مرکز تعمیرات بوش با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات فر و اجاق گاز بوش با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات فر و اجاق گاز بوش خود با شماره تلفن 91011680-026   تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات بوش میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات بوش بر روی این شماره91011680-026   و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

معرفی برند فر و اجاق گاز بوش

گروه بوش یک تامین کننده جهانی فناوری و خدمات است. این تقریباً 395000 کارمند در سراسر جهان (از 31 دسامبر 2020) استخدام می کند. این شرکت در سال 2020 فروش 71.5 میلیارد یورویی داشته است. عملیات آن به چهار بخش تجاری تقسیم می شود: راه حل های تحرک، فناوری صنعتی، کالاهای مصرفی، و انرژی و فناوری ساختمان. بوش به عنوان یک ارائه‌دهنده پیشرو اینترنت اشیا، راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را برای خانه‌های هوشمند، صنعت 4.0 و تحرک متصل ارائه می‌کند. بوش چشم اندازی از تحرک را دنبال می کند که پایدار، ایمن و هیجان انگیز باشد.

این شرکت از تخصص خود در فناوری حسگر، نرم‌افزار و خدمات، و همچنین فضای ابری اینترنت اشیاء خود استفاده می‌کند تا راه‌حل‌های متقابل و متصل به مشتریان خود را از یک منبع واحد ارائه دهد. هدف استراتژیک گروه بوش تسهیل زندگی مرتبط با محصولات و راه حل هایی است که یا حاوی هوش مصنوعی (AI) هستند یا با کمک آن توسعه یافته یا تولید شده اند. بوش کیفیت زندگی را در سراسر جهان با محصولات و خدماتی که نوآورانه هستند و شور و شوق را برانگیخته است، بهبود می بخشد. به طور خلاصه، بوش فناوری ای را ایجاد می کند که برای زندگی اختراع شده است.

کدهای خطای فر و اجاق گاز بوش

تعمیر فر و اجاق گاز بوش

تعمیر فر و اجاق گاز بوش

اگر به دنبال کمک برای تعمیر محدوده بوش خود هستید، دیگر به دنبال آن نباشید! راهنمای جامع کد خطای محدوده بوش ما مسائل رایج را توضیح می‌دهد، نکاتی را ارائه می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه کدهای خطای مدل خود را بخوانید.

کد: F31

مشکل: خرابی سنسور دمای فر
رفع: برد را از برق بکشید و اتصالات دسته سیم روی سنسور دمای فر و برد کنترل الکترونیکی را بررسی کنید. اگر اتصالات دسته سیم درست است، سنسور دمای فر را تعویض کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، برد کنترل الکترونیکی را تعویض کنید.

کد: F33

مشکل: سنسور دمای کشوی گرمایش معیوب است
رفع: برد را از برق بکشید و اتصالات دسته سیم را روی سنسور دمای کشوی گرمکن و برد کنترل الکترونیکی بررسی کنید. اگر اتصالات دسته سیم درست است، سنسور دمای کشوی گرم کننده را تعویض کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، برد کنترل الکترونیکی را تعویض کنید.

کد: F41

مشکل: قفل درب فر قفل نمی شود
رفع: برد را از برق بکشید و قفل درب فر را بررسی کنید. اتصالات سیم کشی را بررسی کنید. اگر قفل درب فر معیوب است، مجموعه قفل درب فر را تعویض کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، برد کنترل الکترونیکی را تعویض کنید.

کد: F45

مشکل: کلیدهای ضامن درب فر معیوب است
رفع: برد کنترل الکترونیکی تشخیص می دهد که سوئیچ سنسور قفل در گیر کرده یا معیوب است. برد را از برق بکشید و سوئیچ های سنسور روی قفل درب فر را بررسی کنید. اگر سوئیچ ها معیوب هستند، مجموعه قفل درب فر را تعویض کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، برد کنترل الکترونیکی را تعویض کنید.

کد: F111

مشکل: دمای بیش از حد در فر
رفع: دمای فر بالای 585 درجه فارنهایت در حالت پخت یا کباب کردن است. اگر المنت فر دائماً گرم می شود، احتمالاً رله ای روی برد کنترل الکترونیکی گیر کرده است. در صورت گیرکردن یک رله، برد کنترل الکترونیکی را تعویض کنید.

کد: F113

مشکل: شرایط دمای بیش از حد در حالت تمیز
رفع: دمای فر در حالت تمیز بالای 950 درجه فارنهایت است. اگر المنت فر دائماً گرم می شود، احتمالاً رله ای روی برد کنترل الکترونیکی گیر کرده است. در صورت گیرکردن یک رله، برد کنترل الکترونیکی را تعویض کنید.

کد: F121

مشکل: کلید روی کنترل پنل گیر کرده است
رفع: برد را از برق بکشید و صفحه کلید غشایی را جایگزین کنید.

کد: F125

مشکل: کلید لغو گیر کرده است
رفع: برد را از برق بکشید و صفحه کلید غشایی را جایگزین کنید.

کد: F151

مشکل: خرابی برد کنترل الکترونیکی یا خطای ارتباطی
رفع: برد را از برق بکشید و اتصالات دسته سیم را روی برد کنترل الکترونیکی بررسی کنید. اگر اتصالات سیم کشی درست است، برد کنترل الکترونیکی را تعویض کنید.

کد: F154

مشکل: برد کنترل الکترونیکی خیلی داغ است
رفع: وجود موانع در دریچه های هواکش در پشت کنسول کنترل را بررسی کنید. در صورت کثیف بودن لوورها را تمیز کنید. محدوده را از برق بکشید و سیم کشی آسیب دیده یا کوتاه را بررسی کنید. اگر مشکلی در لوورها یا سیم کشی پیدا نکردید، برد کنترل الکترونیکی را تعویض کنید.

کد: F170

مشکل: قطع برق
رفع: دکمه Cancel را فشار دهید تا کد پاک شود. اگر کد دوباره ظاهر شد، محدوده را از برق بکشید و سیم برق و پریز را بررسی کنید. در صورت آسیب دیدگی سیم برق را تعویض کنید.

مشکلات و عیب یابی اجاق گاز بوش

تعمیر فر و اجاق گاز بوش

تعمیر فر و اجاق گاز بوش

شما می توانید اجاق بوش را متناسب با فضای آشپزخانه خود بیابید – با طیف وسیعی از انواع سوخت موجود. این وسایل جدید می توانند قبض انرژی را کاهش دهند، در زمان صرفه جویی کنند و به حفاظت از محیط زیست کمک کنند. از سبک های فشرده گرفته تا توکار، طیف کاملی از ویژگی ها ارائه می شود که خود تمیز کنندگی پیرولیتیک یک کیفیت محبوب است.

اگر شروع به تجربه مشکلات کنید، ممکن است بتوانید علتی را تعیین کنید – حتی اگر خودتان نتوانید آن را برطرف کنید. طیف وسیعی از مشکلات و عیب یابی فرهای بوش را در اینجا مشاهده کنید.

فر روشن نمی شود

کار نکردن اجاق ممکن است به بسیاری از قطعات از جمله عنصر پخت آسیب دیده، جرقه زن معیوب، الکترود جرقه معیوب، یا مشکل برق ورودی مربوط باشد – مشکلات مربوط به رله یا برد کنترل، یا هر گونه مشکل الکتریکی نیاز به کمک یک مهندس آموزش دیده دارد. .

چراغ فر خاموش است

کار نکردن چراغ اجاق گاز بوش ممکن است به دلیل مشکلات اتصال به شبکه برق باشد – منبع اصلی یا اتصال ترمینال احتمالی، یا ممکن است ماژول کنترل خطا داشته باشد – و لامپ، سوکت و مجموعه چراغ همگی باید روشن شوند. بررسی شد.

مشکلات تنظیم زمان

مشکلات ساعت اجاق گاز بوش ممکن است مربوط به تایمر یا واحد ترانسفورماتور معیوب باشد – که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد – ساعتی که در کنار قسمت‌هایی از اجاق گاز که کار نمی‌کنند نشان داده نمی‌شود، نشان‌دهنده مشکل در بلوک ترمینال به دلیل شل بودن اتصالات است، یا فقط یک نقص در خود ساعت است که ممکن است نیاز به تنظیم مجدد یا تعویض داشته باشد.

فر گرم نمی شود

گرم نشدن اجاق بوش دلایل مکرری دارد – جرقه زن، عنصر پخت، الکترود جرقه پخت یا برشته کردن، و المنت بریل فقط یک نمونه است – در کنار مشکلات برق ورودی، قطع شدن فیوزهای حرارتی، شل شدن یا سوختن اتصالات سیم، و مشکلات مربوط به ترموستات کنترل دما، شیر اطمینان یا تنظیم کننده فشار.

فر خود تمیز نمی شود

در طول چرخه تمیز کردن فر، کلید قفل درب برای اطمینان از باز نشدن درب اجاق گاز فعال می شود – اگر کلید موتور قفل در و مجموعه آسیب ببیند، حالت خود تمیز کردن کار نمی کند – و سایر قسمت ها باعث جلوگیری از این عمل می شوند. ممکن است ترموستات کنترل دما، برد کنترل فر، فیوز حرارتی یا خود سوئیچ درب باشد.

محصولات فر و اجاق گاز بوش

بوش HSG738257I
بوش HSG736227I
بوش HSG736257I
اجاق گاز بوش HCB738257I
اجاق گاز بوش مدل PRS926B70E
بوش HGA233120I
اجاق گاز BOSCH HGD74W355I
اجاق گاز بوش HGG24W255M
اجاق گاز شیشه ای بوش PRP6A6D70
اجاق گاز صفحه بوش مدل PCR915B91E
صفحه اجاق برقی توکار 60 سانتی بوش Bosch PKE611F17E
بوش PPQ716B21E
بوش PRA326B70E

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تعمیر فر و اجاق گاز بوش انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال بوش
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست