مرکز تعمیرات هاردستون با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات فر و اجاق گاز هاردستون با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات فر و اجاق گاز هاردستون خود با شماره تلفن 91071585-021  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات هاردستون میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات هاردستون بر روی این شماره 91071585-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

معرفی برند فر و اجاق گاز هاردستون

بازرگاني هاردستون در سال 2001 ميلادي در دوبخش تجاري كه هريك به معناي مفهوم آسايش و آسايش به ديگري پيوند خورده و فعاليت شركت را آغاز كرد.

با لوازم کوچک و بزرگ مانند غذاسازها، آرام پزها، سرخ کن ها، خرد کن ها، آبمیوه گیری ها، چرخ گوشت ها، پلوپزها، گرم و سرد نگهدارنده ها، جاروبرقی ها، بهداشتی ها، آرایشی ها، اجاق گازها، یخچال فریزرها. ، لباسشویی ها ، ماشین ظرفشویی ها ، مایکروویو ها ، توستر ها و اتوها در ساده و آسان ساختن زندگی در منزل ، اوقات فراغت بیشتر را برایتان فراهم می کند.

نکات استفاده از فر و اجاق گاز هاردستون

وسایل آشپزی گازی به دلیل ماهیت تمیز و کارآمدی که در آشپزی دارند، در مصارف خانگی محبوبیت بیشتری دارند. اگرچه اجاق گازهای گازی مقرون به صرفه هستند، تعدادی از اقدامات احتیاطی در هنگام کار با آنها باید رعایت شود.

مراقب مسمومیت با مونوکسید باشید

وسایل گازسوز مانند فر، اجاق گاز و غیره می توانند منبع مونوکسید کربن باشند. مسمومیت با مونوکسید کربن می تواند یک خطر جدی برای سلامتی باشد. بسته به نیاز سازنده، اجاق گاز ممکن است نیاز به هواگیری داشته باشد.

در حین پخت و پز

در حین پخت و پز نیز باید نکات ایمنی رعایت شود. اطمینان حاصل کنید که شعله زیر قابلمه پخت و پز از کناره های قابلمه خارج نشود. آشپزی را بدون توجه رها نکنید؛ اگر در حال پختن با روغن هستید و محتویات قابلمه سرریز می شود، آتش شروع می شود یا شعله گاز می تواند شعله را خاموش کند و گاز را روشن کند. اگر گاز برای مدت طولانی نشت کند، هر یک از اینها می تواند باعث آتش سوزی یا انفجار شود.

از خطرات آتش سوزی اجتناب کنید

مواد قابل اشتعال را نباید در نزدیکی اجاق گاز قرار داد. وسایل آشپزخانه مانند جعبه های پلاستیکی، ظروف، حوله های آشپزخانه و موارد مشابه را نباید در نزدیکی مشعل نگه داشت – این کار خطر آتش سوزی را از بین می برد. مطمئن شوید که پس از اتمام پخت، گاز را خاموش کرده اید.

نشت گاز

بوی تخم مرغ فاسد به LPG و گاز طبیعی که در خالص ترین حالت بی بو هستند اضافه می شود تا نشت گاز از طریق بو تشخیص داده شود. اگر دستگاه گازپزی شما نشتی گاز داشته باشد، به دلیل بوی تخم مرغ فاسد می توانید آن را استشمام کنید. اگر انجام این کار ایمن است، باید قبل از تماس با یک لوله کش حرفه ای گاز، روش زیر را دنبال کنید.

  • منبع گاز را در کنتور گاز یا سیلندر LPG خاموش کنید
  • تمام وسایل برقی و گازی از جمله چراغ های گازی را خاموش کنید
  • در صورت بی خطر بودن، همه درها و پنجره ها را برای تهویه باز کنید
  • تمام شعله های آتش را خاموش کنید و سیگار نکشید

اگر انجام موارد فوق ناامن است، فوراً منطقه را تخلیه کرده و با آتش نشانی تماس بگیرید.

حرفه ای ها را انتخاب کنید

وقتی در حال نصب وسایل گازسوز هستید، سراغ آماتورها نروید. انجام هرگونه تاسیسات گاز، تعمیرات گاز یا نگهداری گاز توسط یک مجری گاز با صلاحیت و دارای مجوز کامل یک الزام قانونی است. اگر به درستی نصب نشوند، وسایل گازسوز و یا خدمات گاز می‌توانند خطری جدی باشند که می‌تواند به اموال آسیب برساند یا باعث تلفات جانی شود.

تمیز کردن اجاق گاز هاردستون

تعمیر فر و اجاق گاز هاردستون

تعمیر فر و اجاق گاز هاردستون

تمیز کردن سر مشعل اجاق گاز

بدترین حالت: از تمیز کردن اجاق گاز خود به قدری می‌گذرد که حتی نمی‌توانید درپوش‌های مشعل را زیر آن همه چربی انباشته شده ببینید. با اطمینان از خاموش بودن اجاق گاز (اصلی، اما ارزش بررسی مجدد را دارد)، سر مشعل ها را با یک پارچه مرطوب (نه خیس) پاک کنید تا خرده های آن پاک شود. سپس از انتهای نوک تیز یک گیره کاغذ یا سنجاق ایمنی استفاده کنید تا هر شکاف باریکی را بتراشید و به آرامی در درگاه احتراق مسدود شده یا سوراخ مشعل، جایی که گاز خارج می شود، فرو کنید. سرهای مشعل را دوباره با پارچه مرطوب پاک کنید، سپس به آرامی با سرکه بشویید، که باید هر گونه چربی و لکه را از بین ببرد.

تمیز کردن اجاق گاز

اینجاست که تمام تکنیک های قبلی با هم جمع می شوند. برای تمیز کردن سطح اجاق گاز، ابتدا آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا ذرات غذا جمع شود. سپس با یک اسفنج صابونی غیر ساینده بشویید تا از شر لکه های چرب خلاص شوید. اگر چربی واقعاً جامد شده است، مخلوط سرکه: جوش شیرین 1:2 را یکبار دیگر هم بزنید و روی آن بمالید، سپس اجازه دهید مخلوط به مدت 10 تا 15 دقیقه بماند و سپس به آرامی آن را با یک اسفنج صابونی بشویید. اجاق گاز را با یک پارچه تمیز خشک کنید، سر مشعل ها و رنده ها را تعویض کنید و برای تلاش خود به پشت ضربه بزنید.

رایج ترین مشکلات فر و اجاق گاز هاردستون

تعمیر فر و اجاق گاز هاردستون

تعمیر فر و اجاق گاز هاردستون

چندین قسمت اساسی و پیچیده تری وجود دارد که هر از چند گاهی باعث ایجاد مشکل در اجاق گاز هاردستون می شود. هنگامی که فقط یکی از این قطعات خراب شود، می تواند دستگاه شما را تقریباً بی استفاده کند. خوشبختانه، به لطف خدمات حرفه ای تعمیر لوازم خانگی، هنوز نیازی به پرتاب کردن فر یا اجاق گاز نیست! تقریباً در همه موارد، تعمیرات بسیار مقرون به صرفه و سریعتر از تعویض دستگاه است. اگر مشکل اجاق گاز یا اجاق گاز دارید، این دلایل رایج را به عنوان یک تشخیص بالقوه در ذهن داشته باشید.

دمای فر ناسازگار

نیاز فر به حفظ دمای ثابت است وگرنه پخت یا برشته کردن تقریبا غیرممکن خواهد بود. اگر غذا اصلاً پخته شود، ممکن است سوخته یا نیم پز شود. این مشکل می تواند به دلیل خرابی ترموستات یا قسمت دیگری مربوط به ترموستات باشد. با تعویض این قسمت، طوفانی را در کمترین زمان آماده خواهید کرد.

درب فر ضعیف نصب شده است

آیا درب فر شما به درستی بسته نمی شود؟ این می تواند به این معنی باشد که دستگاه گرما را از دست می دهد، که می تواند بر کیفیت غذایی که در حال تهیه آن هستید تأثیر منفی بگذارد. درب فر ممکن است منحرف شده باشد، اما ممکن است فقط یک یا دو پیچ شل وجود داشته باشد. این یک مشکل نسبتا جزئی است، اما اگر نادیده گرفته شود بدتر می شود. درب دستگاه هنگام بسته شدن باید محکم باشد. اگر محکم بسته نشده باشد، احتمالاً باید مهر و موم فر تعویض شود تا اطمینان حاصل شود که فر گرما را از دست نمی دهد.

فر غذا را آنطور که باید نپزد

اگر فر شما غذای شما را به طور کامل نمی‌پزد، ممکن است ایراد از عنصر فر باشد. این قسمت دیگری است که به بهترین وجه توسط کارشناسان بازرسی و جایگزین می شود.

اجاق گاز برقی شما به درستی گرم نمی شود

این امکان وجود دارد که مشعل های اجاق گاز شما به درستی گرم نمی شوند (یک یا چند مشعل). شما باید پیدا کنید که کدام یک از مشعل ها معیوب هستند، بنابراین حتما هر یک از آنها را تست کنید. مشکلات الکتریکی وجود دارد که باعث از کار افتادن مشعل می شود و مشعل های کویل دار می توانند به مرور زمان خراب شوند. همچنین، اگر برق در خانه شما افزایش یافته باشد، می تواند مشکلاتی ایجاد کند. ایده خوبی است که از یک تکنسین برای بررسی مشکلات اجاق گاز شما به خانه شما بازدید کند.

نمی توانید گرمای اجاق گاز برقی خود را تغییر دهید

اگر نتوانید حرارت اجاق گاز خود را تنظیم یا تغییر دهید، پخت و پز می تواند بسیار دشوار باشد. اگر متوجه شدید که مشعل های اجاق گاز شما نمی توانند گرم بمانند یا سرد نمی شوند، به کمک یک متخصص نیاز خواهید داشت. سوئیچ بی نهایت می تواند علت اصلی مشکل باشد. این سوئیچ به شماره گیر متصل است، اما با توجه به آنچه گفته شد، شما نباید خودتان اقدام به تعمیر کنید.

مشعل گاز مشتعل نمی شود

مشعل های گازی با یک جرقه زن داخلی کار می کنند که شات کوچکی از گاز آزاد شده از طریق یک شیر را روشن می کند. گاهی اوقات دستگیره را می چرخانید تا مشعل روشن شود، و تنها چیزی که می شنوید صدای کلیک است – بدون شعله. محتمل ترین مقصر باقی مانده مواد غذایی است. بقایای مواد غذایی ممکن است در خلبان یا جرقه زن گیر کند. حتی می تواند در اعماق مجموعه مشعل قرار بگیرد.

برخی از سیستم های احتراق از طریق یک جرقه کار می کنند، به این معنی که قرار است چرخش یک سوئیچ جرقه ای ایجاد کند که شعله را مشتعل می کند. علاوه بر مشکلات فوق، مقصر می تواند سوئیچ جرقه زنی معیوب باشد. وقتی این اتفاق افتاد، باید آن را جایگزین کنید.

فر گازی گرم نمی شود

هنگامی که اجاق گاز را روشن می کنید، باید همان کلیک را بشنوید که پس از احتراق گاز به صدا در می آید. اگر آن توالی وقایع را نمی شنوید، احتمالاً با جرقه زن مشکل دارید. یا با بقایای مواد غذایی مسدود شده است، یا ممکن است از کار افتاده باشد. با این حال، این موضوع می تواند یک مشکل جدی تر خط گاز باشد.

اجاق گاز اشتعال ندارد

اگر اجاق گاز شما مشتعل نمی شود، گاهی اوقات نشانه آن است که بنزین شما تمام شده است. اگر متوجه مشکلی شدید، مطمئن شوید که پنجره ها و شاید حتی یک در را هم باز کنید. چراغ های خود را خاموش کنید و به آرامی دستگیره را بچرخانید تا دوباره مشعل را روشن کنید. اگر بنزین تمام شده باشد، صدای ملایمی شبیه باد نمی شنوید. در صورتی که گاز از آن عبور می کند اما مشعل هنوز مشتعل نمی شود، می تواند سوئیچ احتراق باشد. اگر می دانید که منبع گاز شما کافی است اما نمی توانید گازی را بشنوید یا بوی آن را حس کنید، ممکن است مشکلی در جریان گاز وجود داشته باشد. در هر صورت، ایمن بازی کنید و با افراد حرفه ای تماس بگیرید!

هر یک از این مسائل واقعاً می تواند شما را به یک حلقه سوق دهد. خوشبختانه، شما می توانید آنها را در کوتاه ترین زمان تعمیر کنید. به همین دلیل، برخی خودشان این تعمیرات را انجام می دهند، اما این کار نادرست است. تعمیرات قابل اعتماد نه تنها به تجربه و ابزار مناسب نیاز دارند، بلکه باید مطمئن شوید که قطعه مناسب دستگاه خود را دارید. دفعه بعد که اجاق گاز شما مشکلی ایجاد کرد، با تکنسین تماس بگیرید.

محصولات فر و اجاق گاز هاردستون

اجاق گاز مدل فلورانس
فالکون دو فر فول امکانات
فالکون تک فر فول امکانات
فلورانس
تریتون دو فر
میلتون تک فر
میلتون دو فر
تریتون تک فر
اونزیا تک فر
والنتینا تک فر
مارینو تک فر
میلتون تک فر
میلتون فول آپشن تک فر
لاکچری تک فر
آریو تک فر

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تعمیر فر و اجاق گاز هاردستون انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال هاردستون
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست