مرکز تعمیرات لوفرا با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات فر و اجاق گاز لوفرا با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات فر و اجاق گاز لوفرا خود با شماره تلفن 91071585-021  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوفرا میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات لوفرا بر روی این شماره 91071585-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

معرفی برند فر و اجاق گاز لوفرا

LOFRA در سال 1956 توسط برادران لواتو تأسیس شد که در دوره پس از جنگ، فعالیت خود را با تولید پایولوکولدرن با مواد به جا مانده از جنگ آغاز کردند، سپس به تولید اجاق‌های کمپینگ، اجاق‌های گرمایشی و در نهایت به اجاق گازهای فولادی ضد زنگ برای خانگی روی آوردند. استفاده، برای رفع نیازهای اساسی مصرف کنندگان.
نقطه عطف واقعی در اواسط دهه هشتاد بود، زمانی که مدیریت و کنترل به فرزندان بنیانگذاران رسید، که سرانجام موفق شدند اولین ساختار سازمانی و مدیریتی را به شرکت بدهند، یک تازگی مطلق در چشم انداز صنعتی شمال شرق ایتالیا. دوره.cucine70
در این سال ها این شرکت با توجه ویژه به کیفیت محصول نهایی از طریق تحقیقات بازار و نتایج تجزیه و تحلیل رشد می کند و رهبری خود را در تولید اجاق گاز و اجاق های با کیفیت بالا برای بخش رده بالای بازار تثبیت می کند.
از جمله پروژه‌های توسعه‌یافته توسط Lofra: محصولات ایستاده آزاد، خط ابتکاری Curva – اجاق‌هایی با طراحی جلوی منحنی محافظت شده توسط حق امتیاز انجمن -، مدل Up & Down، با اجاق‌های عمودی دوتایی، محدوده حرفه‌ای و اجاق‌های داخلی و hobs.curva_traverso
از اوایل سال 2010، این برند تاریخی با نام “Nuova Lofra” و مدیریت جدید فعالیت خود را ادامه می دهد.

اولین هدف مدیریت جدید، بازگرداندن تولید اجاق‌های لوفرا در بالاترین سطح، تنها با استفاده از قطعات «ساخت ایتالیا» بود.

رفع ایرادات و مشکلات فر و اجاق گاز لوفرا

تعمیر فر و اجاق گاز لوفرا

تعمیر فر و اجاق گاز لوفرا

 

قبل از تماس با تعمیرکار، نحوه عیب یابی اجاق گاز خود را مشخص کنید و مشکلات کوچک را برطرف کنید.

طبق داده های InterNACHI، کوره های گازی به طور متوسط ​​بین 10 تا 18 سال عمر می کنند. اگرچه ممکن است یک دهه یا بیشتر دوام بیاورند، این لوازم خانگی اغلب ممکن است مشکلات غیرمنتظره ای داشته باشد که می تواند باعث شود صاحب خانه فکر کند که باید زودتر یک اجاق جدید بخرد. اگر با یک مشعل روی اجاق گاز خود یا مشعل داخل خود اجاق گاز مشکل دارید، هنوز با تعمیرکار یا شرکت گارانتی خانه خود تماس نگیرید! این مقاله به شما کمک می کند تا مشکلات رایج اجاق گازی را که ممکن است با آن مواجه شوید، عیب یابی کنید. به شما اطلاع می‌دهیم که آیا باید با یک متخصص تماس بگیرید یا می‌توانید خودتان مشکلات را برطرف کنید.
است

اجاق گاز چگونه کار می کند؟

هنگامی که صفحه را روی اجاق گاز خود می چرخانید، دریچه ای را باز می کند که به گاز اجازه عبور می دهد. این گاز آزاد شده و با هوا مخلوط می شود. توسط یک جرقه مداوم که از ماژول جرقه می آید مشتعل می شود و یک شعله آبی ایجاد می شود.

ماژول جرقه پس از مشتعل شدن گاز به جرقه خود ادامه می دهد

هنگامی که الکترود روی مشعل اجاق گازی شما پس از روشن شدن گاز همچنان به جرقه زدن ادامه می دهد، معمولاً نشانه ای از اتصال کوتاه در ماژول جرقه است. این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که مایع (مانند آب از یک گلدان سرریز) وارد ماژول جرقه می‌شود. برای رفع این مشکل، دستگاه خود را از برق بکشید و اجازه دهید مشعل خشک شود. دوباره آن را روشن کنید و تست کنید تا ببینید آیا خشک کردن مشکل را برطرف کرده است یا خیر.

آیا فر گازی شما بعد از روشن شدن همچنان به جرقه زدن ادامه می دهد؟

اگر ماژول همچنان جرقه می زند، با یک تکنسین خدمات تماس بگیرید تا ماژول را جایگزین کند، یا با شرکت گارانتی خانه خود تماس بگیرید، که می تواند یک تکنسین را برای تشخیص دستگاه شما بفرستد.

ماژول جرقه به طور مداوم جرقه نمی زند

وقتی می خواهید شعله را روشن کنید، فر گازی شما باید به طور مداوم جرقه بزند. اگر این اتفاق نیفتد، ممکن است مشکل داشته باشید.

اگر ماژول جرقه شما به جای جرقه زدن با یک پالس پیوسته جرقه ای را به طور متناوب ارسال می کند، احتمالاً فرسوده شده است و به احتمال زیاد نیاز به تعویض دارد. شما می توانید با یک تکنسین خدمات یا شرکت گارانتی خانه خود تماس بگیرید تا این را تعمیر کنند. این چیزی نیست که شما باید سعی کنید خودتان آن را تعمیر یا جایگزین کنید. اگرچه هزینه ماژول جرقه واقعاً به مدل فر بستگی دارد، اما جایگزین کردن یک ماژول جرقه بهتر است به جای جایگزینی کل فر. این امر به ویژه در صورت داشتن یک برنامه گارانتی خانه صادق است، زیرا تعمیر معمولاً فقط هزینه تماس کمی برای خدمات دارد.‌

ماژول جرقه جرقه نمیزند

اگر مشعل خود را روشن کردید و علامت نشانگر ارسال جرقه توسط الکترود را نشنیدید، ممکن است به این دلیل باشد که الکترود آسیب دیده است. شما می توانید با برداشتن مشعل و مشاهده ترک هایی در بالای الکترود بررسی کنید که آیا آسیب قابل مشاهده ای وجود دارد یا خیر.

الکترودهای اجاق گاز خود را از نظر ترک خوردگی یا آسیب بررسی کنید.

در صورت مشاهده هرگونه آسیب، با یک تکنسین ثبت نام شده یا شرکت گارانتی خانه خود تماس بگیرید تا الکترود را تعویض کنید. گاهی اوقات، جرقه الکترود شما با کمی خاموش شدن بالای مشعل مسدود می شود. قبل از تماس با تعمیرکار یا تکنسین گارانتی منزل خود، مطمئن شوید که مشعل در محل مناسبی است که الکترود به گاز برسد و آن را روشن کند.

فقط یک مشعل جرقه نمیزند

اگر هیچ شکافی روی الکترود واقعی مشاهده نکردید، می‌توانید هر چرخش مشعل را بچرخانید تا ببینید آیا چیزی وجود دارد که جرقه نمی‌زند. اگر همه مشعل‌های شما جرقه می‌زنند، به جز یکی، احتمالاً شماره‌گیر مشکل دارد. مواقعی وجود دارد که صفحه ها ممکن است از بین بروند و الکترود را روشن نکنند. همچنین ممکن است به دلیل ریختن آب یا غذا در مشعل، صفحه قطع شده باشد. می توانید سعی کنید مشعل را خشک کنید و اگر این کار جواب نداد، دسته سیم جرقه زن باید تعویض شود. پرداخت هزینه برای تعمیر این قطعه بسیار مقرون به صرفه تر از خرید یک اجاق گاز جدید است. با گارانتی خانگی، تا زمانی که به دلیل فرسودگی و پارگی معمولی از کار افتاده باشد، برای تعمیر دسته سیم جرقه زنی فقط هزینه کمی برای تعمیر قطعات و نیروی کار پرداخت می کنید.

‌مشعل روشن نمی شود

آیا مشعل شما درست کار نمی کند؟ اگر روشن نیست، ممکن است لازم باشد لوله گاز مشعل را تمیز کنید.

این احتمال وجود دارد که غذا یا گریس لوله ای را که گاز آزاد می کند تا توسط مشعل روشن شود، مسدود کرده باشد. فر خود را خاموش کنید و شعله را از فر خارج کنید. لوله کوچک داخل مشعل را با یک خلال دندان یا برس کوچک تمیز کنید.

اجاق گازی چگونه کار می کند؟

سه قسمت اصلی اجاق گاز شما وجود دارد:

کنترل فر
جرقه زن
شیر ایمنی فر
انیمیشنی از طرز کار اجاق گاز.

هنگامی که فر خود را برای پخت (یا کباب کردن) روشن می کنید، صفحه برق را به جرقه زنی می فرستد، که شروع به گرم شدن می کند. با گرم شدن جرقه زن، شیر اطمینان گاز را به داخل لوله مشعل فر آزاد می کند. هنگامی که گاز به جرقه زنی می رسد (که می تواند تا 2000 درجه فارنهایت برسد)، گاز توسط فلز بسیار داغ روی جرقه زنی روشن می شود و اجاق را گرم می کند. وقتی فر به دمایی که انتخاب کردید رسید، مشعل و جرقه زن خاموش می شوند، اما در حین پخت و پز روشن و خاموش می شوند تا دمای مناسب در فر حفظ شود.

عیب یابی فر و اجاق گاز لوفرا

تعمیر فر و اجاق گاز لوفرا

تعمیر فر و اجاق گاز لوفرا

 

جرقه زن می درخشد، اما شعله ندارد

ابتدا سپرها را بردارید تا بتوانید جرقه زن را ببینید. اگر جرقه زن می درخشد، اما پس از روشن شدن جرقه زن برای مدت طولانی، شعله ای وجود ندارد، احتمالاً جرقه زن خیلی قدیمی شده است و نمی تواند دریچه ایمنی را برای آوردن گاز به لوله مشعل باز کند. برای تشخیص این مشکل با شرکت گارانتی خانه خود تماس بگیرید.

‌آیا وقتی فر گازی خود را روشن می کنید جرقه زن شما روشن نمی شود؟

جرقه زن نمی درخشد

اگر جرقه زن نمی درخشد، احتمالاً از کار افتاده است و باید تعویض شود. برای تعمیر یا تعویض جرقه زن خود با یک تکنسین یا شرکت گارانتی خانه خود تماس بگیرید.

آیا وقتی فر گازی خود را روشن می کنید جرقه زن شما می درخشد اما روشن نمی شود؟

نکاتی برای افزایش طول عمر فر و اجاق گاز لوفرا

از این نکات استفاده کنید تا مطمئن شوید که فر شما تا حد ممکن کار می کند.

این یک واقعیت تاسف بار است که تمام لوازم خانگی دارای طول عمر هستند. حتی با بهترین تمیز کردن، نگهداری و مراقبت، زمانی فرا می رسد که فر شما به دلیل قدیمی بودن از کار می افتد. این هزینه غیرمنتظره برای تعویض یک وسیله ضروری مانند اجاق گاز شما می تواند برای بودجه ویران کننده باشد، اما خوشبختانه کارهایی وجود دارد که می توانید برای کمک به ماندگاری بیشتر اجاق گاز خود و صرفه جویی در هزینه پس از از کار افتادن آن انجام دهید. متوسط ​​طول عمر یک فر 13 تا 15 سال است. با نکات زیر، می‌توانید فر خود را تا حد امکان دوام بیاورید.

این نکات به فر شما کمک می کند تا تمام طول عمر مورد نظر خود را کار کند.

فر خود را تمیز کنید

بهترین نکته برای افزایش طول عمر فر، تمیز کردن کامل آن است! اطمینان حاصل کنید که فوراً پس از وقوع ریزش‌ها در محدوده و داخل فر را تمیز کنید (بدیهی است که قبل از رسیدن به داخل فر برای تمیز کردن، از خنک بودن فر مطمئن شوید). پخته شدن یا سوختن روی غذا در محدوده شما یا داخل فر می‌تواند باعث شود که عناصر حرارتی برای پختن غذای شما سخت‌تر کار کنند و سریع‌تر بسوزند. البته، برای به حداکثر رساندن طول عمر فر، باید فر را به درستی تمیز کنید!

بهترین راه برای روشن نگه داشتن فر برای مدت طولانی تمیز کردن صحیح آن است.

دستگیره های محدوده خود را اسپری نکنید

پاشیدن محلول تمیزکننده به طور مستقیم روی یک محدوده یا دستگیره‌های فر می‌تواند باعث سوختن عناصر الکتریکی فر و خوردگی و شورت شود. این می تواند مانع از کارکرد زودرس فر شود. در عوض، یک پارچه مرطوب بردارید، محلول تمیز کننده را روی پارچه اسپری کنید و از آن برای تمیز کردن دکمه ها و دستگیره های فر استفاده کنید.

با ابزار مناسب تمیز کنید

تمیز کردن اجاق گاز با پاک کننده های سنگین تر ممکن است برای برخی از مارک ها و انواع فرها مناسب باشد، اما برای برخی دیگر می تواند عناصر گرمایشی یا پوشش محافظ را خراب کند. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی برای استفاده ایمن است، هنگام تمیز کردن فر خود از چیزهای سبک تر مانند جوش شیرین و سرکه استفاده کنید.

هرگز از سوهان فلزی برای خارج کردن غذای پخته شده از فر خود استفاده نکنید. در عوض، یک اسکرابر سیلیکونی یا پلاستیکی می تواند همان کار را بدون آسیب رساندن به دستگاه انجام دهد. ‌

از ویژگی خود تمیز کردن استفاده نکنید

استفاده از ویژگی «خود تمیز شوندگی» در فر وسوسه انگیز است، این کار را نکنید! فرهای خود تمیز شونده به سادگی فر را تا دمای بسیار بالا گرم می کنند تا پخته شده روی غذا بسوزد. این نه تنها می تواند باعث ایجاد فشار غیرضروری بر روی عناصر گرمایشی و سیستم های داخلی فر شما شود، بلکه می تواند باعث شکستن ریز شکاف های کوچک در درب شیشه ای فر شما نیز شود!

تعمیر درزگیر درب فر

اگر فر شما مدت زیادی طول می کشد تا گرم شود یا دما را به خوبی حفظ نمی کند، درزگیر یا واشر در را بررسی کنید. این مهر و موم در امتداد قاب در، گرما را در داخل نگه می دارد، اما ممکن است با افزایش سن ترک خورده یا فرسوده شود. از آنجایی که این واشر آسیب می بیند، باعث می شود عناصر گرمایشی فر شما سخت تر کار کنند تا فر را در دمای مناسب گرم کنند و همان دما را به طور مداوم حفظ کنند. شما می توانید این واشرهای فرسوده یا شکسته را به راحتی تعمیر کنید، که می تواند به ماندگاری فر شما کمک کند.

روی تابه های فر خود فویل نریزید

ممکن است دیده باشید که اعضای خانواده فویل را روی تابه های فر، زیر عناصر پخت یا روی اجاق گاز گذاشته اند. این یکی از شماره یک “نباید” در هنگام داشتن اجاق است. فهرست انجی می‌گوید استفاده از فویل روی ظرف‌های قطره‌ای می‌تواند باعث ذوب شدن فویل شود، که می‌تواند به اجاق گاز آسیب برساند یا دماسنج را از بین ببرد، زیرا بسیار منعکس‌کننده است و می‌تواند غذا را روی یا زیر آن بپزد. اگر قطره چکه های شما به دلیل فویل، غذا یا فقط کهولت سن خراب شده است، می توانید به راحتی آنها را با قیمت ارزان تعویض کنید.

فیلترهای فر را تمیز کنید

در نهایت، مطمئن شوید که فیلتر هود فر خود را مرتباً تمیز کنید. اگر این کار را نکنید، می توانید فن اگزوز آشپزخانه خود را به سرعت فرسوده کنید زیرا چربی و هوا را از طریق یک فیلتر کثیف می کشد و باعث می شود فر شما بیش از حد معمول چربی، بخار و ذرات غذا روی آن وارد کند.

محصولات فر و اجاق گاز لوفرا

اجاق گاز مبله لوفرا مشکی. مدل RNMG96G2VGTE/CI530
برد ایستاده آزاد LOFRA CSD96GVGE/Ci5
اجاق گاز لوفرا مدل PBPG96G2VGT/Ci554
اجاق گاز مبله لوفرا Lofra RSG96G2VGT/Ci 510
اجاق گاز مبله لوفرا سفید. مدل CBBD96GVGE/Ci519

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تعمیر فر و اجاق گاز لوفرا انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال لوفرا
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر  تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست