مرکز تعمیرات نف با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات فر و اجاق گاز نف با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات فر و اجاق گاز نف خود با شماره تلفن 91071585-021  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات نف میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات نف بر روی این شماره 91071585-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند فر و اجاق گاز نف

استانداردهای بالای NEFF را می توان در مواردی بیشتر از مواد محصولات آنها یافت، بلکه در جایی که آنها آنها را تامین می کنند، مسئولیت زیست محیطی را جدی می گیرند. دانستن اینکه از جایی خرید می‌کنید که ردپای محیطی خود را درک می‌کند، راهی عالی برای اطمینان از کاهش ردپای کربن شماست.

NEFF بیشتر به خاطر مجموعه فرهای “Slide&Hide” شناخته می شود. همانطور که از نام آن پیداست، درها می توانند به راحتی زیر اجاق گاز بلغزند و روند بازیابی غذاهای خوشمزه شما را کمتر کند. این نوع حرکت مخصوصاً برای استفاده کنندگان از ویلچر خوب است، زیرا درب اجاق گاز مانع شما نمی شود.

در NEFF، می‌خواهند همه عشق به آشپزی را به اشتراک بگذارند.نف به همراه شرکایشان، مانند نمایشگاه‌های آشپزخانه و مدارس آشپزی، این فرصت را برای شما فراهم می‌کنند که از لوازم منحصر به فرد خود، مانند اجاق نمادین Slide&Hide® و طیف وسیعی از اجاق‌ها و هودها، دست اول تجربه کنید.

مشکلات رایج فر و اجاق گاز نف

تعمیر فر و اجاق گاز نف

تعمیر فر و اجاق گاز نف

غذا پخته نمی شود

به طور کلی تعدادی از مشکلات رایج وجود دارد که می تواند منجر به پختن درست غذا در فر شود. برخی از این مشکلات را می توان خودتان حل کنید، اما اگر مثلاً فن فر خراب است، باید با یکی از مهندسان NEFF ما یک بازدید تعمیر را رزرو کنید.

راه حل های رایج عبارتند از:

از شلوغی بیش از حد قفسه ها خودداری کنید – این کار باعث گردش کافی هوا می شود
دستگاه خود را تراز کنید
از ظروف مناسب استفاده کنید، به عنوان مثال. سینی پخت یا ظرف ضد فر
ممکن است لازم باشد زمان پخت را برای دمای فر افزایش دهید
سعی کنید قفسه های فر را تنظیم کنید

غذا به طور ناهموار پخته می شود

اگر فر شما نتواند هوا را به طور موثر به گردش درآورد، نتیجه اغلب غذای ناهموار پخته شده است. اغلب، این مشکل را می توان به سرعت حل کرد.

بررسی کنید که فر تراز باشد
اگر فر شما صاف نباشد هوا به خوبی گردش نمی کند و این باعث می شود که غذای شما به طور یکنواخت پخته نشود. با استفاده از تراز روح می توانید دوباره بررسی کنید که این ریشه مشکل است.

اجاق را منظم نگه دارید و غذا را به درستی قرار دهید

شلوغی بیش از حد قفسه های فر با ماهیتابه باعث می شود که گردش خون مسدود شود و این باعث می شود که غذا به صورت ناهموار پخته شود. قرارگیری نامناسب غذا در زمان پخت نیز می تواند غذا را به طور ناهمواری گرم کند و این امر مخصوصاً اگر در حال تهیه مرغ یا ماهی هستید صادق است. برای بهترین نتیجه، تابه را در وسط فر در طبقه وسط قرار دهید و از نزدیک شدن به منبع حرارت اجتناب کنید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که غذای شما با روغن مسواک زده یا ترشی شده است.

غذا به آرامی پخته می شود

اگر احساس می کنید که فر شما به کندی پخته می شود، ممکن است سطح حرارت مورد نظر را در طول مدت پخت حفظ نکند. با دنبال کردن دستورالعمل های زیر می توانید این موضوع را با یک دماسنج در خانه بررسی کنید.

با استفاده از دماسنج فر، دقت دمای فر را بررسی کنید. آن را در وسط طبقه وسط قرار دهید و فر را با دمای 200 درجه سانتی گراد گرم کنید. سپس باید حدود 20 دقیقه صبر کنید تا دماسنج را برای اولین بار بررسی کنید. برای یک ساعت و نیم بعدی به بررسی منظم خود ادامه دهید، هر 20 دقیقه یک بار مطالعه کنید، سپس با تقسیم مجموع قرائت ها بر تعداد خواندن هایی که انجام داده اید، میانگین را محاسبه کنید.

غذا خشک شده یا سوخته است

پخت و پز در دمای نامناسب
مطمئن شوید که از دستورالعمل های دمای توصیه شده که در دفترچه راهنمای کاربر نمایش داده شده است، پیروی می کنید. این اطمینان حاصل می کند که غذای شما به مناسب ترین روش آماده شده و از خشک شدن یا سوختن آن به دلیل قرار گرفتن در معرض حرارت زیاد نامناسب برای وعده غذایی شما جلوگیری می کند. اطمینان حاصل کنید که فر خود را نیز در سطوح مناسب گرم می کنید و اگر از دو نوع درجه حرارت برای یک وعده غذایی استفاده می کنید، از تایمر استفاده کنید تا به خود یادآوری کنید که درجه حرارت را کاهش یا افزایش دهید. اگر قرار است غذا برای بیش از 25 دقیقه پخته شود، با CircoTherm نیازی به پیش گرم کردن نیست. فن‌آوری جریان هوا به سرعت غذا را می‌بندد و از خروج رطوبت جلوگیری می‌کند تا غذای شما خشک‌شده به نظر نرسد.

مدت زمان پخت اشتباه است

اطمینان حاصل کنید که طبق دستورالعمل های ذکر شده در دستور العمل خود، مدت زمان پخت درست را رعایت می کنید. استفاده از تایمر فر یک روش موثر برای حفظ مدت زمان پخت مناسب و در نهایت جلوگیری از پخت بیش از حد است.

اگر فر شما مدل VarioSteam است، می توانید بخار را به اکثر عملکردهای پخت فر اضافه کنید که به قهوه ای شدن، کاهش انقباض و افزایش رطوبت به پخت شما کمک می کند.

پختن

پختن روش دیگری است که معمولاً برای گوشت های غلیظ تر که نیاز به پخت طولانی تری دارند استفاده می شود. به طور سنتی گوشت روی اجاق گاز بسته می شود و به یک ظرف درب دار با مقدار کمی مایع منتقل می شود. بستری از سبزیجات کلفت گوشت را از مایع خارج می کند تا گوشت به جای غوطه ور شدن در مایع، در بخار پخته شود. این برای مفاصل و برش های ضخیم تر گوشت از جمله قسمت های مرغ ایده آل است.

کباب کردن

کباب کردن مخصوصاً برای پخت سریع استیک و تکه های کوچک گوشت مناسب است، زیرا پخت سریع می تواند از خشکی آن جلوگیری کند. برش های عمودی کوچکی از لبه ها ایجاد کنید تا به دلیل حرارت زیاد استیک فر نخورد. هنگام پختن مرغ، پیشنهاد می کنیم قبل از کباب کردن، کمی روغن یا ماریناد بمالید. غذا را روی سینی روی تابه جهانی قرار دهید، سپس آن را در فر با فاصله تقریباً 3 تا 5 اینچی از منبع حرارت قرار دهید. گریل را بیش از 2-3 دقیقه از قبل گرم نکنید. از انبر برای برگرداندن غذا به جای ضربه زدن با چنگال استفاده کنید زیرا این کار باعث آزاد شدن آب میوه می شود. سعی کنید فقط یک بار بچرخید تا به یک مهر و موم خوب برسید.

نحوه تمیز کردن فر با استفاده از ویژگی های EasyClean و Pyrolytic

تعمیر فر و اجاق گاز نف

نحوه تمیز کردن فر و اجاق گاز نف

نحوه استفاده از عملکرد EasyClean

1. با گرم کردن فر در دمای اتاق شروع کنید. اگر به تازگی آشپزی را تمام کرده اید، باید قبل از شروع فرآیند تمیز کردن، صبر کنید تا فر به اندازه کافی خنک شود.
2. مطمئن شوید که تمام قفسه ها، ریل ها و سینی های پخت را از فر خارج کرده اید.
3. چند قطره مایع ظرفشویی را با 400 میلی لیتر (0.4 لیتر) آب مخلوط کنید.
4. مخلوط آب را کف فر خود بریزید.
5. فر را روشن کنید و Home را فشار دهید، سپس تنظیمات را تکان داده و EasyClean را انتخاب کنید.
6. پس از اتمام برنامه، سطح داخلی را با یک اسفنج یا پارچه نرم پاک کنید.
7. می توانید از عملکرد خشک کردن برای خشک کردن فر استفاده کنید.

عملکرد فر Easyclean neff

نحوه استفاده از تابع Pyrolytic

اگر اجاق شما دارای عملکرد پیرولیتیک است، می توانید از آن در ترکیب با EasyClean استفاده کنید. در طول این برنامه خود تمیز شونده، فر شما تا حدود 485 درجه سانتیگراد گرم می شود که تمام مواد غذایی باقیمانده و ریخته شده را به خاکستر تبدیل می کند. این به شما این امکان را می دهد که پس از پایان برنامه، به سادگی هرگونه رسوب را با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا یک اجاق کاملاً تمیز بدون مواد شوینده شیمیایی یا شستشوی طاقت فرسا داشته باشید. این روش تمیز کردن برای تمیز کردن مکرر در نظر گرفته نشده است، بلکه هر 6 تا 12 ماه یک بار بسته به میزان کثیفی فر شما در نظر گرفته شده است.

راهنمای گام به گام

1. قبل از شروع، مطمئن شوید که تمام قفسه ها، ریل ها، سینی های پخت و مخزن آب را در صورتی که اجاق بخار دارید، جدا کرده اید.
2. داخل خانه را سریع با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا فقط سرسخت ترین باقیمانده مواد غذایی باقی بماند.
3. فر خود را روشن کنید و سپس عملکرد تمیز کردن Pyrolytic را انتخاب کنید. شما می توانید بین سه سطح شدت تمیز کردن خود را انتخاب کنید و باید بسته به میزان باقیمانده غذا در فر و مدت زمانی که در آن باقی مانده است، انتخاب خود را انجام دهید. انتخاب خود را تأیید کنید و Start را فشار دهید.
4. اکنون درب فر قفل خواهد شد و در طول فرآیند تمیز کردن تا زمانی که اجاق به اندازه کافی خنک شود که بتوان آن را پاک کرد، به همین شکل باقی می ماند. یک علامت قفل ظاهر می شود که نشان می دهد درب فر نمی تواند باز شود.
5. پس از پایان برنامه، خاکستر باقی مانده را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و قفسه ها، ریل ها و لوازم جانبی پخت را به موقعیت اصلی خود برگردانید.

کدهای خطای فر و اجاق گاز نف

اگر با کد خطا مواجه شدید، لطفاً با یکی از مهندسین تعمیرچی بسیار آموزش دیده، یک بازدید از تعمیر خدمات رزرو کنید. این تعمیرات متأسفانه بدون یک مهندس مجرب به راحتی قابل اصلاح نیستند.

محصولات فر و اجاق گاز نف

T26CS49S0
N23TA19N0
T27DS59N0
T26CA42S0
T26DS49S0
T26DS49N0
T26BR46S0
T26BR46N0
T26BR46W0
T27BB59N0

چرا تعمیرچی را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تعمیر فر و اجاق گاز نف انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال نف
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با تعمیرچی تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست