مرکز تعمیرات نوژن با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات فر و اجاق گاز نوژن با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات فر و اجاق گاز نوژن خود با شماره تلفن 91071585-021  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات نوژن میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات نوژن بر روی این شماره 91071585-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند فر و اجاق گاز نوژن

شرکت تولیدی صنعتی نوژن گاز در تاریخ 1372/11/07 با شماره 99980درتهران به ثبت رسید و در حال حاضر با مجوز بهره برداری از صنایع شماره 58278/01 الف صادره به تاریخ 02/06/1381مشغول تولید انواع اجاق گاز خانگی و با کارت بازرگانی صادره به تاریخ 30/08/1379شماره 410222 مشغول به فعالیت بازرگانی می باشند.

نشانه های واضحی که نیاز به یک شرکت برای فر و اجاق گاز نوژن خود دارید

تعمیر فر و اجاق گاز نوژن

تعمیر فر و اجاق گاز نوژن

 

اگر در خانه خود لوازم خانگی دارید، ممکن است نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشند. فر یک وسیله ضروری است که به خانواده شما غذاهای گرم و دلچسب می دهد. اگر اجاق گاز خاموش شود، وعده های غذایی دوست داشتنی ناپدید می شوند.

بنابراین اگر مشکوک به ایرادات فر خود هستید، نیاز به خدمات تعمیر فر گازی دارید. برای شناسایی و رفع مشکلات باید با یک تکنسین تماس بگیرید. سرویس منظم اجاق گاز بسیار مهم است.

در زیر هفت نشانه واضح وجود دارد که نشان می دهد نیاز به یک شرکت برای تعمیر اجاق گاز خود دارید و در نتیجه خانه شما را ایمن نگه می دارد.

1. بوی غیر طبیعی

معمولاً فر باید خانه شما را پر از رایحه غذاهای پخته کند. فر باید بوی خوشبویی از غذای مورد علاقه شما به مشام برساند. با این حال، اگر اجاق گاز بوی عجیبی منتشر کند، غیر طبیعی می شود.

بوی بد یک پرچم قرمز است. یعنی فر شما نیاز به توجه حرفه ای دارد. در صورت وجود سیم های تاب دار که مستعد آتش گرفتن هستند، اجاق گاز شما بوی بدی متصاعد می کند.

نشت گاز نیز می تواند باعث ایجاد بوی بد شود. صرف نظر از علت، شما نیاز به یک تکنسین دارید تا فر شما را قبل از بدتر شدن تعمیر کند. هنگامی که بوی غیرمنتظره ای را تشخیص دادید، بهتر است فر خود را خاموش کنید و با یک تکنسین حرفه ای تماس بگیرید.

فر را پس از بازرسی و تعمیر توسط تکنسین روشن کنید.

2. صداهای عجیب

اجاق گازی با عملکرد مناسب نباید صدا ایجاد کند. اگر شروع به شنیدن صدای تیک و وزوز غیرعادی کردید، این نشانه کاملی است که مشکلی در فر شما وجود دارد. یعنی فر گازی شما یا دارای قطعات شل یا معیوب است که نیاز به تعمیر دارند.

اگر صداهای عجیبی شنیدید، باید فر گازی خود را خاموش کنید و با یک تکنسین فر تماس بگیرید. تکنسین فر شما را بازرسی و تعمیر می کند. اگر گاز شما ثابت بماند، قطعات شل ممکن است آتش بگیرند.

کل خانه شما را به خطر می‌اندازد. اگر به صداهای عجیب و غریب مشکوک هستید، باید با یک تکنسین تماس بگیرید تا از مشکلات مهم تر جلوگیری کنید.

3. غذای سوخته

حتی اگر دستورالعمل‌ها را دنبال کنید، هر چیزی که می‌پزید سوخته می‌شود. این نشانه این نیست که شما آشپز وحشتناکی هستید. فر شما احتمالا مشکل دارد.

یک اجاق گازی کارآمد، غذای کاملی را می پزد. اما اگر غذا سوخته خارج شود ترموستات مشکل دارد. با این حال، ممکن است قسمت های دیگری از فر شما معیوب باشد.

گاهی اوقات، ظروف ممکن است گاهی بسوزند. با این حال، باید از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید. به یاد داشته باشید، شما به آتشی ویرانگر خیره شده اید و منتظر وقوع هستید.

گاهی اوقات، غذا ممکن است سرد شود. اگر غذا خام خارج می شود، به یک تکنسین نیاز دارید تا فر گازی شما را ارزیابی کند. به طور معمول، فر معیوب غذا را گرم نمی کند.

خرابی ها به دلیل شکستگی قطعاتی است که مسئول گرمایش هستند. اقدام مناسب این است که فر گازی را خاموش کنید و با یک متخصص تعمیر و نگهداری اجاق گاز تماس بگیرید. تکنسین فر شما را بررسی می کند و قطعات گرمایشی جدید را نصب می کند.

4. مشکلات برق

اگر این مشکلات الکتریکی را تشخیص دهید اجاق گاز شما مقصر است. اگر روشن شدن فر شما بیش از حد معمول طول می کشد، دلیل آن مشکل برق است. علاوه بر این، اگر فر با همان سطوح قدرت کار نمی کند، باید آن را بررسی کنید.

اگر مشکل برق باشد، یک تکنسین پورتلند به دنبال سیم های شکسته می شود.

گاهی اوقات، تکنسین ممکن است فر شما را برای جریان الکتریکی بد بررسی کند. فر گازی شما ممکن است باعث برق گرفتگی شود. بنابراین، شما باید یک تکنسین حرفه ای پیدا کنید که بتواند با خیال راحت مسائل برق را حل کند.

5. مشعل های گاز معیوب

مشعل های فر شما در زمان های نامتعارف کار نمی کنند. مشعل های اجاق گاز شما نیز گهگاهی روشن نمی شوند. معمولاً اکثر افراد مشعل های خود را سرویس نمی کنند که منجر به خرابی می شود.

تکنسین تعمیرات را انجام می دهد و قطعات معیوب فر شما را تعویض می کند.

6. فر گازی بیشتر از حد معمول طول می کشد تا از قبل گرم شود

تعمیر فر و اجاق گاز نوژن

تعمیر فر و اجاق گاز نوژن

 

اگر منتظر یک ابد هستید تا زمان پیش گرمایش خاموش شود، مشکلی در فر گازی شما وجود دارد. یا سنسور دمای شما معیوب است یا منبع تغذیه خراب شده است. برای تعمیر اجاق گاز خود باید با تمام خدمات لوازم خانگی تماس بگیرید.

اجاق های مدرن برای گرم شدن سریع طراحی شده اند. اگر فر شما به خوبی گرم نمی شود، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد. همچنین، یک اجاق قدیمی ممکن است گرم شود.

با این حال، یک اجاق قدیمی را می توان تعمیر کرد و مانند اجاق جدید کار کرد. تنها چیزی که نیاز دارید این است که با تعمیرکار اجاق گاز پورتلند تماس بگیرید تا دستگاه شما را بررسی کند.

7. بسته نشدن درب فر

معمولاً اگر لولاها کار نکنند، درهای شما کار نمی کنند. اگر در بسته نشود، غذای شما کم پخته می شود. گاهی اوقات غذای شما اصلا پخته نمی شود.

مشکلات درب کوره گازی به راحتی قابل تشخیص و رفع است. یک تکنسین به شما می گوید که شکستگی لولا به دلیل عدم نگهداری یا کثیفی است. این مشکل بسته به شدت در چند دقیقه قابل رفع است.

تکنسین برای اهداف ایمنی، فر شما را از برق می کشد. اگر فر شما مدل گازی است، تکنسین قبل از شروع تعمیر، ورودی گاز را خاموش می کند.

ابتدا، تکنسین در را جدا می کند تا لولاها را بررسی کند. اگر در باز نشود، تکنسین لولاها را با لولاهای یکسان تعویض می کند.

تعمیرکار به طور مرتب فنرهای درب را نیز بررسی می کند تا خرابی آنها را بررسی کند. اگر فنرها با فنرهای یکسان جایگزین شوند، مشکل برطرف می شود.

تکنسین اجاق گاز نیز پارچه های سیلیکونی را برای تعویض جدا می کند. پس از تعمیر درب، اجاق گاز شما روشن می شود و می سوزد.

تعمیر فر گازی

شکست ها شما را ناراحت می کند و نمی توانید غذای مورد علاقه خود را تهیه کنید. اگر مشعل های شما به درستی گرم نمی شوند، غذای شما یا بیش از حد پخته می شود یا کم پخته می شود. در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرعادی با مشعل خود، باید از یک شرکت تعمیر اجاق گاز کمک بگیرید.

6 دلیل برای اینکه فر گازی نوژن شما گرم نمی شود

هنگامی که اجاق برقی گرم نمی شود، معمولا یک عنصر گرمایش معیوب است. برای اجاق گازی، ممکن است جرقه زنی پخت باشد.

وقتی نوبت به پختن غذا می رسد، اجاق شما قلب عملیات است. در این مقاله قصد دارم به شما نشان دهم که در صورت گرم نشدن فر چه چیزهایی را باید بررسی کنید. در مورد فرهای برقی و گازی بحث خواهیم کرد.

هر زمان که با سیم های برق کار می کنید، مطمئن شوید که از روش مناسب استفاده می کنید. همیشه قبل از اقدام به تعمیر دستگاه، ایمنی خود را در نظر بگیرید. قبل از شروع پروژه، مطمئن شوید که واجد شرایط این کار هستید. هنگام کار با وسایل گازسوز، همیشه قبل از اقدام به تعمیر، گاز را خاموش کنید.

چرا فر من به دمای مناسب نمی رسد؟

برای تشخیص اینکه آیا فر شما در دمای مناسبی پخته می شود یا خیر، کافی است یک دماسنج اولیه تهیه کنید که بتواند دمای فر را تحمل کند. آن را در فر قرار دهید و فر را با دمای 350 درجه فارنهایت تنظیم کنید. به آن زمان بدهید تا گرم شود و بررسی کنید که آیا فر شما در دمای مناسبی است یا نیاز به تنظیم دارد.

عیب یابی ایرادات فر
شش مورد برای بررسی:
عناصر گرمایش الکتریکی (پخت و کباب کردن).
سنسور یا لامپ دمای الکتریکی
مشعل گاز در پشت محفظه فر.
ترموستات یا کلید انتخاب.
صفحه کالیبراسیون
رله ها
یک مولتی متر این به شما امکان می دهد چند آزمایش ساده انجام دهید. یک مولتی متر هم مقدار ولتاژ یا اهم را که از سیم ها عبور می کند را می خواند.

1. یکی از عناصر گرمایش معیوب است

وقتی اجاق گرم نمی شود، محتمل ترین مشکل نقص عنصر گرمایش است. فر برقی دارای دو عنصر است، یکی در بالا برای پخت و دیگری در پایین برای کباب کردن. تشخیص اینکه یک عنصر در حال سوختن یا کار نکردن است آسان است: یک عنصر فعال به رنگ قرمز روشن می درخشد.

اگر فر شما گرم است، اما دمای مناسبی ندارد، این کار را انجام دهید:

عنصر گرمایشی را که می خواهید استفاده کنید بررسی کنید. گاهی اوقات وقتی فر روی “پیش پخت” تنظیم می شود، هر دو عنصر گرمایش روشن می شوند. این امکان وجود دارد که یک عنصر کار می کند و دیگری کار نمی کند.
اگر یکی از عناصر کار نمی کند، باید آن را جایگزین کنید.
اگر المنت جدیدی نصب کردید و فر همچنان کار نمی کند، ممکن است مشکل برق داشته باشید. اینجاست که ولتاژ سنج شما وارد عمل می شود. باید سیم هایی را که منجر به اتصال المنت گرمایشی به المنت گرمایشی می شوند، آزمایش کنید. ممکن است یک سیم بد یا اتصال شل وجود داشته باشد که باعث شود المنت شما کار نکند.
از یک ولتاژ متر برای تست سیم های ترمینال تصویر بالا استفاده کنید تا مشخص شود که المان برق می گیرد یا خیر.

2. سنسور یا لامپ دمای فر خاموش است

بسیاری از اجاق های برقی دارای سنسور دما هستند که به طور مداوم دمای فر را کنترل می کند. اگر سنسور معیوب شود، ممکن است فر به درستی گرم نشود. اکثر سنسورها دارای نمایشگر دیجیتالی روی فر هستند. قبل از تعویض سنسوری که فکر می‌کنید معیوب است، ابتدا عناصر و سیم‌های فر را بررسی کنید.

فرهایی که سنسور ندارند از لامپ حسگر دما برای کنترل دمای فر استفاده می کنند. مطمئن شوید که این لامپ شل یا سوخته نباشد.

جرقه زن کل واحدی است که در پشت کوره گازی شما قرار دارد. ترمینال ها دو سیم هستند که به کنترل فر وصل می شوند.

3. جرقه زن اجاق گاز شما خاموش است

اگر فر گازی شما به درستی (یا اصلاً) گرم نمی شود، ابتدا جرقه زنی پخت را بررسی کنید.

اول ایمنی! فر خود را از دیوار جدا کنید و گاز را ببندید.
جرقه زن در پشت محفظه فر قرار خواهد گرفت. جرقه زن را با باز کردن پیچ و مهره آن از کف فر خارج کنید.
از مولتی متر خود برای تشخیص تداوم برق استفاده کنید. یک پروب را بردارید و آن را روی یک ترمینال قرار دهید، سپس پروب دیگر را روی ترمینال دوم قرار دهید. مولتی متر شما باید بین 0-1100 اهم ثبت شود. اگر مولتی متر شما در این محدوده ثبت نمی شود، جرقه زن شما تداوم را از دست داده است و باید تعویض شود.
همچنین ممکن است شیر ​​ایمنی گاز بدی داشته باشید، پس آن را نیز در چک خود بگنجانید.

4. ترموستات یا کلید انتخاب سوخته است

اگر فر شما هنوز گرم نمی شود، ترموستات و کلید انتخاب را بررسی کنید.

سوئیچ انتخاب کننده چیزی است که تنظیمات شما را تغییر می دهد، مانند اجاق یا جوجه های گوشتی.
ممکن است ترموستات چسبیده یا معیوب باشد.

5. فر شما باید کالیبره شود

اگر دمای فر شما مناسب نیست، ممکن است نیاز به کالیبره شدن داشته باشد. این می تواند در مورد اجاق هایی که خیلی داغ هستند نیز کمک کند.

صفحه کالیبراسیون را پیدا کنید. صفحه کالیبراسیون در پشت دکمه دمای شما یا در پایین شفت کوچک قرار می گیرد. باید بتوانید یک پیچ تنظیم را روی صفحه مشاهده کنید.
آن را تنظیم کنید. این پیچ جایی است که می توانید دما را تنظیم کنید. برای افزایش دمای فر، پیچ را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. برای کاهش دمای فر، پیچ را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. در اکثر فرها، نیم دور باید دمای فر را 25 درجه کم یا زیاد کرد.

6. رله های بد

مسئله دیگری که می تواند از گرم شدن اجاق جلوگیری کند رله های بد است. اگر فر شما دارای دو عنصر گرمایشی است، احتمالاً دو رله دارید. آنها می توانند به مرور زمان بسوزند. برای دستورالعمل های صحیح به دفترچه راهنمای مالک خود مراجعه کنید، زیرا ممکن است برخی از آنها نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشند.

محصولات فر و اجاق گاز نوژن

اجاق گاز نوژن HGN7HB
اجاق گاز نوژن 9080W
اجاق گاز نوژن HGN4HB
اجاق گاز نوژن HGN3HW
اجاق گاز نوژن HGN9HW0
اجاق گاز نوژن HGN9HW5
اجاق گاز نوژن HGN4HS
اجاق گاز نوژن HGN4HW
اجاق گاز نوژن HGN9HS0
اجاق گاز نوژن HGN7HW
اجاق گاز نوژن HGN8HS
اجاق گاز نوژن HGN9HW40
اجاق گاز نوژن 9050W
اجاق گاز نوژن 9090S
اجاق گاز نوژن HGN9HB0
اجاق گاز نوژن HGN8HB
اجاق گاز نوژن مدل 9040W
اجاق گاز نوژن RADO GSF
اجاق گاز نوژن HGN9HS5
اجاق گاز نوژن HGN8HW
اجاق گاز نوژن HGN9HB5
اجاق گاز نوژن HGN7HS
اجاق گاز نوژن 3000W
اجاق گاز نوژن RADO PWF

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تعمیر فر و اجاق گاز نوژن انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال نوژن
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست