مرکز تعمیرات ایندزیت با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات فر و اجاق گاز ایندزیت با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط  البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات فر و اجاق گاز ایندزیت خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات ایندزیت میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات ایندزیت بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند فر و اجاق گاز ایندزیت

ایندزیت طیف وسیعی از اجاق های داخلی و دو نفره را ارائه می دهد که می توانند گازی یا برقی باشند. اجاق های ایندزیت با فناوری خود تمیز شونده ویژه و بسیاری از ویژگی های پخت و پز متفاوت مطابق با نیازهای شما ارائه می شوند. فن آوری های تمیز کردن کاتالیزوری، هیدرولیتیک و پیرولیتیک ایندزیت را برای کمک به تمیز نگه داشتن اجاق گاز خود کشف کنید. ایندزیت طیف وسیعی از رنگ ها و سبک ها را متناسب با سبک آشپزخانه شما دارند.

ارورها و کدخطاهای فر و اجاق گاز ایندزیت

تعمیر فر و اجاق گاز ایندزیت

تعمیر فر و اجاق گاز ایندزیت

هنگامی که خطایی تشخیص داده می شود، کل دستگاه یا بخاری خاموش می شود، یک بوق به صدا در می آید (فقط در صورت فعال بودن یک یا چند بخاری) و همه نمایشگرها یک حرف F و کد خطا (یک عدد شاخص یا یک عدد شاخص) را نشان می دهند. نامه) متناوب. اگر مشکل به خودی خود برطرف نشد، لطفا با خدمات فنی تماس بگیرید.

کدهای خطا-راه حل زیرکد

F01 – 1

برد ویژوال NTC SC. برد نمایشگر را تعویض کنید.

F01 – 2

برد ویژوال NTC OC. برد نمایشگر را تعویض کنید.

F02 – 1

Communeation VISUAL <—> ماژول چشم گیره چشم آشپزی.

F03 – 1

صفحه کلید کار نمی کند (همه دکمه ها به جز دکمه ONIOFF). نصب صحیح صفحه ارتباط لمسی-بصری را بررسی کنید. کنتاکت های Flat را تمیز کرده و دوباره وصل کنید. 3 دقیقه بدون انرژی دادن به صفحات داغ صبر کنید. اگر F03 دوباره سیگنال داده شد، برد نمایشگر را تعویض کنید. اگر بعد از 3 دقیقه هیچ مشکلی اعلام نشد، صفحه های داغ را روشن کنید و 3 دقیقه صبر کنید. اگر F03 علامت دارد، صفحه نمایش را جایگزین کنید. اگر علامت داده نشده باشد، مشکلی ندارد.

F03 – 2

صفحه کلید: دکمه ONIOFF کار نمی کند. نصب صحیح صفحه ارتباط لمسی-بصری را بررسی کنید. کنتاکت های Flat را تمیز کرده و دوباره وصل کنید. 3 دقیقه بدون انرژی دادن به صفحات داغ صبر کنید. F03 دوباره علامت داده می شود، صفحه نمایش را جایگزین کنید. اگر بعد از 3 دقیقه هیچ مشکلی اعلام نشد، صفحه های داغ را روشن کنید و 3 دقیقه صبر کنید. F03 علامت داده شده است، صفحه نمایش را جایگزین کنید. اگر علامت داده نشده باشد، مشکلی ندارد.

F03 – 3

ارتباط تصویری <–> TOUCH. نصب صحیح صفحه ارتباط لمسی-بصری را بررسی کنید. کنتاکت های Flat را تمیز کرده و دوباره وصل کنید. 3 دقیقه بدون انرژی دادن به صفحات داغ صبر کنید. اگر F03 دوباره سیگنال داده شد، برد نمایشگر را تعویض کنید. اگر بعد از 3 دقیقه هیچ مشکلی اعلام نشد، صفحه های داغ را روشن کنید و 3 دقیقه صبر کنید. اگر F03 علامت دارد، صفحه نمایش را جایگزین کنید. اگر علامت داده نشده باشد، مشکلی ندارد.

F04 – 1

دمای بسیار بالای ویژوال برد. عایق بودن محفظه صفحه نمایش را بررسی کنید. صفحه نمایش کالیبراسیون NTC را بررسی کنید (فقط در Dr.) برد نمایشگر را تعویض کنید.

F05 – 1

ISI UART 1 (CN 03): اجاق گاز NTC SC، صفحه داغ القایی کوچک. سلف را بررسی کنید و بررسی کنید که کنتاکت ها به خوبی متصل و تمیز هستند. مقادیر اهمی NTC را بررسی کنید (نباید SC یا OC باشد) اگر NTC از کالیبراسیون خارج شده است، سلف را تعویض کنید. برد پاور را تعویض کنید.

F05 – 2

ISI UART 1 (CN 03): اجاق گاز NTC 0c، صفحه داغ القایی کوچک. سلف را بررسی کنید و بررسی کنید که کنتاکت ها به خوبی متصل و تمیز هستند. مقادیر اهمی NTC را بررسی کنید (نباید SC یا OC باشد) اگر NTC از کالیبراسیون خارج شده است، سلف را تعویض کنید. برد پاور را تعویض کنید.

F05 – 3

ISI UART 1 (CN 03): صفحه داغ القایی کوچک متصل نیست. سلف را بررسی کنید و بررسی کنید که کنتاکت ها به خوبی متصل و تمیز هستند. مقادیر اهمی NTC را بررسی کنید (نباید SC یا OC باشد) اگر NTC از کالیبراسیون خارج شده است، سلف را تعویض کنید. برد پاور را تعویض کنید.

F06 – 1

ISI UART 1 (CN 03): اجاق گاز NTC SC، صفحه داغ القایی کوچک. سلف را بررسی کنید و بررسی کنید که کنتاکت ها به خوبی متصل و تمیز هستند. مقادیر اهمی NTC را بررسی کنید. اگر NTC از کالیبراسیون خارج شده است، سلف را تعویض کنید. برد پاور را تعویض کنید.

F06 – 2

ISI UART 1 (CN 03): اجاق گاز NTC OC، صفحه داغ القایی کوچک. سلف را بررسی کنید و بررسی کنید که کنتاکت ها به خوبی متصل و تمیز هستند. مقادیر اهمی NTC را بررسی کنید. اگر NTC از کالیبراسیون خارج شده است، سلف را تعویض کنید. برد پاور را تعویض کنید.

F06 – 3

ISI UART 1 (CN 03): صفحه داغ القایی کوچک متصل نیست. سلف را بررسی کنید و بررسی کنید که کنتاکت ها به خوبی متصل و تمیز هستند. مقادیر اهمی NTC را بررسی کنید. اگر NTC از کالیبراسیون خارج شده است، سلف را تعویض کنید. برد پاور را تعویض کنید.

F07 – 1

ISI UART 1 (CN 04): اجاق گاز NTC OC، صفحه داغ القایی بزرگ. سلف را بررسی کنید و بررسی کنید که کنتاکت ها به خوبی متصل و تمیز هستند. مقادیر اهمی NTC را بررسی کنید. اگر NTC از کالیبراسیون خارج شده است، سلف را تعویض کنید. برد پاور را تعویض کنید.

F07 – 2

ISI UART1 (CM 04): صفحه داغ القایی بزرگ متصل نیست. سلف را بررسی کنید و بررسی کنید که کنتاکت ها به خوبی متصل و تمیز هستند. مقادیر اهمی NTC را بررسی کنید. اگر NTC از کالیبراسیون خارج شده است، سلف را تعویض کنید. برد پاور را تعویض کنید.

F07 – 3

سلف را بررسی کنید و بررسی کنید که کنتاکت ها به خوبی متصل و تمیز هستند. مقادیر اهمی NTC را بررسی کنید. اگر NTC از کالیبراسیون خارج شده است، سلف را تعویض کنید. برد پاور را تعویض کنید.

F08 – 1

ISI UART 2 (CN 04): اجاق گاز NTC SC، صفحه داغ القایی کوچک. سلف را بررسی کنید و بررسی کنید که کنتاکت ها به خوبی متصل و تمیز هستند. مقادیر اهمی NTC را بررسی کنید. اگر NTC از کالیبراسیون خارج شده است، سلف را تعویض کنید. برد پاور را تعویض کنید.

F08 – 2

ISI UART 1 (CN 04): اجاق گاز NTC oc، صفحه داغ القایی کوچک. سلف را بررسی کنید و بررسی کنید که کنتاکت ها به خوبی متصل و تمیز هستند. مقادیر اهمی NTC را بررسی کنید. اگر NTC از کالیبراسیون خارج شده است، سلف را تعویض کنید. برد پاور را تعویض کنید.

F08 – 3

ISI UART 1 (CN 04): صفحه داغ القایی کوچک متصل نیست. سلف را بررسی کنید و بررسی کنید که کنتاکت ها به خوبی متصل و تمیز هستند. مقادیر اهمی NTC را بررسی کنید. اگر NTC از کالیبراسیون خارج شده است، سلف را تعویض کنید. برد پاور را تعویض کنید.

F09 – 1

فایل تنظیم نیرو ناقص است. دوباره برد DispIay را برنامه ریزی کنید. برد نمایشگر را تعویض کنید.

F09 – 2

فایل تنظیمات VISUAL ناقص است. دوباره برد DispIay را برنامه ریزی کنید. برد نمایشگر را تعویض کنید.

F09 – 3

فایل تنظیمات TOUCH ناقص است. دوباره برد DispIay را برنامه ریزی کنید. برد نمایشگر را تعویض کنید.

F10 – 1

ISI UART 1 (CN 03); هیت سینک NTC SC. برد ژنراتور مربوطه را تعویض کنید.

F10 – 2

ISI UART 1 (CN 03); هیت سینک NTC OC. برد ژنراتور مربوطه را تعویض کنید.

F11 – 1

ISI UART 2 (CN 04); هیت سینک NTC SC. برد ژنراتور مربوطه را تعویض کنید.

F11 – 2

ISI UART 2 (CN 04); هیت سینک NTC OC. برد ژنراتور مربوطه را تعویض کنید.

F12 – 1

ISI UART1 (CN 03): دمای بیش از حد هیت سینک. بررسی کنید که فن به درستی سیم کشی شده و سیم کشی آن سالم است. بررسی کنید که فن کار می کند و حداکثر توان را تنظیم کنید. بررسی کنید که هیت سینک NTC کالیبره شده باشد. برد ژنراتور مربوطه را تعویض کنید.

F13 – 1

ISI UART1 (CN 04): دمای بسیار بالای هیت سینک. بررسی کنید که فن به درستی سیم کشی شده و سیم کشی آن سالم است. بررسی کنید که فن کار می کند و حداکثر توان را تنظیم کنید. بررسی کنید که heat-smk NTC کالیبره شده است. برد ژنراتور مربوطه را تعویض کنید.

F14 – 1

ISI UART1 (CN 03): دمای بیش از حد بالای صفحه بزرگ. بررسی کنید که سلف NTC کالیبره شده باشد. سلف را تعویض کنید. برد پاور را تعویض کنید.

F15 – 1

ISI UART1 (CN 03): دمای بیش از حد بالای صفحه کوچک. بررسی کنید که سلف NTC کالیبره شده باشد. برد پاور را تعویض کنید. سلف را تعویض کنید.

F16 – 1

ISI UART1 (CN 04): دمای بسیار بالای اجاق گاز بزرگ. بررسی کنید که سلف NTC کالیبره شده باشد.

F17 – 1

ISI UART1 (CN04): دمای بیش از حد بالای صفحه کوچک. بررسی کنید که سلف NTC کالیبره شده باشد. برد پاور را تعویض کنید. سلف را تعویض کنید.

F18 – 1

ارتباط بورد VISUAL UART1 <–> EXTERNAL BOARD. دستگاه را خاموش کنید، 3 دقیقه صبر کنید و آن را روشن کنید. سیم های ارتباطی بردها را بررسی کنید. تداوم سیم UART1 (CN03) را بررسی کنید برد نمایشگر را تعویض کنید. برد پاور را تعویض کنید. دستگاه را خاموش کنید، 3 دقیقه صبر کنید و آن را روشن کنید.

F19 – 1

ارتباط بورد VISUAL UART2 <–> EXTERNAL BOARD Remark. سیم های ارتباطی بردها را بررسی کنید. تداوم سیم های UART2 (CNO4) را بررسی کنید. برد نمایشگر را تعویض کنید. برد پاور را تعویض کنید.

مشکلات و عیب یابی فر و اجاق گاز ایندزیت

تعمیر فر و اجاق گاز ایندزیت

تعمیر فر و اجاق گاز ایندزیت

هر چقدر هم که کیفیت اجاق گاز شما عالی باشد، با بالا رفتن سن، مشکلات کمی شروع می شود. آنها را نادیده بگیرید و آنها می توانند به مشکلات بزرگ تبدیل شوند. در اینجا راهنمای برخی از مشکلات رایج اجاق برقی Indesit که ممکن است با آن مواجه شوید و مواردی که احتمالاً در اصلاح آنها دخیل است آورده شده است.

دری که به سختی باز یا بسته می شود

مشکلات لولای درب فر ایندزیت چندان هم غیر معمول نیست. اگر وسوسه شدید که نبرد برای باز یا بسته شدن درب را به عنوان ناخوشایند رد کنید، اما واقعاً چیزی نیست که در روند پخت و پز اختلال ایجاد کند، این کار را نکنید. درب بد بسته به گرما اجازه خروج می دهد که زمان پخت را افزایش می دهد و به صورت حساب برق شما اضافه می کند. همانطور که اگر این به اندازه کافی بد نیست، ممکن است در نهایت در یک آشپزخانه گرم و ناراحت کننده کار کنید، که تمام لذت آشپزی را از بین می برد. تعویض لولاها کار بزرگی نخواهد بود، در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود، آشپزخانه شما را به مکانی راحت تری برای کار تبدیل می کند و حتی می تواند شما را از تصادف یا سوختگی نجات دهد.

تنظیم دمای ضعیف

فری که اصلا داغ نمی‌شود یا خیلی آهسته گرم می‌شود، ممکن است یک عنصر معیوب یا سوخته داشته باشد. اگر فر در حال گرم شدن بیش از حد است، یا به سادگی متوجه می شوید که به نظر نمی رسد همیشه در دمایی که انتخاب کرده اید گرم شود و در آن باقی بماند، به احتمال زیاد با مشکل ترموستات فر Indesit مواجه شده اید. یک مهندس بررسی هایی را انجام می دهد تا تأیید کند که این مشکل است. اگر چنین است، تعویض ترموستات معمولاً کار سریعی است. مهندسي كه به خانه شما مي آيد ممكن است حتي يك جايگزين در وانت داشته باشد.

اجاقی که در تنظیمات تایمر کار نمی کند

شما همه چیز را تنظیم می کنید تا به خانه بیایید و یک غذای آماده و در انتظار شما باشد و به یک غذای نپخته برگردید. هیچ گرمایی و هیچ چراغی روی اجاق گاز نیست. با فرض اینکه منبع تغذیه کار می کند، ممکن است مشکل تایمر فر Indesit داشته باشید. مدل‌های مختلف انواع مختلفی از تایمر دارند، بنابراین جزئیات دقیق خطا متفاوت خواهد بود. ارزش این را دارد که بررسی کنید که آیا فر با تنظیم دستی کار می کند یا خیر. برای جزئیات در مورد نحوه تنظیم مجدد تایمر و ساعت، با دفترچه راهنمای مالک خود مشورت کنید، اما اگر چیزی واضح نمی بینید، احتمالاً وقت آن رسیده است که با تعمیرکار تماس بگیرید.

بسیاری از ایرادات دیگر وجود دارند که می توانند علائم مشکل تایمر فر را تقلید کنند، از جمله کلیدهای قطع حرارتی خراب و فیوزهای داخلی مختلف، بنابراین ردیابی این نوع مشکل اغلب به مجموعه کاملی از ابزارهای تشخیصی و دانش کافی نیاز دارد. با تجربه می آید

مشکلات فر فن ایندزیت

اکثر اجاق ها دارای فن خنک کننده هستند که بخشی از سیستم تنظیم دما است. یک فن خنک کننده معیوب می تواند منجر به گرم شدن بیش از حد فر شود. اگر اجاق شما به عنوان “با کمک فن” توصیف می شود، یک فن گردشی نیز دارد که برای توزیع یکنواخت گرما طراحی شده است. نقص در فن توزیع حرارت می تواند زمان پخت را افزایش دهد. بدتر از آن، نقص در فن گردش ممکن است منجر به پخت ناهموار غذا شود، این در بهترین حالت اشتها آور نیست و در مورد غذاهای گوشتی نیز می تواند یک خطر بهداشتی مواد غذایی باشد.

محصولات فر و اجاق گاز ایندزیت

F090093
F088397
F083503
F088386
F159359
F075085
F075083
F090092
F155923
F159314
F156431
F156723
F156627
F156188
F159350
F156146
F156222
F156622
F156621
F157362
F102959
F159327
F159322
F159366
F159515
F159449

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تعمیر فر و اجاق گاز ایندزیت انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ایندزیت
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست