مرکز تعمیرات بهی با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی بهی با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط  البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات لباسشویی بهی خود با شماره تلفن 91011680-026 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات بهی میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات بهی بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی لباسشویی بهی

شرکت بهی در سال 1369 تاسیس و به عنوان نماینده انحصاری شرکت Behi ایتالیا فعالیت خود را در امر واردات و توزیع لوازم خانگی آغاز نمود. شرکت بمنظور گسترش فعالیت های خود در سال 1370 واردات لوازم خانگی با برند Admiral ساخت ایالات متحده آمریکا را شروع و همزمان با عقد قرارداد نمایندگی انحصاری نسبت به توسعه بازار برند تجاری فوق درایران اقدام نمود.
شرکت بهی در سال 1372 بزرگترین نماینده خارجی Admiral شناخته شد. نمایندگی و توزیع لوازم خانگی این برند تا زمان تحریم های آمریکا بر علیه ایران در سال 1995 ادامه داشت.

نکات ایمنی استفاده از لباسشویی بهی

• هنگام اتصال ماشین لباسشویی به منبع آب ، حتماً از شیلنگ ورودی آب کاملا جدید و واشرهای آب بندی مناسب (ضمیمه شده) استفاده کنید.
• دستگاه را در اتاقی با دمای زیر 0 درجه سانتی گراد قرار ندهید. در صورت یخ زدن ممکن است قطعاتی از دستگاه آسیب ببیند.
• ماشین لباسشویی را در موقعیت کاملاً افقی ، روی کف بتنی صاف و محکم نصب کنید.
• دستورالعمل های مربوط به نصب صحیح و اتصالات آب و برق را دنبال کنید.
• هرگز انتهای شیلنگ تخلیه را در آب تخلیه فرو نکنید.
• قبل از شروع چرخه شستشو ، در را با فشار دادن آنها در محل طراحی شده قفل کنید.
• ممکن است در طول چرخه شستشو درب باز نباشد.
• برای شستشوی ماشین فقط از مواد شوینده و نرم کننده استفاده کنید. ممکن است سازنده تصور نکند
مسئولیت هرگونه آسیب و تغییر رنگ واشرها و اجزای پلاستیکی در نتیجه استفاده نادرست از سفید کننده ها و/یا مواد رنگ کننده.
• برای از بین بردن بقایای آهک از چنین عوامل با افزودن عوامل ضد خوردگی استفاده کنید. دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید. حذف آهک را با شستشوی متعدد به پایان برسانید تا بقایای اسید به طور کامل حذف شود.
• هرگز از شوینده های حاوی حلال استفاده نکنید ، زیرا خطر ایجاد گازهای سمی وجود دارد که ممکن است به دستگاه آسیب برساند و منجر به احتراق یا انفجار شود.
• پس از اتمام عملیات شستشو ، شیر آب را ببندید.
• قبل از هرگونه وسیله نقلیه دستگاه را با قرار دادن حداقل یک میله مسدود کننده حمل و نقل مسدود کنید. قبل از این عمل ، دستگاه را از برق اصلی جدا کنید!
• صفحه رتبه بندی با اطلاعات اولیه در بالای دهانه دستگاه قرار دارد.
• ضمانت نامه نباید در مورد مواد مصرفی (لامپ) ، تغییر رنگ جزئی یا انحراف رنگ ، افزایش سطح سر و صدا در نتیجه سن دستگاه اعمال شود ، که بر دستگاه تأثیر نمی گذارد.
عملکرد و کمبودهای زیبایی که بر عملکرد یا ایمنی دستگاه تأثیر نمی گذارد

خرابی های متداول لباسشویی بهی

ماشین های لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی هستند ، زیرا اکثر مردم باید لباس ها و ملحفه های خود را به طور مرتب تمیز کنند. به همین دلیل است که وقتی آنها خراب می شوند ، بسیار مخرب است ، زیرا اکثر مردم گزینه ای آسان برای تمیز کردن لباس های خود ندارند.

در این مقاله ، ما ده مشکل رایج ماشین لباسشویی و نحوه رفع آنها را مورد بحث قرار می دهیم.

بیایید شروع کنیم.

1. ماشین لباسشویی به اطراف حرکت می کند

طبیعی است که ماشین لباسشویی شما در طول یک چرخه شستشو دچار لرزش و حرکت جزئی شود ، اما هنگامی که شروع به چرخیدن با صدای بلند یا حرکت زیاد می کند ، این نشان می دهد که مشکلی در ماشین لباسشویی شما وجود دارد که باید تعمیر شود.

شایع ترین علت این مشکل زمانی است که ماشین لباسشویی روی سطح زمین نباشد. برای رفع این مشکل ، می توانید سطح حباب را گرفته و بررسی کنید که آیا ماشین لباسشویی شما یکنواخت است. اگر نه ، پاها را طوری تنظیم کنید که باشد. اگر علت این مشکل نیست ، علت احتمالی بعدی میله های معلق معیوب است. گاهی اوقات آنها قطع می شوند ، و این باعث می شود که ماشین لباسشویی شما زیاد تکان بخورد. اگر میله های تعلیق معیوب هستند ، باید تعویض شوند.

2. ماشین لباسشویی پر سر و صدا است

مشکل رایج بعدی زمانی است که ماشین لباسشویی هنگام کار شروع به صداهای بلند می کند. این بیشتر اوقات ناشی از چیزی است که در ماشین لباسشویی شما وجود دارد مانند سکه یا بقایای دیگر که در اطراف تکان می خورد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این مورد را از ماشین لباسشویی جدا کنید.

همچنین می تواند ناشی از خرابی قطعات داخلی مانند موتور باشد ، اما برای رفع این مشکل ، باید با یک تکنسین واجد شرایط تماس بگیرید.

3. لباس پاره پاره می شود

اگر لباس ها یا ملحفه های شما با سوراخ یا پارگی بیرون می آیند ، این نشان می دهد که مشکلی در ماشین لباسشویی شما وجود دارد. این مشکل دیگری است که معمولاً ناشی از چیزی است که نباید در ماشین لباسشویی شما وجود داشته باشد ، مانند یک تکه پلاستیک تیز. همچنین می تواند ناشی از گیر افتادن لباس های شما در اطراف میله مرکزی باشد ، بنابراین مطمئن شوید لباس ها و ملحفه های شما به درستی در ماشین لباسشویی قرار گرفته اند.

4. مشکلات تخلیه

پمپ تخلیه لباسشویی بهی

پمپ تخلیه لباسشویی بهی

اگر ماشین لباسشویی شما به درستی تخلیه نمی شود ، احتمالاً به دلیل انسداد در جایی در سیستم تخلیه ماشین لباسشویی ایجاد شده است. محتمل ترین مولفه ای که تحت تأثیر قرار می گیرد فیلتر است ، زیرا اغلب فیلترها با زباله مسدود می شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فیلتر را از نظر انسداد بررسی کنید و در صورت پیدا کردن ، آن را مسدود کنید. برای جلوگیری از این اتفاق در آینده ، ایده خوبی است که فیلتر را مرتباً پاکسازی کنید.

5. ماشین لباسشویی نمی چرخد

اگر ماشین لباسشویی شما نمی چرخد ​​، می تواند یک چیز ساده باشد که می توانید خودتان آن را تعمیر کنید یا چیزی پیچیده تر که برای تعمیر به یک تکنسین نیاز دارد.

بیایید با علت ساده شروع کنیم. رایج ترین مسئله زمانی است که ماشین لباسشویی با لباس یا ملحفه زیاد پر شده باشد ، این امر می تواند مانع چرخش ماشین لباسشویی شود. بنابراین ، بررسی کنید که بیش از حد بارگیری نشده است ، و در صورت وجود ، برخی از موارد را از آن حذف کنید.

اگر این مشکل را برطرف نکرد ، به احتمال زیاد ناشی از خرابی قطعات داخلی مانند موتور یا برد کنترل است. برای تعمیر این قطعات یا تعویض آنها ، باید پانل ها را از روی واشر بردارید تا بتوانید آنها را با مولتی متر بررسی کنید. در صورت خرابی ، باید تعویض شوند. این تعمیرات نیاز به داشتن ابزارهای مناسب دارد ، بنابراین احتمالاً باید با یک تکنسین واجد شرایط تماس بگیرید تا این کار را برای شما انجام دهد.

6. ماشین لباسشویی با آب پر نمی شود

اگر ماشین لباسشویی شما به اندازه کافی آب پر نمی کند یا اصلاً آب پر نمی کند ، بهترین مکان برای شروع این است که لوله های آب را بررسی کنید ، که گاهی اوقات ممکن است مسدود یا پیچ خورده باشند.

برای انجام این کار ، شما فقط باید شلنگ ها را پیدا کرده و آنها را برای انسداد یا پیچ خوردگی بررسی کنید ، و در صورت پیدا کردن ، شیلنگ را تعمیر کنید تا آب آزادانه از طریق آنها عبور کند. شما همچنین باید بررسی کنید که آب از طریق شیرهای آب وارد می شود ، و در غیر این صورت ، ممکن است به دلیل خاموش شدن آب شما در قسمت اصلی ، یا ممکن است با قطعی مواجه شوید.

7. درب واشر باز نمی شود

اگر درب ماشین لباسشویی شما باز نمی شود ، معمولاً علت آن این است که هنوز ماشین لباسشویی شما پر از آب است و این باعث می شود قفل در باز نشود. برای باز کردن درب ، ماشین لباسشویی خود را به یک چرخه جدید روشن کنید ، و این باعث می شود ماشین لباسشویی تخلیه شود و به شما اجازه می دهد در را باز کنید. هنگامی که در را باز کردید ، باید تخلیه و فیلتر را بررسی کنید تا مطمئن شوید هیچ انسدادی وجود ندارد. اگر درب شما باز نمی شود حتی زمانی که آب در آن وجود ندارد ، ممکن است ناشی از خرابی سوئیچ درب یا برد کنترل باشد. این عناصر داخلی باید با مولتی متر بررسی شوند و سپس تعمیر یا تعویض شوند ، بنابراین باید با یک تکنسین تماس بگیرید تا این کار را برای شما انجام دهد.

8. واشر بو می دهد

اگر ماشین لباسشویی بدبو دارید ، احتمالاً نتیجه تجمع باکتری و کثیفی در ماشین لباسشویی شما است. این اغلب تنها با استفاده از شستشوی سرد و باقی ماندن مواد شوینده پس از یک چرخه ایجاد می شود ، که با گذشت زمان تبدیل به کثیف می شود و بو می دهد. برای از بین بردن بوی بد ، ماشین لباسشویی خود را در یک چرخه زمانی که در داغ ترین حالت ممکن خالی است کار کنید. نه بار از ده ، این کار بوی را از بین می برد. برای جلوگیری از تکرار این اتفاق ، ایده خوبی است که ماشین لباسشویی خود را به طور منظم تمیز کنید.

9. واشر روشن نمی شود

اگر ماشین لباسشویی شما در طول یک چرخه روشن نمی شود یا متوقف می شود ، به احتمال زیاد علت آن مشکل از منبع تغذیه است. برای رفع این مشکل ، باید بررسی کنید که قطع کننده مدار مسئول تغذیه واشر شما روشن است و در غیر این صورت ، آن را دوباره روشن کنید – اگر مشکل همچنان ادامه داشت ، باید تعمیر شود. اگر قطع کننده مدار خوب است ، پس ماشین لباسشویی خود را به پریز دیگری وصل کنید و ببینید آیا کار می کند – اگر این کار را کرد ، این بدان معناست که پریز برق معیوب است و باید تعمیر شود.

10. واشر آب نمی کشد

شلنگ لباسشویی بهی

شلنگ لباسشویی بهی

اگر ماشین لباسشویی شما تخلیه نمی کند ، بیشتر اوقات ناشی از مسدود شدن شلنگ تخلیه است. برای بررسی شلنگ تخلیه ، باید ماشین لباسشویی خود را از دیوار بیرون آورده و شیلنگ ها و برق را جدا کنید. سپس باید ماشین لباسشویی را قبل از رفع انسداد لوله و تمیز کردن فیلتر قبل از اتصال مجدد به صورت دستی تخلیه کنید.

محصولات لباسشویی بهی

BEHI BWA-62101

BEHI BWA-61081

BEHI BWA-50089

BE3M12D
BE3512DWm
BE3510DWm
BEHI BWA-63120

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات لباسشویی بهی انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال بهی
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست