مرکز تعمیرات تکنوگاز با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی تکنوگاز با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط  البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات لباسشویی تکنوگاز خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات تکنوگاز میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات تکنوگاز بر روی این شماره 91011680-026   و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند لباسشویی تکنوگاز

Tecnogas بیش از 60 سال پیش متولد شد ، به لطف نبوغ برادران Contini که در کارگاه کوچکی در کنار رودخانه Po در ایتالیا ، به لطف نوآوری موفقیت آمیز خود ، به یک رویای انقلابی شکل دادند: Mobilfonello.

نکات ایمنی استفاده از لباسشویی تکنوگاز

استفاده ایمن از ماشین های لباسشویی موضوعی است که بسیار نادیده گرفته شده و نادیده گرفته شده است. اکثر کاربران هنگام کار با ماشین لباسشویی از ملاحظات ایمنی و اقدامات احتیاطی آگاه نیستند.

استفاده ناکارآمد از ماشین لباسشویی نه تنها خطرات ایمنی را به دنبال دارد ، بلکه ممکن است منجر به خرابی و خرابی دستگاه شود و باعث تعمیر دستگاه شود. با این حال ، لازم نیست نگران باشید! در این پست ، نکات ایمنی را با شما به اشتراک می گذاریم که به شما کمک می کند ماشین لباسشویی خود را بهتر اداره کنید ، از آن بهترین استفاده را ببرید و ایمن بمانید.

ایمنی مرتبط با قدرت

یکی از موضوعات کلیدی مربوط به ایمنی مربوط به منبع تغذیه ماشین لباسشویی شما است. نکات زیر را باید در نظر داشت:

  • همیشه منبع تغذیه اصلی را بررسی کنید. قبل از باز کردن درب دستگاه برای بارگیری/تخلیه باید خاموش شود.
  • اطمینان حاصل کنید که منبع تغذیه اصلی دستگاه شما در شرایط عالی ، محکم و پایدار است. پریز برق نباید شل یا متزلزل باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که منبع تغذیه می تواند بارهای کافی را برای رسیدگی به الزامات ماشین لباسشویی ، در زمان کار ، تحمل کند.
  • اگر از سیم های فرعی برای تنظیم برق ماشین لباسشویی خود استفاده می کنید ، مطمئن شوید که اتصالات در اینجا نیز محکم است.

ایمنی شلنگ آب

شلنگ لباسشویی تکنوگاز

شلنگ لباسشویی تکنوگاز

ایمنی شلنگ آب یکی دیگر از جنبه های مهم اطمینان از عملکرد ایمن و روان یک ماشین لباسشویی است. یک ماشین لباسشویی معمولی شامل تعدادی شیلنگ داخلی است که وظیفه حمل آب شیرین ، فاضلاب و مواد شوینده و غیره را در مراحل مختلف شستشو بر عهده دارند. با این حال ، باید اطمینان حاصل شود که این شیلنگ ها محکم به هم متصل شده اند و در بهترین شرایط در همه زمان ها هستند. نقص ایجاد شده در هر یک از این شیلنگ ها به دلیل جابجایی دستگاه از مکانی به مکان دیگر یا سوء استفاده از آن می تواند منجر به نشت آب داخلی شود و حتی ممکن است منجر به خرابی کامل دستگاه شود.

بنابراین ، مطمئن شوید که ماشین لباسشویی را هنگام جابجایی یا حرکت با خیال راحت کار می کنید ، و توسط یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی آن را به طور کامل بررسی کنید تا از عملکرد صاف آن در طولانی مدت اطمینان حاصل شود.

ایمنی عملیات

ایمنی هنگام کار به موارد احتیاطی مربوط می شود که باید هنگام استفاده از ماشین لباسشویی به صورت روزانه انجام شود. این شامل موارد زیر است:

  • کنترل دقیق صفحه کنترل ، صفحه کلید ، نوسل ها و ماشه ها برای کار با دستگاه
  • عدم استفاده از دستگاه برای شستن اقلام ممنوعه مانند کفش و کیف
  • هنگام بارگیری مواد قابل شستشو در ماشین لباسشویی ، از محدودیت وزن تجویز شده تجاوز نکنید
  • اطمینان حاصل کنید که دستگاه با تمام درها بسته شده است
  • فاصله کافی بین دسته های شستشو پشت به پشت ایجاد کنید تا دستگاه خنک شود و خسته نشود
  • نادیده گرفتن این نکات ساده در حین کار با ماشین لباسشویی و ماشین برای استفاده منظم ممکن است منجر به بروز عیب های جدی در دستگاه شود که باعث تعمیر دستگاه می شود.

نظافت و ایمنی بهداشتی

ماشین لباسشویی به منظور تمیز کردن لباس و سایر وسایل عمل می کند ، اما نظافت آن فقط در دست کاربر است! تمیز و مرتب نگه داشتن دستگاه بسیار مهم است. علاوه بر این ، هنگام تمیز کردن و ضدعفونی کردن ماشین لباسشویی باید اقدامات احتیاطی دقیق را رعایت کرد.

  • نظافت و بهداشت مناسب دستگاه باید تضمین شود. دستگاه باید بعد از هر بار استفاده به طور مناسب تمیز شود.
  • دستگاه باید به آرامی تمیز شود و اطمینان حاصل شود که هنگام انجام این کار هیچ قطعه داخلی یا خارجی آسیب نبیند.
  • آب باقیمانده باید به درستی تخلیه شود و دستگاه قبل از دور ریختن پس از استفاده خشک شود.
  • اطمینان حاصل کنید که خاک و مواد زباله مانند فیبر و غیره در داخل دستگاه گیر نکرده اند ، که ممکن است منجر به نقص عملکرد یک یا چند قطعه آن شود.

برخی نکات ایمنی بیشتر

برخی از نکات ایمنی کلی و در عین حال قابل ذکر برای استفاده از ماشین لباسشویی عبارتند از:

  • ماشین لباسشویی را در محیطی امن و جادار قرار دهید تا عملکرد آن به هیچ وجه مختل نشود.
  • اطمینان حاصل کنید که دستگاه هیچ سر و صدای غیرقابل تشخیص ایجاد نمی کند. ممکن است عیب داخلی دستگاه باشد.
  • همچنین بدنه خارجی دستگاه به دلیل عملکرد مداوم یک دوره زمانی نباید بیش از حد گرم شود.

این یک تجزیه و تحلیل دقیق نقطه ای از انواع تهدیدات ایمنی است که ممکن است ماشین لباسشویی با آن مواجه شود و نحوه مقابله با آنها. به یاد داشته باشید که اطمینان از استفاده ایمن از دستگاه نه تنها منجر به استفاده بی عیب و روان می شود ، بلکه نیاز به تعمیر دستگاه را نیز افزایش می دهد و در عین حال طول عمر دستگاه شما را افزایش می دهد. این یک برد-برد است!

پاک کننده بیش از حد

شوینده بیش از حد یکی دیگر از مشکلاتی است که می تواند توانایی تخلیه مناسب ماشین لباسشویی شما را کاهش دهد. مطمئن شوید که راهنمای کاربر خود را برای راهنمایی در مورد میزان افزودن صابون بررسی کرده اید. مواد شوینده زیاد باعث ایجاد مقدار زیادی گاز می شود که می تواند روند زهکشی را طولانی کرده یا از اتمام آن جلوگیری کند.

خرابی های متداول لباسشویی تکنوگاز

همزن نمی چرخد ​​یا کار نمی کند

بدون چرخش یا تحریک
ماشین لباسشویی شما در طول چرخه شستشو به هم می زند تا به تمیز کردن لباس های شما کمک کند. بدون این حرکت ضروری ، لباس های خود را در آب صابون خیس کنید. دنباله های چرخشی به همان اندازه مهم ، آب صابون را از لباس های شما خارج می کنند و پس از چرخه آبکشی ، آب اضافی را از لباس ها خارج می کنند. به خاطر داشته باشید که ماشین لباسشویی شما فقط وقتی در چرخه شستشو یا چرخش قرار می گیرد ، تکان می خورد یا می چرخد. چرخه های خیساندن هیچ حرکتی ندارند – بنابراین قبل از اینکه تصور کنید مشکلی وجود دارد ، دستگاه خود را در چه مرحله ای قرار دهید. در اینجا برخی از مسائل رایج است که ممکن است باعث عدم چرخش و آشفتگی در ماشین لباسشویی شما شود.

بار زیاد لباسشویی باعث ایجاد مشکل می شود

بارهای بسیار زیاد
هنگامی که ماشین لباسشویی خود را بیش از حد بار می کنید ، اغلب نامتعادل می شود و در نتیجه چرخش ضعیفی ایجاد می شود. توزیع ناهموار لباس در ماشین لباسشویی نیز می تواند منجر به این مسئله شود. اگر این مشکل ایجاد می کند ، یا برخی از لباس ها را بردارید یا فقط توزیع را تنظیم کنید. با انجام این کار ، به بازگرداندن تعادل کمک می کند تا ماشین لباسشویی شما بتواند چرخه خود را به پایان برساند.

مشکلات شستشو به دلیل سایش

لباس و اشک عمومی
این که پمپ تخلیه شما مسدود شده باشد ، سوئیچ درپوش کار نکرده باشد ، یا یکی از کمربندهای ماشین لباسشویی شما آسیب دیده باشد ، این مشکلات می تواند مشکلاتی در عملکرد چرخش و حرکت ماشین لباسشویی شما ایجاد کند. حتی انتخاب ضعیف تنظیمات روی تایمر یا دکمه تنظیمات شما می تواند باعث ایجاد مشکل در چرخش و چرخش شود.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا ، موارد بیشتری نیز وجود دارد. قرقره های ماشین لباسشویی یکی دیگر از قطعاتی است که می تواند خراب شود و باعث شکستن کمربند شما شود. مطمئن شوید که تسمه را تعویض می کنید که قرقره ها نیز نیازی به تعویض ندارند.

موتور لباسشویی تکنوگاز

موتور لباسشویی تکنوگاز

موتور ماشین لباسشویی شما چیزی است که باعث می شود سبد بچرخد و به هم بزند. بنابراین ، اگر مشکلی در موتور وجود داشته باشد ، با چرخش و تحریک مشکل خواهید داشت. گاهی اوقات موتورها را می توان با تعویض قطعات خاص تعمیر کرد. با این حال ، در مواقع دیگر ، کل موتور باید تعویض شود.

یک واشر نشت کننده

یک ماشین لباسشویی نشت
دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود واشر شما نشت کند. قبل از اینکه به این نتیجه برسید که هزینه زیادی برای شما خواهد داشت ، به برخی از این اصلاحاتی که اغلب این ترفندها را انجام می دهند نگاهی بیندازید.

مشکلات شلنگ ماشین لباسشویی

مسائل مربوط به شلنگ

اگر در طول چرخه چرخش ماشین لباسشویی نشت می کند ، شلنگ تخلیه احتمالاً مقصر است. شلنگ را از نظر اتصالات شل ، ترک یا هرگونه آسیب دیگر بررسی کنید. سپس ، اگر مشکلی به نظر نمی رسد ، یکی از انتهای شیلنگ را بردارید تا به دنبال گرفتگی باشد. اگر شلنگ شما آسیب دیده است ، می توانید به راحتی آن را با یک لوله جدید تعویض کنید. شیلنگ های پر کننده شیلنگ های دیگری هستند که می توانند باعث نشت شوند. این شیلنگ ها دستگاه شما را با آب پر می کنند – یکی برای گرم و دیگری برای سرما.

واشرها و وضعیت شیلنگ های پر کننده خود را دوبار بررسی کنید تا مطمئن شوید هیچ گونه شکافی وجود ندارد. شیر ورودی آب شما به شیلنگ های پر کننده متصل است و همچنین می تواند مشکل ایجاد کند. هرگونه زنگ زدگی یا مواد معدنی را تمیز کنید و دستگاه خود را آزمایش کنید. گاهی اوقات اگر این شیر بسیار قدیمی یا آسیب دیده باشد باید تعویض شود.

قندهای بیش از حد

SUDS فوق العاده
هنگامی که مقدار زیادی قند در ماشین لباسشویی شما جمع شود ، می تواند منجر به نشت شود. ممکن است این مشکل که با نام مکش شناخته می شود نشتی به نظر برسد ، اما اینطور نیست. در صورت داشتن نرم کننده آب یا آب داغ ، ممکن است مشکل بدتر شود ، زیرا این امر بیشتر از استفاده از آب سرد یا سخت باعث ایجاد گاز مایع می شود. با کاهش میزان استفاده از مواد شوینده می توانید این مشکل را حل کنید.

مهر و موم ماشین لباسشویی کثیف

مهر و موم کثیف
واشرهای بار جلو دارای آب بندی قوی هستند که برای جلوگیری از ریختن آب از دستگاه استفاده می شود. با این حال ، با گذشت زمان ، آوار ، گرد و غبار و خاک می تواند روی مهر و موم ایجاد شود. در نهایت این مشکل مهر را از انجام وظیفه خود باز می دارد. سعی کنید مهر و موم را با دقت تمیز کنید. مهر و موم آسیب دیده ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

سفید کننده ماشین لباسشویی آسیب رسان

خسارت سفید کننده
اگر هنگام شستن سفیده خود از سفید کننده استفاده می کنید ، این ماده شیمیایی بسیار خورنده در نهایت ممکن است به قسمت هایی از دستگاه سفید کننده پلاستیکی آسیب برساند. تعویض این قطعه ممکن است کمک کننده باشد. با این حال ، استفاده از سفید کننده های زیاد همچنین می تواند به اجزای فولاد ضد زنگ ماشین لباسشویی شما آسیب برساند و در نهایت مشکلاتی را ایجاد کند. فقط در مواقع ضروری از سفید کننده استفاده کنید یا سفید کننده های اکسیژن دهنده را انتخاب کنید که چندان خشن نیستند.

محصولات لباسشویی تکنوگاز

Tecnogas WD814-11

WD814-12

WA912-22

WA914-12H

AWM12W

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات لباسشویی تکنوگاز انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال تکنوگاز
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست