفت موجود ما ساختن نان ها، اسکون ها و حتی پیتزاهای با کیفیت نانوایی را آسان می کند. و با توزیع دقیق‌تر و یکنواخت گرما، می‌تواند زمان‌های پیش‌گرم‌سازی را تا 30 درصد کاهش دهد.

خودتمیزشوندگی: اجاق‌ها و اجاق‌های آشپزخانه ال‌جی نه‌تنها می‌توانند به شما در پخت کامل ظروف کمک کنند، بلکه با حالت خودتمیز شوندگی که عملاً نیاز به تمیز کردن را از بین می‌برد، تمیز کردن را نیز سریع می‌کنند.

جوش فوق العاده سریع: وقتی محدوده ای را با SuperBoil™ انتخاب می کنید، یک مشعل قدرتمند روی اجاق گاز خواهید داشت که سریعتر از آنچه فکر می کردید مایعات را به جوش می آورد. به این ترتیب می توانید زمان کمتری را برای انتظار صرف کنید و زمان بیشتری را برای لذت بردن از غذای خود صرف کنید.

کنترل‌های دقیق دما: همه اجاق‌ها و اجاق‌های ما دارای کنترل‌های دقیق دما هستند، بنابراین می‌توانید تنها با لمس یک دکمه یا چرخاندن یک دستگیره، غذاهایی را که در نظر گرفته شده است بپزید.

عیب یابی فر و اجاق گاز ال جی

تعمیر فر و اجاق گاز ال جی

تعمیر فر و اجاق گاز ال جی

اگر به دنبال کمک برای تعمیر محدوده ال‌جی خود هستید، دیگر به دنبال آن نباشید! راهنمای جامع عیب‌یابی محدوده ال‌جی ما مسائل رایج را توضیح می‌دهد، نکاتی را ارائه می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه کدهای خطای مدل خود را بخوانید.

فر ال جی گرم نمی شود

جرقه زن معمولاً معیوب ترین قسمت اجاق گاز است که گرم نمی شود. جرقه زن دو عملکرد اصلی دارد. ابتدا جرقه زن جریان الکتریکی را از شیر اطمینان فر می کشد تا آن را باز کند. دوم اینکه جرقه زن آنقدر داغ می شود که بدرخشد و گاز داخل مشعل فر را مشتعل کند. اگر جرقه زن ضعیف شود، شیر اطمینان را به درستی باز نمی کند. اگر دریچه باز نشود، فر گرم نمی شود. برای تشخیص معیوب بودن جرقه زن، وقتی فر روشن است، جرقه زن را مشاهده کنید. اگر جرقه زن بیش از 90 ثانیه بدون شعله زدن شعله گاز بدرخشد، این نشان می دهد که جرقه زن برای باز کردن شیر بسیار ضعیف است. اگر جرقه زن ضعیف است، آن را تعویض کنید. اگر جرقه زن اصلا نمی درخشد، از یک مولتی متر برای تست تداوم جرقه زن استفاده کنید. اگر جرقه زن تداوم ندارد، آن را تعویض کنید.

فر ال جی به طور یکنواخت پخت نمی شود

اگر عنصر پخت سوخته باشد، فر فقط توسط عنصر بریل گرم می شود. این کار باعث می شود فر به طور یکنواخت گرم شود. هنگامی که عنصر پخت به درستی گرم می شود، داغ قرمز می درخشد. اگر عنصر قرمز نمی درخشد، این نشان می دهد که عنصر گرم نمی شود. اغلب، اگر عنصر سوخته باشد، به وضوح آسیب دیده است. عنصر پخت را از نظر سوراخ یا تاول بررسی کنید. برای تعیین اینکه آیا عنصر پخت سوخته است، از یک مولتی متر برای تست تداوم المنت استفاده کنید. اگر عنصر پخت پیوستگی ندارد، آن را تعویض کنید.

جوجه گوشتی فر ال جی کار نمی کند

عنصر جوجه گوشتی ممکن است سوخته باشد. هنگامی که عنصر برشته به درستی گرم می شود، داغ قرمز می درخشد. اگر عنصر قرمز نمی درخشد، این نشان می دهد که عنصر گرم نمی شود. اغلب، اگر عنصر سوخته باشد، به وضوح آسیب دیده است. عنصر برشته را برای وجود سوراخ یا تاول بررسی کنید. برای تعیین اینکه آیا عنصر برشته سوخته است، از یک مولتی متر برای تست تداوم المنت استفاده کنید. اگر عنصر بریل پیوستگی ندارد، آن را تعویض کنید.

المنت حرارتی اجاق گاز ال جی کار نمی کند

برد المنت سطحی دارای رله هایی است که منبع تغذیه مشعل ها را تنظیم می کند. اگر یک یا چند رله از کار بیفتد، عنصر سطح کار نخواهد کرد. اگر دو یا چند مشعل همزمان از کار بیفتند، این نشان می‌دهد که احتمالاً تخته المان سطحی مشکل دارد. اگر فقط یک عنصر سطحی کار نمی کند، از یک مولتی متر برای تست تداوم المنت استفاده کنید. اگر عنصر سطحی پیوستگی داشته باشد، ممکن است تخته المان سطحی معیوب باشد.

مشعل اجاق گاز ال جی روشن نمی شود

ماژول های جرقه برق را برای هر الکترود جرقه مشعل سطحی تامین می کنند. اگر مشعل جرقه ضعیفی تولید کند، یا اگر مشعل به طور متناوب جرقه بزند، ممکن است ماژول جرقه معیوب باشد. قبل از تعویض ماژول جرقه، ابتدا الکترود جرقه و سیم جرقه را بررسی کنید. اگر الکترود جرقه و سیم جرقه ایراد نداشته باشند، ماژول جرقه احتمالاً معیوب است. اگر ماژول جرقه معیوب است، آن را تعویض کنید.

دمای فر ال جی دقیق نیست

وقتی عنصر پخت به درستی گرم می شود، داغ قرمز می درخشد. اگر عنصر قرمز نمی درخشد، این نشان می دهد که عنصر گرم نمی شود. اغلب، اگر عنصر گرمایش سوخته باشد، به وضوح آسیب می بیند. المنت حرارتی را برای وجود سوراخ یا تاول بررسی کنید. برای تعیین اینکه آیا عنصر پخت سوخته است، از یک مولتی متر برای تست تداوم المنت استفاده کنید. اگر عنصر پخت پیوستگی ندارد، آن را تعویض کنید.

کدهای خطای فر و اجاق گاز ال جی

تعمیر فر و اجاق گاز ال جی

تعمیر فر و اجاق گاز ال جی

کد: F-2

مشکل: نشان می دهد که سیستم عامل درب کار نمی کند.

کد: F-3

مشکل: خطای کوتاه کلید.

کد: F-4

مشکل: نشان دهنده کوتاه بودن سنسور فر است.

کد: F-7

مشکل: دسته سیم معیوب.

کد: F-9

مشکل: اجاق گاز گرم نمی شود.

محصولات اجاق گاز ال جی

LSGL5833F
LSEL6333D
LSEL6335D
LSGL6335F
LSEL6337F
LSGL6337F
LSGL6337D
LSEL6337D
LREL6323D
LRGL5823S
LREL6325D
LRGL5825F
LSG4513BD
LSE4613ST
LDE4413ST
LDG4313ST
LSE4615ST
LSG4515ST
LREL6321S
LRGL5821S
LRG3194BD
LRG3194BM
LRG3194ST
LRE3194BM
LSIS3018SS
LUTG4519SN
LSSG3017ST
LSSE3027ST
LUTD4919SN
LSD4913ST
LTE4815ST
LTG4715ST
LSE4616BD
LSE4617ST
LSE4611ST
LSG4511ST

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تعمیر فر و اجاق گاز ال جی انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ال جی
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست