مرکز تعمیرات تکنو با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات فر و اجاق گاز تکنو با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات فر و اجاق گاز تکنو خود با شماره تلفن 91071585-021  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات تکنو میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات تکنو بر روی این شماره 91071585-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند فر و اجاق گاز تکنو

این شرکت که در اوایل دهه 1960 به عنوان یک مالکیت فروش لوازم خانگی شروع به کار کرد، رشد کرد و در دهه 1970 به عنوان تنها توزیع کننده تکنو و تکنوگاس تأسیس شد. محصولات با کیفیت ما از اجاق گاز و هود گرفته تا اجاق گاز، یخچال و ماشین لباسشویی بلافاصله در میان خانواده ها در سنگاپور محبوب شد. این منادی عصر جدیدی در لوازم خانگی بود و پیشرفت را از اجاق‌های سنتی به اجاق‌های گازی توکار خودکار و با دقت بالا هموار کرد. با تکیه بر سوابق خود و با پشتوانه چندین دهه تجربه، اکنون تولید کننده و ارائه دهنده پیشرو لوازم خانگی در منطقه هستیم.

نکات استفاده از فر و اجاق گاز تکنو

3 نکته ایمنی در استفاده از اجاق گاز

تعمیر فر و اجاق گاز تکنو

تعمیر فر و اجاق گاز تکنو

در میان تمام تجهیزات پخت و پز موجود در بازار امروز، صاحبان خانه هنوز هم اجاق گاز را به عنوان شریک اصلی آشپزی خود انتخاب می کنند زیرا انرژی کارآمدتر، بادوام تر و راحت تر هستند. وقتی اجاق گاز به درستی نصب و نگهداری شود، وسیله ای نسبتاً ایمن است. با این حال، برای جلوگیری از صدمات و خطرات احتمالی باید در طول استفاده احتیاط کرد.

بنابراین مطمئن شوید که به این نکات ایمنی اجاق گاز مجهز شده اید تا مطمئن شوید که خانه شما یک خانه بدون خطر است و ایمنی شما و خانواده شما تضمین می شود.

ظروف آشپزی خود را در نظر بگیرید

اجاق گاز با اکثر انواع ظروف سازگار است. با این حال، برای تضمین ایمنی، اندازه مناسب ظروف نیز باید در نظر گرفته شود. هنگامی که اجاق گاز شما روی بالا تنظیم می شود، شعله ها نباید تا کناره های ظروف پخت و پز که خطر رسیدن و سوختن انگشتان شما وجود دارد گسترش یابد. استفاده از قاشق های فلزی برای هم زدن غذای پخت و پز نیز ممکن است منجر به سوختگی دست شما شود.

گرفتگی را بررسی کنید

برای جلوگیری از حوادث، شعله های گاز هرگز نباید بدون مراقبت رها شود. در صورت تأخیر در روشن شدن مشعل را خاموش کرده و قبل از روشن کردن مجدد مدتی صبر کنید. عود این فاصله ممکن است ناشی از گرفتگی مشعل ها باشد و باید بررسی شود. با تمیز نگه داشتن مشعل های خود و مونتاژ مناسب همیشه از این مشکل اجتناب کنید و آن را حل کنید.

با احتیاط بپزید

با محکم گرفتن دسته ظروف پخت و پز و ریختن مواد غذایی در همه جا، یا در عوض نگه داشتن آن در کناره، احتمال ضربه زدن به ظروف پخت و پز و ریختن غذا در همه جا را از بین ببرید. اگر دستگیره ها از روی کانتر بیرون زده اند، از پشت مشعل استفاده کنید تا بچه های کوچک نتوانند آنها را بگیرند و خود را با غذای داغ در حال جوشیدن بسوزانند. همچنین از استفاده از لباس های گشاد یا گذاشتن حوله های ظرف در نزدیکی شعله باز خودداری کنید زیرا این حوله ها به راحتی می توانند آتش بگیرند.

اجاق‌های گاز واقعاً وسیله‌ای عالی برای داشتن هستند و تا زمانی که از آنها به خوبی مراقبت کنید و نکات ایمنی را در حین پخت و پز رعایت کنید، باید بتوانید بدون مشکل از آنها استفاده کنید.

به همین دلیل است که Tecno، برند افسانه‌ای ایتالیایی، اجاق‌های خود را با در نظر گرفتن کیفیت و ایمنی طراحی کرده است، بنابراین آنها را به شریک آشپزی عالی در آشپزخانه شما تبدیل می‌کند.

مشکلات رایج فر و اجاق گاز تکنو

تعمیر فر و اجاق گاز تکنو

تعمیر فر و اجاق گاز تکنو

اجاق گاز یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه شماست و زمانی که اجاق گاز شما شروع به ایجاد مشکل می کند، زنده ماندن در زندگی روزمره ما تقریبا غیرممکن است. تقریباً همه ما با اجاق گازهای خودمان با مشکلی مواجه شده ایم. بسیاری از این مشکلات رایج اجاق گاز را می توان به راحتی در خانه با کمی مراقبت برطرف کرد.

1. مشعل سطحی که روشن نمی شود

یکی از رایج ترین مشکلاتی که در اجاق گاز با آن مواجه می شود، مشعل سطحی است که روشن نمی شود. این ممکن است به دلیل خاموش شدن چراغ پیلوت یا مسدود شدن سوراخ های مشعل باشد. اگر اجاق گاز شما جرقه زن برقی دارد، بررسی کنید که آیا اجاق گاز به برق وصل است و قطع کننده مدار قطع نشده است. اگر صدای کلیک می شنوید اما بوی گاز نمی دهید، به احتمال زیاد مشکل از جریان گاز است و اگر بوی گاز را استشمام می کنید اما صدای کلیک را نمی شنوید، احتمالاً مشکل از سوئیچ استارت است.

2. شعله مشعل ضعیف

با گذشت زمان، دهانه های شعله مشعل شما ممکن است با زباله مسدود شود که می تواند باعث شعله ضعیف یا ضعیف شود. شعله ضعیف‌تر مشعل همچنین می‌تواند در نتیجه رسیدن گاز بسیار کم یا هوای بسیار کم به مشعل باشد. پیشنهاد می کنیم درپوش های مشعل را بیرون بیاورید و با مقداری آب داغ و صابون در سینک فرو کنید و از خلال دندان برای پاک کردن مواد غذایی یا سایر مواد زائد از دریچه های گاز استفاده کنید. اگر فکر می کنید مشکل از میزان هوا است، دریچه هوا را تنظیم کنید، اما اگر مشکوک هستید که مشکل جریان ناکافی گاز است، با یک متخصص ارائه دهنده خدمات اجاق گاز تماس بگیرید.

3. بوی گاز

اگر وقتی مشعل گاز نمی سوزد بوی گاز به مشام می رسد، فوراً پنجره ها و درها را باز کنید تا خانه خود تهویه شود و چراغ راهنما را دوباره روشن کنید. اگر بوی گاز را تشخیص دادید و شعله پیلوت روشن است یا جرقه زن الکتریکی به برق وصل است، به احتمال زیاد یکی از مشعل ها کاملاً خاموش نشده است. کارشناسان ما به شما پیشنهاد می کنند که همه مشعل ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که همه آنها در وضعیت خاموش هستند. اگر هنوز بوی گاز به مشام می رسد، گاز اجاق گاز را خاموش کنید، آشپزخانه و اتاق های اطراف را تهویه کنید و با شرکت گاز تماس بگیرید تا کمک کنند.

4. شعله مشعل سطحی پر سر و صدا

شعله پر سر و صدا روی اجاق گاز به این معنی است که هوا یا گاز بیش از حد به مشعل می رسد. دریچه هوا را تنظیم کنید تا ببینید آیا هوا مشکل دارد یا خیر، اما تعیین میزان گاز آزاد شده را به متخصصان بسپارید.

5. اجاق گاز همچنان کلیک می کند

این معمولا زمانی اتفاق می افتد که چیزی مشعل را مسدود می کند. بررسی کنید تا مطمئن شوید که درپوش مشعل از جای خود خارج نشده است و هیچ زباله ای سوراخ ها را مسدود نکرده است. با استفاده از گیره کاغذ یا هر شی نازک و فلزی دیگر، مواد غذایی یا باقی مانده های دیگر را از مشعل خارج کنید. اگر همچنان ادامه دارد، ممکن است به دلیل مقداری رطوبت اضافی باشد که در اجاق گاز محبوس شده است. سعی کنید اجاق گاز را حوله بردارید یا حتی یک فن را به سمت سطح پخت و پز بگیرید تا مقداری از آب یا چربی اضافی که ممکن است ریخته شده باشد را جذب کند.

محصولات فر و اجاق گاز تکنو

T 3388TGSV
T2288TGSV
T28TGSV
T222TGSV
SR828SV
SR98SV
SR838SV
T23TGSV
T333TGSV
T 22TGSV
T 278TGTRSV
SR 888HPSV
TG 283HB
TIH 282S
T 938TRSV
T 928TRSV
T 788GI
TA 303VC
TA 311TRSV
TA 312SRSV
TA 321TRSV
TA 322TRSV
TZ 381TRSV
TZ 382SRSV
TG 208VC
TIH 648
TA 600VC
SR288SV
MINI 2SV
T 738TRSV
T 728TRSV
TZ 383VC
TZ 385DP
TZ 386TP
TZ 683TRSV
UP7033TRSV
UP7038TRSV
UK7338
UG2076TRSV
UG3076TRSV
UG2086TRSV
UG3086TRSV
UP9803TRSV
UP6300TRSV

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تعمیر فر و اجاق گاز تکنو انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال تکنو
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست