مرکز تعمیرات کن با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات فر و اجاق گاز کن با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط  البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات فر و اجاق گاز کن خود با شماره تلفن91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات کن میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات کن بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند فر و اجاق گاز کن

کن نامی است فراتر از یک تولید کننده کالای خانگی. نامی است که از کمیتها فراتر رفته و تمرکز خود را در ارزشها قرار داده است. یک شرکت جهانی تبدیل شود. هود کن در سال 1362 با هدف تامین نیازهای آشپزخانه ایرانی، برای اولین بار در ایران محصول تولید می شود که با سلایق ایرانی تولید می شود که این محصول با نام هود یاد شده است به همین دلیل، در ایران هود آشپزخانه همیشه با نام هودکن است. شناخته شده و نام کن را همیشه با خود یدک می کشد.

خرابی های متداول فر و اجاق گاز کن

تعمیر فر و اجاق گاز کن

تعمیر فر و اجاق گاز کن

 

آشپزخانه ضربان قلب خانه شماست. برخی از مهم ترین وسایل خانه شما مانند اجاق گاز و اجاق گاز را در خود جای می دهد. برای پختن و آماده کردن غذا در طول روز به یک اجاق گاز و فر در حال کار نیاز دارید. وقتی یکی یا هر دوی اینها کار نمی کند، روال روزانه شما را مختل می کند. در حالی که ایده تعمیر یک دستگاه خراب به تنهایی غیرممکن به نظر می رسد، در واقع بسیار ساده است که بیشتر تعمیرات را به تنهایی و بدون صرف هزینه انجام دهید. به جای اینکه از فر یا اجاق گاز شکسته خود ناامید شوید، این احتمال وجود دارد که مشکل این وسایل به راحتی با برخی تنظیمات جزئی یا یافتن آسان قطعات برطرف شود.

دستگاه شروع نمی شود

اولین قدم برای تعمیر یک دستگاه خراب این است که وحشت نکنید. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که اجاق گاز یا فر شما روشن نمی شود، بهترین کار این است که منطقی فکر کنید. این احتمال وجود دارد که بخشی جدایی ناپذیر برای روشن کردن لوازم خانگی کار نمی کند. نمونه‌هایی از این بخش‌های کلیدی برای راه‌اندازی اجاق گاز یا اجاق گاز عبارتند از: کلید بی‌نهایت، عنصر سطحی، عنصر پخت و برشته کردن، یا جرقه زن مشعل اجاق گاز. علاوه بر این، ممکن است فیوز از جای خود جدا شده باشد. اگر اینطور است، بررسی کنید که آیا نیاز به سیم کشی یا وصل مجدد دارد یا خیر. خوشبختانه فیوز سوخته به راحتی تعویض می شود. با این حال، وقتی نوبت به تعویض قطعات می‌رسد، همیشه می‌خواهید مطمئن شوید که قطعه صحیح برای تعویض آن را دارید.

هیچ حرارتی برای پخت و پز وجود ندارد

بدیهی است که پختن چیزی بدون حرارت غیرممکن است. اگر متوجه شوید که هیچ گرمایی از یکی از این وسایل منتشر نمی شود، ممکن است به دلیل عنصر پخت یا سنسور فر باشد. شما باید مطمئن شوید که این بخش ها به درستی کار می کنند. قسمت دیگری که باید بررسی شود ترموستات است. تنظیم ترموستات به اندازه کافی ساده است. فقط مطمئن شوید که حرارت واقعاً به اندازه کافی افزایش یافته است که بتواند کل اجاق گاز یا فر را گرم کند. در نهایت، برد کنترل الکترونیکی می تواند دلیل این مشکل باشد. اگر چنین است، باید یا آن را تعویض کنید یا ولتاژ آن را بررسی کنید تا ببینید آیا به اندازه کافی قدرتمند است که کار کند.

سایر مسائل بالقوه

هنگامی که صحبت از تعمیر اجاق گاز یا اجاق گاز شما می شود، در اینجا برخی از مشکلات رایج دیگری وجود دارد که اکثر مصرف کنندگان با آن مواجه هستند. آنها شامل گرم نشدن عنصر صفحه پخت، عدم پیشروی یا حرکت صحیح تایمر اجاق گاز یا اجاق گاز و روشن نشدن جرقه زنی گاز هستند. ابتدا برای گرم شدن المنت اجاق گاز، باید قطعات فر مانند المنت مشعل سطحی، کلید مشعل و بلوک ترمینال را بررسی کنید. در مرحله بعد، برای رفع مشکلات تایمر خود، باید به صفحه کنترل خود نگاه کنید. با تعمیر برد کنترل خود، باید بتوانید تایمر خود را دوباره کار کند. در آخر، اگر مشعل گاز فقط می درخشد اما روشن نمی شود، نگران نباشید می توانید این مشکل را برطرف کنید. وضعیت جرقه زن سطحی، شیر ایمنی و سنسور دما را بررسی کنید. همچنین این احتمال وجود دارد که کنترل های الکترونیکی نیاز به سیم کشی مجدد داشته باشند.

مشکلات منبع سوخت

اگر اجاق گاز طبیعی دارید، می تواند منبع سوختی باشد که باید دوباره پر شود. به خصوص برای کسانی که از بطری های گاز استفاده می کنند، ممکن است سوخت خشک شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. ما همچنین تعمیرات بیشتری نسبت به آنچه بخواهیم بپذیریم در جایی که دوشاخه به طور تصادفی کشیده شده است دریافت می کنیم. در هر صورت، فن‌آوری‌های ما همیشه در حالت آماده‌باش هستند تا از خدمات شما تا حد امکان سریع و کارآمد مطمئن شوند.

نوسانات دما

اجاقی دارید که بگوید روی 350 است اما واقعا نمی تواند توانایی ذوب یخ را داشته باشد؟ این یک مشکل رایج است و می تواند منجر به سوختگی وعده های غذایی یا گوشت کم پخته شود. می توانید از یک دماسنج ساده برای تست درستی فر خود استفاده کنید.

پخت ناهموار

اگر متوجه شدید که در فر شما نقاط داغ وجود دارد، اغلب این سیگنالی است که نیاز به تعمیر فر دارید. ممکن است یک عنصر مشعل (به طور طعنه آمیزی) سوخته باشد و باعث شود که حرارت ناهمواری در اجاق حاصل شود. وقتی آنها را روشن می کنید، بررسی کنید که همه عناصر مورد انتظار قرمز می درخشند.

ما در تعمیرچی به برنامه های تجاری و مسکونی در سراسر کشور ما ماشین‌های شستشو، خشک‌کن، یخچال، مایکروویو، فریزر، ماشین ظرف‌شویی، وسایل گازسوز و موارد دیگر را سرویس می‌دهیم.

تعمیر و نگهداری معمولی فر و اجاق گاز کن

فراتر از راه حل های ساده DIY، می توانید اقداماتی را برای جلوگیری از مشکلات قبل از شروع آنها انجام دهید. در بیشتر موارد، تکنیک‌های تعمیر لوازم خانگی ساده و آسان هستند.

فر خود را تمیز کنید

تعمیر فر و اجاق گاز کن

تعمیر فر و اجاق گاز کن

 

هر چند ماه یکبار فر خود را به طور کامل تمیز کنید. اجازه دهید فر شما کار خود را در حالت خود تمیز شوندگی انجام دهد. سپس وارد شوید و فضای داخلی را به خوبی تمیز کنید. بوی چندان مطبوعی نخواهد داشت، اما همه انباشته های بد درون فر را از بین می برد.

از مانع نشت استفاده کنید

برای جلوگیری از رسیدن ذرات غذا به جایی که لازم نیست (و برای اینکه ظاهر زیبا داشته باشد) از محافظ نشت استفاده کنید. می توانید از پوشش های سیلیکونی برای قرار دادن دور مشعل های خود استفاده کنید تا مواد غذایی در اطراف آنها گیر نکند. .

دستگیره های خود را تمیز نکنید

پاک کردن کمی دستگیره ها برای تمیزی بسیار عالی است، اما تحت هیچ شرایطی نباید دستگیره ها را بردارید یا در آب خیس کنید. خیساندن یک دستگیره در آب، اتصال را قطع می‌کند و آن را از کار می‌اندازد. پس همیشه دستگیره ها را روی فر بگذارید.

خط گاز خود را بررسی کنید اگر اجاق گاز دارید یا از مشعل گازی استفاده می کنید، هر از چند گاهی خط گاز خود را چک کنید. نشت گاز یکی از دلایل اصلی آتش سوزی در خانه ها است، همیشه بهتر است یک شلنگ بخرید تا خانه سوخته.

قطعات جایگزین اجاق گاز و اجاق گاز معمولی

اگر می خواهید هر گونه تعویضی را روی صفحه اجاق گاز یا فر خود انجام دهید، می توانید قطعات عالی را در فروشگاه سخت افزار محلی خود پیدا کنید. توجه داشته باشید که برای رسیدگی به اتصالات گاز و مسائل برقی اجاق گاز و فر شما به یک متخصص با تجربه نیاز دارد. برخی از قطعات جایگزین متداول عبارتند از:

  • عناصر پخت
  • عناصر بالای اجاق گاز
  • واشر درب
  • حلقه های قطره ای
  • تابه جوجه های گوشتی
  • کیت شماره گیری

تکنسین های ما در تعمیرات و نصب تجربه دارند، بنابراین اگر در مورد اینکه آیا می توانید آن را انجام دهید یا نه مطمئن نیستید، با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید. با خیال راحت با یکی از تکنسین های ما یک مشاوره مجازی رزرو کنید، ما خوشحال می شویم که در مورد هر یک از نیازهای تعمیر اجاق گاز یا فر به شما کمک کنیم. به علاوه ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به شما در حل مشکل از طریق تلفن کمک کنیم.

محصولات فر و اجاق گاز کن

اجاق گاز صفحه ای کن مدل 526GC
اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن مدل 203G
اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن مدل 511GW
گاز صفحه استیل 513 کن
گاز صفحه شیشه – استیل 425 کن
اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن مدل 530M
اجاق گاز صفحه ای کن مدل 530S
اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن مدل CG-9571
اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن مدل CG-8504
اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن مدل CG-8503
اجاق گاز صفحه ای استیل پنج شعله کن مدل 531S
گاز توکار صفحه ای کن 527G شیشه ای
صفحه گاز رومیزی کد IS-6401 کن
اجاق گاز شیشه ای 3 شعله کن مدل GC8301
گاز شیشه ای کن کد G-303
اجاق گاز 5 شعله شیشه ای کن مدل IG8515
اجاق گاز رومیزی 5 شعله شیشه ای کن مدل IG8505
اجاق گاز چهار شعله کن مدل IG 6401
اجاق گاز صفحه ای کن مدل 203S
اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن مدل 527GC
اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن مدل 512gw رنگ سفید
گاز صفحه شیشه 511 کن

اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن مدل Pardyc-B
گاز صفحه استیل 523S کن
اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن مدل IG – 8503
اجاق گاز صفحه شیشه ای کن آی مدل IG-8507
اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن مدل CG-9502
اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن مدل اپل مشکی
اجاق گاز صفحه ای استیل کن مدل 518M
اجاق گاز صفحه شیشه ای کن آی مدل IG-6401
اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن مدل 519M
اجاق گاز صفحه استیل کن آی مدل IS-9501
اجاق گاز صفحه ای کن مدل 523M
اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن مدل 518B
اجاق گاز 5 شعله شیشه ای کن مدل Top 527-G
اجاق گاز 5 شعله شیشه سفید کن مدل IG8521
اجاق گاز 5 شعله شیشه سفید کن مدل IG8520
اجاق گاز صفحه ای شیشه ای کن مدل 403G
اجاق گاز صفحه ای کن سفید. مدل اپل
اجاق گاز صفحه شیشه ای کن آی مدل IG-8501
اجاق گاز صفحه شیشه ای کن آی مدل IG-8509
اجاق گاز 5 شعله شیشه ای کن مدل IG8518M
اجاق توکار CAN 518SX
اجاق گاز 5 شعله شیشه سفید کن مدل IG8519
اجاق گاز 5 شعله شیشه ای کن مدل IG8514
اجاق گاز 4 شعله شیشه سفید کن مدل IG6403
اجاق گاز 5 شعله شیشه سفید کن مدل IG8517
اجاق گاز رو میزی کن مدل 513SX
اجاق توکار کن CAN 511G

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تعمیر فر و اجاق گاز کن انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال کن
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست