مرکز تعمیرات سینجر با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات فر و اجاق گاز سینجر با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط  البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات فر و اجاق گاز سینجر خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات سینجر میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات سینجر بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند فر و اجاق گاز سینجر

شرکت تولیدی صنعتی سینجر در سال 1371، با هدف تولید محصولات حرارتی )انواع اجاق گازهای مبله و فردار ) راه اندازی شد و در مدتی اندک با عزم راسخ در جهت تولید محصولات با کیفیت برتر و با مصرف مطلوب مصرف کنندگان در بازارهای داخلی به عنوان یک تولید کننده تولید شد. پیشرو در صنعت لوازم خانگی معرفی شد.

در سال ۱۳۸۶ آزمایشگاه های مکانیک و الکترونیک ( برودت ) از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گواهینامه تایید صلاحیت و دریافت آزمایشگاه مرجع و همکار موسسه استاندارد معرفی تا در ارتباط با آزمون های یخچال و فریزر و همچنین اجاق گازهای فرد، بدون فر و اجاق گازهای صفحه ای فعالیت می کند.

مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت سینجر امیدوار است با تولید محصولات جدید )انواع اجاق گازهای صفحه ای استیل و شیشه ای، فرهای توکار و هودهای شومینه ای و زیر کابینتی) رضایت شما از مصرف کنندگان محترم را تامین کند.

کدهای خطای فر و اجاق گاز سینجر

تعمیر فر و اجاق گاز سینجر

تعمیر فر و اجاق گاز سینجر

دلیل کد خطا
E0
اجاق گاز القایی نتوانست هیچ دیگ/ظروفی را روی آن تشخیص دهد. یک ظرف برای پخت روی آن قرار دهید.
E1
(فورا) سنسور زیر صفحه شیشه ای کوتاه است.
E1
(پس از 3 دقیقه) سنسور زیر صفحه شیشه ای باز است.
E2
(پس از 1.5 دقیقه) مقاومت IGBT باز یا اتصال کوتاه است.
E3
ولتاژ تغذیه بسیار بالاست.
E4
ولتاژ تغذیه بسیار پایین است.
E5
ظروف مورد استفاده به دمای بسیار بالایی رسیده است که منجر به صفحه شیشه ای بسیار داغ اجاق القایی شده است. بگذارید خنک شود و بعد از مدتی پخت را از سر بگیرید.
E6
خرابی فن ممکن است تهویه مسدود شده باشد که منجر به گرم شدن بیش از حد مدار داخلی شده است.

مشکلات رایج فر و اجاق گاز سینجر و نحوه رفع آنها

تعمیر فر و اجاق گاز سینجر

تعمیر فر و اجاق گاز سینجر

چه از اجاق گاز استفاده کنید و چه از اجاق گاز توکار، اجاق گاز یکی از مهم ترین وسایلی است که دارید، و وقتی شروع به دردسر می کند، سخت است که وحشت نکنید. بدون اجاق گاز، چگونه می توانید فلفل معروف مادرتان را درست کنید؟ چگونه می توانید صبحانه پنکیک مورد علاقه خود یا پنیر کبابی را وقتی دیر به خانه می رسید درست کنید؟

احتمال شکسته شدن اجاق گاز باعث اضطراب می شود، اما ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم وحشت نکنید. اکثر مشکلات رایج اجاق گاز را می توان به راحتی با کمی TLC برطرف کرد و صفحه اجاق گاز و خوراکی های آخر شب شما را آماده می کند. در اینجا پنج مشکل رایجی که ممکن است اجاق گاز شما ممکن است با آن مواجه شود و رایج ترین راه حل های آنها آورده شده است.

مشکل: مشعل گاز روشن نمی شود.

راه حل: اگر شعله روی اجاق گاز شما روشن نمی شود، ممکن است مشکلاتی پیش بیاید. ابتدا توجه داشته باشید که وقتی می خواهید مشعل را روشن کنید چه اتفاقی می افتد. به طور معمول، شما باید صدای کلیک را بشنوید و بتوانید بوی گاز خروجی از شیرها را حس کنید. اگر صدای کلیک را می شنوید اما بویی نمی دهید، احتمالاً مشکل از جریان گاز است. اگر بوی گاز می‌دهید اما صدای کلیکی نمی‌شنوید، ممکن است مشکل از سوئیچ احتراق باشد.

دستگاه را خاموش کنید و اگر می توانید آن را از برق بکشید، سپس رنده و درپوش مشعل را بردارید. بقایای مواد غذایی سست را تمیز کنید و سیم هایی که ممکن است شل شده باشند را دوباره وصل کنید. اگر این مشکل را حل نکرد، احتمالاً به یک جرقه زن جدید یا کار روی اتصال گاز خود نیاز خواهید داشت. با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما در یافتن قطعات جایگزین و انجام هرگونه تعمیرات اساسی در اجاق گاز خود کمک کنیم.

مشکل: مشعل گاز به کندی گرم می شود.

راه حل: اجاق گاز با حرارت آهسته می تواند به یک مشکل اصلی تبدیل شود، مهم نیست چه نوع اجاقی دارید. اگر اجاق گاز دارید، این مشکل می تواند به دلیل مسدود شدن دهانه مشعل با زباله باشد و شعله ها را کوچک و ضعیف می کند. با تمیز کردن کامل صفحه اجاق گاز به راحتی می توان این مشکل را برطرف کرد.

اجاق گاز خود را خاموش و جدا کنید، سپس رنده ها و درپوش های مشعل را بردارید و با مقداری آب گرم و صابون در سینک به خوبی خیس بخورند. سطوح را با یک برس سفت بشویید. سطح اجاق گاز را نیز با یک اسفنج مرطوب پاک کنید و از خلال دندان برای پاک کردن مواد غذایی یا سایر زباله ها از دریچه های گاز استفاده کنید. جوش شیرین و سرکه نیز می توانند به تمیز کردن روتین شما کمک کنند تا مقداری منگنه اضافی داشته باشد.

مشکل: مشعل الکتریکی گرم نمی شود.

راه حل: اگر یکی از مشعل های الکتریکی شما به خوبی گرم نمی شود، بقیه مشعل ها را تست کنید. اگر همه مشعل‌های شما در گرم شدن مشکل دارند، احتمالاً مشکل الکتریکی است و باید با یک متخصص تماس بگیرید یا اجاق گاز خود را تعویض کنید. اگر فقط یک کویل به درستی گرم نمی شود، اتصال را بررسی کنید و مطمئن شوید که خود کویل به طور محکم به اجاق گاز وصل شده است. سعی کنید کویل شکسته را با سیم پیچ دیگری روی اجاق گاز خود تعویض کنید – اگر کویل جدید در همان نقطه ای که سیم پیچ شکسته به برق وصل شده است به خوبی کار می کند، به این معنی است که زمان آن رسیده است که یک سیم پیچ جایگزین شود.

مشکل: عنصر القایی گرم نمی شود.

راه حل: اگر از اجاق گاز القایی استفاده می کنید و گرم نمی شود، مطمئن شوید تابه ای که استفاده می کنید با القایی سازگار است. القایی با گرم کردن مستقیم تابه به جای شعله زیر عمل می کند، بنابراین برای درست کار کردن اجاق گاز خود به تابه های فرومغناطیسی مخصوص نیاز دارید. در اینجا به تفکیک انواع قابلمه‌ها و تابه‌هایی که با اجاق گاز شما کار می‌کنند و نمی‌خواهند توضیح داده شده است.

مشکل: صفحه اجاق گاز همچنان کلیک می کند.

راه حل: زمانی که صفحه اجاق گاز خود را روشن می کنید، برخی از کلیک ها طبیعی است، اما اگر مدت زیادی پس از روشن شدن مشعل ادامه یابد، یا حتی از روشن شدن مشعل جلوگیری کند، می تواند باعث ناراحتی واقعی شود. این مشکل معمولا زمانی اتفاق می افتد که چیزی باعث مسدود شدن مشعل شود. بررسی کنید تا مطمئن شوید که درپوش مشعل از جای خود خارج نشده است و هیچ زباله ای سوراخ ها را مسدود نکرده است. اگر اجاق گاز مهر و موم ندارید، غذا می‌تواند به راحتی در توری‌های گاز گیر کند و باید با استفاده از گیره کاغذ یا سایر اشیاء فلزی باریک (از چیزهایی که به راحتی شکسته یا قابل اشتعال مانند خلال دندان یا خلال دندان استفاده می‌شوند) جدا شوند. چنگال های پلاستیکی). اگر کلیک ادامه یابد، ممکن است رطوبت اضافی در اجاق گاز محبوس شود. سعی کنید اجاق گاز را حوله بردارید یا حتی یک فن را به سمت سطح پخت و پز بگیرید تا مقداری از آب یا چربی اضافی که ممکن است ریخته شده باشد را جذب کند.

با در دست داشتن این نکات، اجاق گاز شما در کمترین زمان دوباره راه اندازی می شود. اگر اجاق گاز شما در نهایت نیاز به تعمیر اساسی دارد – یا اگر زمان ارتقای دستگاه فرا رسیده است – حتماً با مرکز ما تماس بگیرید تا مطمئن شوید که بهترین خدمات تعمیر، قطعات جایگزین و لوازم جدید را در اطراف دریافت می کنید.

محصولات فر و اجاق گاز سینجر

اجاق گاز صفحه ای 5 شعله استیل سینجر مدل SDS-500 W
اجاق گازصفحه ای سینجر مدل SDG – 517 – سفید
اجاق صفحه ای 5 شعله گاز شیشه ای سینجر مدل SDG 515 D
اجاق صفحه ای 5 شعله گاز شیشه ای سینجر مدل SDG-505 D
اجاق صفحه ای 5 شعله گاز شیشه ای سینجر مدل SDG-503 D
اجاق گاز صفحه ای 5 شعله استیل سینجر مدل SDS-502
اجاق صفحه ای 5 شعله گاز شیشه ای سینجر مدل SDG-501 D
اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS – 700 – استیل
اجاق گاز صفحه ای 4 شعله استیل سینجر مدل SDS-401
اجاق صفحه ای 5 شعله گاز شیشه ای سینجر مدل SDG-506 D
اجاق صفحه ای 5 شعله گاز شیشه ای سینجر مدل SDG-505 W
اجاق گاز صفحه‌ای سینجر SDG 520D
سینجر SDG 515W
اجاق صفحه ای 5 شعله گاز شیشه ای سینجر مدل SDG-508W
گاز صفحه استیل SIS 601 سینجر
اجاق صفحه ای 5 شعله گاز شیشه ای سینجر مدل SDG-509 W
اجاق صفحه ای 5 شعله گاز شیشه ای سینجر مدل SDG-501W
اجاق صفحه ای 1 شعله گاز شیشه ای سینجر مدل SDG-101D
اجاق صفحه ای 5 شعله گاز شیشه ای سینجر مدل SDG-506W
اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 401
اجاق گاز صفحه ای 1 شعله استیل سینجر مدل SDS-101 D
اجاق گاز صفحه‌ای سینجر SDG 518W

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تعمیر فر و اجاق گاز سینجر انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال سینجر
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست