مرکز تعمیرات آبسال با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی آبسال با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات لباسشویی آبسال خود با شماره تلفن 91004470-021  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات آبسال میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات آبسال بر روی این شماره 91004470-021   و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند ماشین لباسشویی آبسال

از زمان تأسیس در سال 1980 ، گروه آبسال به عنوان یکی از پیشروترین ارائه دهندگان خدمات تولیدی ، مدیریتی ، املاک و پیمانکاری شناخته شده است. رویکرد منحصر به فرد ما ، که ترکیبی از کیفیت و مقرون به صرفه بودن با اشتیاق و تعهد به خدمات درجه یک است ، شهرت قابل توجهی را در صنعت ما به ارمغان آورده است. این شهرت توسط روابط موفق متعدد و طولانی مدت مشتریانی که ایجاد کرده ایم و تمایل مشتریان ما برای ارائه مراجع بسیار مثبت در مورد کار و نگرش ما ، تأیید می شود. کارکنان ارشد ما دارای تجربیات زیادی در صنعت هستند که از طریق مشارکت در عملیات و مدیریت توسعه های زیرساختی گسترده به دست آمده است. این تجربه به همراه دانش فنی بی نظیر ما ، ارزشمندترین منبع ما را تشکیل می دهد. این استعدادها مزیت رقابتی متمایزی را در اختیار ما قرار می دهند ، در حالی که مزایای مشتری برای هر پروژه ای که انجام می دهیم به وضوح قابل تشخیص است.

نکات ایمنی استفاده از ماشین لباسشویی آبسال

فیلتر پرز را تمیز کنید

فیلتر پرز را از دستگاه جدا کنید تا پرزهای تجمع یافته از روی لباس خارج شود. مهم است که فیلتر پرز را به طور مرتب تمیز کنید تا از مسدود شدن پرزها در لوله های آب جلوگیری شود. فیلتر را تمیز نگه دارید تا ماشین لباسشویی به طور موثر کار کند.

از استفاده از شوینده های زیاد خودداری کنید

این تصور غلط است که استفاده از مقدار زیادی مواد شوینده منجر به تمیز کردن لباس می شود. بارگیری دستگاه با لباس های کثیف و چرب و یک تکه مواد شوینده همیشه به نتایج دلخواه شما نمی رسد.

استفاده از شوینده های زیاد به کیفیت لباس شما آسیب می رساند و همچنین به لوله های آب و موتور ماشین لباسشویی آسیب می رساند. بنابراین ، بهتر است لباس ها را در بارهای کوچک با مواد شوینده کمتر بشویید. این دوام دستگاه و لباس شما را تضمین می کند.

زنگ را از وان جدا کنید

وان ماشین لباسشویی خود را مرتباً از نظر وجود نقاط زنگ زده بررسی کنید. می توانید از دو فنجان آب لیمو استفاده کنید و دستگاه را برای یک دور شستشو با آب گرم کار کنید.

این کار باعث می شود زنگ زدگی وان و دستگاه پخش کننده از بین برود تا لباس های تمیز و بدون لکه در همه زمان ها تضمین شوند. لوله های آب نیز ممکن است زنگ زده باشند ، بنابراین بررسی آنها مهم است.

برای تعمیر با متخصص تماس بگیرید

هرگز در صورت بروز هرگونه مشکل ، ماشین لباسشویی را تعمیر نکنید. این ممکن است منجر به صدمات شود یا باعث تعمیرات جدی شود که در نهایت هزینه بیشتری خواهد داشت. برای تعمیر دستگاه در اسرع وقت با یک متخصص تماس بگیرید.

بهتر است سریع آن را تعمیر کنید تا باعث برق گرفتگی یا خرابی ماشین لباسشویی نشود.

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که پس از چند ماه استفاده ، توسط مرکز خدمات مجاز سرویس می شود. فقط باید از قطعات یدکی اصل استفاده شود.

ماشین لباسشویی را در سطح نگه دارید

بین ماشین لباسشویی و دیوار شما باید حداقل چهار اینچ فاصله وجود داشته باشد. در طول چرخه چرخش ، ماشین لباسشویی ممکن است ارتعاش داشته باشد و روی زمین تکان بخورد. این ممکن است باعث آسیب به کف و دستگاه شود.

مهم است که ماشین لباسشویی را در سطح خاصی از سطح زمین نگه دارید تا از این مشکل جلوگیری شود. برای این منظور می توانید پایه ماشین لباسشویی خریداری کنید.

منبع تغذیه

اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی را به سیم اتصال وصل نکنید. ماشین لباسشویی را به پریز برق متصل کنید که قادر به حمل بار انرژی برای وسایل بزرگ است. خروجی باید طوری قرار گیرد که تحت تأثیر پاشیدن آب قرار نگیرد.

اگر دوشاخه یا سیم برق ماشین لباسشویی شما آسیب دیده باشد ، باید فوراً توسط سازنده یا مرکز خدمات مجاز تعویض شود. این امر برای جلوگیری از خطرات حریق بسیار مهم است.

نتیجه

ماشین های لباسشویی از ضروریات هر خانه ای هستند. آنها شستن لباس ها و شستن لباس ها را راحت و کم وقت می کنند. بنابراین ، این یک سرمایه گذاری است که ارزش انجام آن را دارد.

با این حال ، رعایت نکات ایمنی خاصی برای اطمینان از ایمنی دستگاه و خانواده بسیار مهم است. این مقاله 11 نکته ایمنی را ذکر کرده است که به شما در کار با ماشین لباسشویی کمک می کند. این موارد همچنین باعث افزایش کارایی ماشین لباسشویی و افزایش دوام آن می شود.

بنابراین ، اکنون می توانید لباسهای شسته شده خود را در خانه در هر زمان با بهترین نتایج ممکن انجام دهید. اکنون این مقاله را با این امید به پایان می رسانیم که این امر به شما کمک می کند.

خرابی های متداول لباسشویی آبسال

1. روشن نشدن ماشین لباسشویی
PCB لباسشویی آبسال

PCB لباسشویی آبسال

مشکلات زیادی وجود دارد که ممکن است باعث روشن نشدن ماشین لباسشویی شود. بنابراین ، با بررسی کلید اصلی تغذیه برای اتصالات شل ، پریز برق کار نمی کند ، اگر فیوز سالم است و غیره شروع کنید. اگر این کمکی نمی کند ، اگر ماشین لباسشویی با بار جلو دارید قفل درب خوب کار می کند. در برخی موارد ، کلید اصلی تغذیه یا ماژول کنترل (PCB) ماشین لباسشویی کار نمی کند. اگر تجربه قبلی در کار با سیم های زنده و ولتاژهای بالا ندارید ، با متخصص تعمیرات تماس بگیرید تا ماشین لباسشویی را بررسی کند.

2. ماشین لباسشویی سر و صدا دارد

اجسامی که بین وان بیرونی و طبل به دام افتاده اند نیز می توانند عامل ایجاد سر و صدا باشند ، چیزهایی مانند سکه و نخاله بسیار رایج است که از اطراف بخاری بین طبل برداشته می شوند و می توانند به دستگاه و هر لباسی در آن آسیب برسانند. قبل از قرار دادن پارچه ها در دستگاه ، مطمئن شوید که تمام جیب آنها را پاک کرده اید.

با گذشت زمان ، بلبرینگ های ماشین لباسشویی نیز خراب می شوند و خراب می شوند و باعث ایجاد صدای بلند هنگام چرخش می شوند. کار با ماشین لباسشویی با بلبرینگ معیوب می تواند صدمات مهلکی به همراه داشته باشد. این کار را می توان با روانکاری بلبرینگ با گریس (یا روغن) یا با تعویض آنها اصلاح کرد.

3. ارتعاشات زیاد در حین کار

پایه ماشین لباسشویی برای حفظ تعادل

شایع ترین دلیل این امر وان نامتعادل یا کل ماشین لباسشویی است. مطمئن شوید که ماشین لباسشویی روی یک سطح کاملاً افقی قرار گرفته است. اگر نه ، یک پایه/چرخ دستی با پیچ های قابل تنظیم در زیر بگیرید. در برخی موارد ، وان به دلیل سایش و پارگی سیستم تعلیق نامتعادل می شود. برای جلوگیری از خراب شدن مکانیسم تعلیق ، مطمئن شوید که دستگاه را با پارچه زیاد بار نکنید.

4. صدای ماشین لباسشویی هنگام تخلیه یا اصلاً تخلیه نشود

در این حالت ، پمپ تخلیه معیوب یا مسدود شده است. انسداد در پمپ می تواند به دلیل تجمع الیاف پارچه و خاک رخ دهد. به سادگی تمیز کردن پمپ و شلنگ متصل مشکل را حل می کند. توصیه می شود برای این کار یک تعمیرکار حرفه ای استخدام کنید زیرا این امر نیاز به برچیدن مجموعه پمپ دارد.

5. پر کردن بیش از حد یا کم پر شدن ماشین لباسشویی
سوئیچ فشار لباسشویی آبسال

سوئیچ فشار لباسشویی آبسال

مشکل سوئیچ فشار ماشین لباسشویی
به احتمال زیاد سوئیچ فشار آنطور که در نظر گرفته شده کار نمی کند ، این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ، یا سوئیچ معیوب است ، سوراخی در لوله فشار وجود دارد یا جدا شده است یا رایج ترین دلیل مسدود شدن محفظه فشار است. برای بررسی سوئیچ ، باید آن را فشار دهید و در صورت شنیدن آن یک یا چند کلیک گوش دهید ، خوب است ، یک بازرسی دقیق از شلنگ نشان می دهد که خوب است یا خیر ، در حالی که محفظه باید برداشته شود و شسته شود پاکش کن اگر فیلتری را در لوله ورودی آب وصل کرده اید ، از تمیز بودن توری فیلتر اطمینان حاصل کنید.

چند نمونه از خدمات قابل ارائه برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

تعویض شیربرقی ماشین لباسشویی آبسال

شیربرقی ماشین لباسشویی آبسال وظیفه رساندن آب به جاپودری و داخل دیگ لباسشویی آبسال را بر عهده دارد. رسوب آب یکی از عواملی است که موجب خرابی شیربرقی  لباسشویی آبسال میگردد.

تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی آبسال

هیدروستات یا همان سنسور فشار ماشین لباسشویی آبسال وظیفه تنظیم سطح آب داخل لباسشویی آبسال را برعهده دارد. در صورت خرابی هیدروستات لباسشویی آبسال دستگاه آب را قطع نکرده و داخل درام پر از آب میگردد. همچنین ممکن است دستگاه ارور بدهد و کار نکند.

تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آبسال

پمپ تخلیه لباسشویی آبسال وظیفه تخلیه آب داخل ماشین لباسشویی آبسال را بر عهده دارد. در صورت خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آبسال آب داخل لباسشویی باقی مانده و دستگاه ارور داده و ماشین لباسشویی وارد مرحله خشک کن نمیگردد.

 وجود شی خارجی مانند سکه و گیره و … داخل جیب لباس ها میتواند باعث خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آبسال گردد.

شما میتوانید جهت تعویض یا تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آبسال از متخصصان حرفه ای مرکز تعمیرات آبسال کمک بگیرید.

محصولات ماشین لباسشویی آبسال

ماشین لباسشویی آبسال 7 کیلویی مدل REN7112-S – ماشین لباسشویی آبسال 7 کیلویی مدل REN7112-SD – ماشین لباسشویی آبسال 7 کیلویی مدل REN7112-W – ماشین لباسشویی آبسال 7 کیلویی مدل REN7012-S – ماشین لباسشویی آبسال 7 کیلویی مدل REN7012-SD – ماشین لباسشویی آبسال 7 کیلویی مدل REN7012-W – لباسشویی آبسال 6 کیلویی 1000 دور سفید مدل REN6210-W – لباسشویی آبسال 6 کیلویی 1000 دور نقره ای مدل REN6210-S – لباسشویی آبسال 5 کیلویی 700 دور سفید مدل REN5207-W – لباسشویی آبسال 5 کیلویی 700 دور نقره ای مدل REN5207-S – لباسشویی آبسال 5 کیلویی 1000 دور سفید مدل REN5210-W – لباسشویی آبسال 5 کیلویی 1000 دور نقره ای مدل REN5210-S – ماشین لباسشویی آبسال 6 کیلویی مدل AFS10614-W (تک شير) – ماشین لباسشویی آبسال 5 کیلویی مدل AES7513-W (تک شیر) – ماشین لباسشویی آبسال 5 کیلویی مدل AES7513-SD (تک شیر) – ماشین لباسشویی آبسال 5 کیلویی مدل AES7513-S (تک شیر) – ماشین لباسشویی آبسال 6 کیلویی مدل AES10613-W (تک شير) – ماشین لباسشویی آبسال 6 کیلویی مدل AES10613-SD (تک شير) – ماشین لباسشویی آبسال 6 کیلویی مدل AES10613-S (تک شير) – ماشین لباسشویی آبسال 6 کیلویی مدل AFS10614-S (تک شير) – ماشین لباسشویی آبسال 8 کیلویی مدل AHI812

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات لباسشویی آبسال انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال آبسال
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست