مرکز تعمیرات لاجرمانیا با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات فر و اجاق گاز لاجرمانیا با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط  البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات فر و اجاق گاز لاجرمانیا خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لاجرمانیا میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات لاجرمانیا بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند فر و اجاق گاز لاجرمانیا

سبک، نوآوری و قابلیت اطمینان، ستون هایی هستند که La Germania بر پایه آن ها ایده و توسعه همه محصولات خود را بنا کرده است. هر چالشی پیش بینی شده و هر راه حلی با اشتیاق و دقت پیدا می شود.

هر محصول برای رفع نیازهای خاص و با رعایت بالاترین استانداردهای قابلیت اطمینان و ایمنی ایجاد، طراحی و ساخته شده است.
لوازم خانگی La Germania که برگرفته از ایده های اصلی هستند، از طریق مهندسی پیشرفته، ترکیب شده با سبکی تکرار نشدنی، با هدف تبدیل آشپزخانه شما به محیطی شیک و کاربردی برای زندگی شکل می گیرند.

عیب یابی فر و اجاق گاز لاجرمانیا

تعمیر فر و اجاق گاز لاجرمانیا

تعمیر فر و اجاق گاز لاجرمانیا

 

اگر مراحل درست را دنبال کنید، تعمیر فر آسان است.
محدوده های گاز و برق و اجاق ها نسبتاً ساده عمل می کنند و معمولاً تعمیر آنها آسان است، عمدتاً به این دلیل که قطعات برای جداسازی سریع طراحی شده اند.

بیشتر خرابی هایی که بر محدوده گاز تأثیر می گذارد، شامل تأمین و احتراق گاز در مشعل ها و اجاق گاز است. اکثر خرابی هایی که بر محدوده های الکتریکی و اجاق ها تأثیر می گذارد، شامل عناصر گرمایشی معیوب است. در این مقاله، نحوه عملکرد قطعات اصلی بر روی بردهای گازی و برقی و فرها و نحوه سرویس دهی منظم آنها برای جلوگیری از مشکلات بزرگتر و گرانتر بحث خواهیم کرد. اولین قدم، نگاهی به داخل برای ارزیابی مشکل است. احتیاط: قبل از انجام هر کاری روی یک محدوده گاز یا اجاق گاز، مطمئن شوید که برق آن قطع شده است، یا با برداشتن فیوز یا خاموش کردن یک قطع کننده مدار، برق دستگاه را قطع کنید. پانل ورودی اصلی یا در یک پانل جداگانه. اگر سیم اتصال به محدوده وجود دارد، آن را جدا کنید. همچنین شیر گاز را ببندید تا جریان گاز دستگاه قطع شود.

کابینت گازی به راحتی از هم جدا می شود. در اینجا چگونه است:

مرحله 1: پیچ های نگهدارنده پانل ها را بیرون آورده و دستگیره های کنترل را بردارید. بر روی صفحه کنترل، دستگیره ها به صورت اصطکاکی مناسب هستند. آنها را مستقیم بکشید برخی از دستگیره ها ممکن است دارای پیچ های تنظیم کننده در پایه دستگیره ها باشند. این پیچ ها را با استفاده از پیچ گوشتی یا آچار آلن باز کنید و دستگیره ها را بردارید.

مرحله 2: پانل خدمات پشتی روی صفحه کنترل را با پشت سر گذاشتن یک سری پیچ در اطراف لبه پانل بردارید. برای برداشتن پانل جلویی، دستگیره های کنترل را بردارید و یک سری پیچ های نصب را که پانل تزئینی را روی قاب نگه می دارند بردارید. این پیچ ها ممکن است با قالب گیری یا برش پنهان شوند. قالب را با یک پیچ گوشتی جدا کنید یا چند پیچ ​​را بیرون بیاورید.

مرحله 3: برای دسترسی به مجموعه های مشعل، رنده های مشعل و سپس بالای محدوده را بردارید. تمام قسمت بالای محدوده یا باید از محدوده بالا و خارج شود یا روی لولاها باز و باز شود. درب فر را معمولاً می توان با کشیدن مستقیم از لولاهای دو طرف در جدا کرد. برخی از لولاها دارای یک چفت هستند که قبل از برداشتن درب باید قفل آن باز شود.

مرحله 4: اگر نور سطح محدوده سوخته شد، پیچ ها و پانل های نگهدارنده را در صورت لزوم برای دسترسی به لامپ بردارید. لامپ سوخته را با یک لامپ جدید با همان نوع و توان تعویض کنید. برای این اطلاعات، انتهای لامپ قدیمی را بررسی کنید. سپس هر پانل نگهدارنده را تعویض کنید.

مرحله 5: اگر چراغ فر سوخت، آن را باز کرده و از فر خارج کنید. لامپ سوخته را با یک لامپ جدید با همان وات که برای استفاده در فر ساخته شده است، تعویض کنید.

تعویض واشر درب

اگر فر تا دمای مورد نظر گرم نمی شود یا به طور نامناسب گرم می شود، مشکل می تواند معیوب بودن واشر در باشد. بهترین راه برای آزمایش این است که هنگام روشن بودن فر، دست خود را به دور در بچرخانید و مراقب باشید به آن دست نزنید. اگر می توانید گرما را احساس کنید، واشر نیاز به تعویض دارد. آن را با یک واشر جدید ساخته شده برای محدوده جایگزین کنید.

در اکثر اجاق ها، واشر روی فریم فر قرار دارد و درب روی آن بسته می شود. این واشر به طور کلی در یک کانال اصطکاکی مناسب است و قابل تعویض است. در سایر واحدها، درب فر دارای دو بخش است و واشر روی چهارچوب در نصب نمی‌شود، بلکه بین قسمت‌های جلو و عقب درب نصب می‌شود. سعی نکنید این نوع واشر را جایگزین کنید. با یک سرویس دهنده حرفه ای تماس بگیرید. در اینجا نحوه تعویض واشر نصب شده روی قاب آورده شده است:

مرحله 1: واشر قدیمی را از کانال بیرون بکشید. در برخی از قاب های درهای فر، واشر با پیچ در جای خود قرار می گیرد. برای رسیدن به پیچ ها، لبه باز شده واشر را به عقب خم کنید.

مرحله 2: کانال و قاب در را با محلولی از مواد شوینده خانگی ملایم و آب تمیز کنید.

مرحله 3: برای نصب واشر جدید، تعویض را از بالای قاب درب شروع کنید و کناره ها را پایین بیاورید و واشر را در گوشه ها راحت کنید. نصب را در امتداد پایین به پایان برسانید، انتهای واشر را محکم به هم بچسبانید.

نکته ایمنی فر و اجاق گاز لاجرمانیا

تعمیر فر و اجاق گاز لاجرمانیا

تعمیر فر و اجاق گاز لاجرمانیا

 

در صورت استشمام بوی گاز فورا از خانه خارج شوید. سعی نکنید گاز را از داخل خانه خاموش کنید یا هیچ چراغی را روشن یا خاموش نکنید. شیر اصلی گاز را در خارج از خانه پیدا کرده و خاموش کنید. به تلفن مراجعه کنید و بلافاصله با شرکت گاز یا آتش نشانی تماس بگیرید تا نشت را گزارش دهید. دوباره وارد خانه خود نشوید.

تمیز کردن مشعل ها فر و اجاق گاز لاجرمانیا

گرفتگی مشعل ها یک مشکل بسیار رایج در محدوده گاز است زیرا مواد غذایی که روی مشعل ها ریخته می شوند، دریچه های گاز را مسدود کرده و از احتراق جلوگیری می کنند. در برخی محدوده های گاز می توانید حلقه بالایی مشعل را بردارید تا درگاه ها نمایان شوند. در اینجا نحوه تمیز کردن مشعل آورده شده است:

مرحله 1: منبع تغذیه، اعم از گاز و برق را به محدوده خاموش کنید. سپس مشعل را بردارید.

مرحله 2: مشعل را در محلولی از مواد شوینده خانگی ملایم و آب خیس کنید. آن را با یک پارچه نرم تمیز کنید.

احتیاط: از خلال دندان یا چوب کبریت برای تمیز کردن دریچه های گاز استفاده نکنید. اگر نوک چوب در درگاه های مشعل گیر کند، می تواند باعث انسداد جدی شود.

مرحله 4: وقتی مشعل کاملا خشک شد، آن را تعویض کنید و برق و گاز را روشن کنید.

فری که گرم نمی شود به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد. بخش بعدی را برای نکاتی در مورد اینکه کجا باید برای حل این نوع مشکل جستجو کرد، بررسی کنید.

محصولات فر و اجاق گاز لاجرمانیا

AMS96C61AX
AMS96C61LAX
AMS9IND61AX
AMS96C71AX
AMS96C81AX
AMS95C61BX
AMS95C61LBX
AMS9CER61BX
AMS95C71BX
AMS95C81BX
AMS95C61CX
AMS95C61LCX
AMS95C71CX
AMS95C81CX
AMS95C61LDX
AMS95C31DX
AMS95C21DX
AMP5C31DX
AMP5C21DX
AMP5C41DX
AM85C61CX
AM85C71CX
AM85C81CX
AM85C41DX
AM85C31DX
AM85C21DX
AM75C61BX
AM75C71BX
AM64C61BX
AM64C71BX
AM64C61CX
AM64C71CX
AM64051DX
AM64031DX
AM64021DX
AM14061CX
AM14071CX
AM14051DX
AM14031DX
AM14021DX

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تعمیر فر و اجاق گاز لاجرمانیا انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال لاجرمانیا
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست