مرکز تعمیرات سپهرالکتریک با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی سپهرالکتریک با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات لباسشویی سپهرالکتریک خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات سپهرالکتریک میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات سپهرالکتریک بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند لباسشویی سپهرالکتریک

سپهر الکتریک یکی از شرکت های صنعتی تولید کننده پویاترین دستگاه های داخلی خاورمیانه است.

این شرکت یک گروه خانوادگی است که بنیانگذار ، رئیس و مدیر اجرایی آن آقای بدعلی است.
دو پسر او امید و نوید به او در مدیریت و توسعه گروه کمک می کنند. فراتر از عملکرد فنی و کارایی. برای مشتریانشان، راه حل خاصی را برای بازار آنها طراحی می کنند.

برای ارائه راه حل های نوآورانه به مشتریان حرفه ای ، سپهر الکتریک متخصص در طراحی و توزیع محصولات لوازم خانگی است.

نکات ایمنی استفاده از لباسشویی سپهرالکتریک

چه کسی نمی خواهد لباس های بدون لک از ماشین لباسشویی خود بیرون بیاید. مانند سایر لوازم خانگی ، ماشین های لباسشویی زندگی ما را آسان تر و بدون دردسر می کند. درک این نکته ضروری است که برای کارایی بالا و عمر طولانی ماشین لباسشویی ، مراقبت و نگهداری منظم بسیار مهم است. در اینجا ما چند نکته ساده در مورد نحوه مراقبت از ماشین لباسشویی خود را مورد بحث قرار می دهیم.

تعمیر و نگهداری روزانه

پس از شستن لباس ها ، درب دستگاه را باز نگه دارید تا رطوبت و رطوبت خشک شود. اگر دستگاه شما خشک و عاری از رطوبت است ، هیچ بوی کثیفی در داخل وان وجود نخواهد داشت. اگر بارهای بسیار چرب و کثیف را شستشو داده اید ، مطمئن شوید که دیوارها و وان دستگاه را با یک لباس مرطوب تمیز کنید تا هرگونه لجن ایجاد شود.

مراقب چه چیزی می شویید

جفت لاستیکی و فرش های سنگین خود را در ماشین لباسشویی نشویید. این امر به موتور ماشین لباسشویی فشار می آورد و باعث آسیب داخلی می شود.

فضای داخلی را تمیز کنید

خوشبختانه دستگاه شما می تواند لباس های شما را تمیز کند اما متأسفانه نمی تواند خود را تمیز کند. بنابراین شما باید از آن مراقبت کنید. اگر دستگاه شما دارای فیلتر پرز قابل جابجایی است ، آن را جدا کرده و پرزهای جمع شده را از روی لباس های خود بردارید و دوباره به آن وصل کنید. پرز لوله های آب را مسدود کرده و همچنین منجر به شستشوی نامناسب لباس ها می شود. اگر لباس های شما قدیمی به نظر می رسند و یک لایه کرک روی آنها وجود دارد ، لطفاً فیلتر ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید.

مواد شوینده ، چربی (به دلیل شستن لباس های چرب) و خاک را از وان ، تلگراف و لوله های آب جدا کنید. کافی است دستگاه را با آب و 2 فنجان آب لیمو یا سرکه سفید در گرم ترین شستشو اما بدون لباس کار کنید. انجام این کار هر 3 ماه یکبار باعث پاک شدن قسمت داخلی دستگاه و لوله خروجی از چربی ، بقایای آب سخت و دیگر تجمع خاک می شود.

از شوینده اضافی استفاده نکنید

مردم معمولاً فکر می کنند که برای تمیز کردن لباس های بدون لک به مواد شوینده بیشتری نیاز است. استفاده از مواد شوینده بیشتر برای شستن لباس ها عادت بسیار رایجی است. ما ماشین را با لباس های کثیف و چرب بار می کنیم و مواد شوینده زیادی به آن اضافه می کنیم و امیدواریم در پایان لباس های بدون لکه به دستمان برسد. اما حقیقت ندارد همیشه لباس ها را در بارهای کوچک با مواد شوینده کمتر بشویید. استفاده از مواد شوینده اضافی نه تنها به لباس ها و همچنین به لوله های آب و موتور ماشین لباسشویی آسیب می رساند.

تنظیمات ماشین لباسشویی را بشناسید

امروزه اکثر ماشین های لباسشویی در هند دارای 3 نوع شستشو هستند: معمولی ، متوسط ​​و قوی. برای بارهای معمولی به شستشوی معمولی بروید. اگر لباس های نوزاد را می شویید یا لباس های ظریف خود را به محیطی ملایم برسانید. تنها زمانی که در حال شستن بارهای واقعاً چرب هستید ، تنظیمات قوی را انتخاب کنید. بسیار مهم است که از تنظیمات مناسب به عنوان مورد نیاز برای محافظت از لباس و همچنین دستگاه در برابر آسیب استفاده کنید.

خرابی های متداول لباسشویی سپهرالکتریک

مشکلات ماشین لباسشویی شامل ناتوانی در تخلیه ، چرخیدن ، لرزش بیش از حد ، سر و صدا ، چراغ های چشمک زن و چرخه های تکراری است. بیشتر آنها به دلیل استفاده نادرست یا نصب است که می تواند در خانه برطرف شود. سایر عوارض ، از جمله گرم شدن بیش از حد ، ممکن است نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشد.

ماشین های لباسشویی تا زمانی که مشکل پیدا نکنند عالی هستند. حوزه های کلی تحت پوشش عبارتند از:

  • مشکلات تخلیه و نشت آب
  • سر و صدا و ارتعاشات زیاد
  • عدم چرخش یا شروع
  • چراغ چشمک زن
  • ماشین لباسشویی چرخه ها را تکرار می کند
  • خرابی درها
  • ماشین لباسشویی روی حسگر گیر کرده است
  • دستگیره تنظیم کننده دستگیره ماشین لباسشویی

ماشین های لباسشویی مدرن مجهز به چندین سنسور هستند تا فرایند شستشو را به صورت خودکار انجام دهند. سنسورهای فشار سطح آب را تشخیص می دهند و سنسورهای نیرو بار را تشخیص می دهند در حالی که مجاورت باز یا بسته بودن درب را تشخیص می دهد. در اینجا نحوه تعمیر واشر گیر کرده روی حسگر آمده است:

مشکل شیر آب:

دستگاه در چنین مواردی مقدار مورد نیاز آب را دریافت نمی کند. گاهی مشکل مسدود شدن شیلنگ ورودی آب است. برای حل این مشکل ، بررسی کنید که آیا محرک ورودی آب روشن است زیرا ممکن است خاموش شود. در مرحله بعد ، مسدود شدن لوله ها و شیرهای ورودی آب را بررسی کنید. در صورت آسیب دیدگی باید آنها را تعویض کنید.

محرک تغییر موتور:

موتور لباسشویی سپهرالکتریک

موتور لباسشویی سپهرالکتریک

ماشین لباسشویی شباهت زیادی به ماشین دارد. یک موتور درام شستشو و خشک شدن را اجرا می کند. محرک چیزی است که انتقال را از شستشو به خشک منتقل می کند. در صورت خرابی عملگر ، صفحه کنترل همچنان تلاش می کند تا مشکل را هنگام نمایش حسگر برطرف کند. این مشکل نیاز به یک تکنسین آموزش دیده دارد.

خرابی صفحه کنترل:

همه سنسورها اطلاعات را به صفحه کنترل منتقل می کنند و به عنوان مغز عمل می کنند. این مشکل می تواند ناشی از سیم کشی معیوب یا نرم افزار خراب باشد. خرابی بدین معناست که برد کنترل قادر به تشخیص بازخورد سنسورها نیست. ممکن است برای حل مشکل در حلقه ای گیر کرده باشد. تنها راه حل تعویض برد کنترل است.

دستگیره ماشین لباسشویی:

طبیعی است که چراغ حسگر هنگام شروع یک چرخه روشن شود. این بدان معناست که دستگاه اطلاعاتی مانند اندازه بار و سطح آب دریافت می کند. با این حال ، چشمک زدن یک نور حسگر هرگز چیز خوبی نیست. این چراغ هشدار دهنده خرابی یک قطعه است. مقصر اصلی ویژگی تخلیه و چرخش است.

بررسی کنید که آیا دریچه تخلیه و لوله ها مسدود شده اند یا خیر. ممکن است پیچشی از تامین آب یا زهکشی جلوگیری کند. برای اطمینان از علت دقیق ، کد خطا را بررسی کنید. وقتی وارد حالت تشخیص می شوید ، این کدها در دسترس هستند. قطعات خراب باید توسط متخصص تعویض شوند.

ماشین لباسشویی نمی چرخد:

چرخه چرخش درب شیشه ای ماشین لباسشویی
اکثر ماشین های لباسشویی خاک را از طریق ریسندگی از روی لباسشویی پاک می کنند. همچنین همان حرکت است که به حذف آب کمک می کند و به خشک شدن کمک می کند. با این حال ، گاهی اوقات دستگاه به دلیل مشکلات مکانیکی یا الکتریکی نمی چرخد.

انسداد لوله تخلیه:

شلنگ لباسشویی سپهرالکتریک

شلنگ لباسشویی سپهرالکتریک

اولین چیزی که می تواند باعث این مشکل شود انسداد لوله تخلیه است. شیلنگ و شیرها را بررسی کرده و هرگونه گرفتگی را بردارید.

طبل نامتعادل:

اگر درام خوب مرکز نباشد ، هنگام چرخش می تواند گیر کند. این عمدتا زمانی رخ می دهد که ماشین لباسشویی را بیش از حد بارگذاری کنید. سعی کنید بار خود را در هر چرخه متعادل کنید. همچنین باید از عدم کج شدن دستگاه به یک طرف اطمینان حاصل کنید.

برس های فرسوده موتور:

این برس ها هستند که موتور را تغذیه می کنند. در این حالت ، شما باید مجموعه جدیدی از برس ها را خریداری کرده و آنها را تعویض کنید. مگر اینکه مشکل تنظیمات باشد ، هرگز سعی نکنید ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنید. می تواند اوضاع را بدتر کند.
ماشین لباسشویی چرخه های چرخشی را تکرار می کند

داخل ماشین لباسشویی با لباس:

ماشین های لباسشویی با برداشتن بار از طریق چرخه های پر ، چرخش ، آبکشی و تخلیه لباس ها را تمیز می کنند. هر چرخه وظیفه خاصی را انجام می دهد. چرخه چرخش هرگونه آب اضافی را با خشک کردن هوا حذف می کند. با چرخش لباس های شسته شده ، آب با نیروی گریز از مرکز خارج می شود.

تکرار یا گیر افتادن در چرخه چرخش می تواند مشکلات متعددی ایجاد کند. ممکن است مکانیزم قفل درب مشکلی داشته باشد و از باز شدن آن جلوگیری کند. احتمال دیگر تخلیه ضعیف است. در نهایت ، ممکن است یک تایمر خراب باشد. قفل درب و تایمرهای خراب فقط با جدا کردن آنها و نصب مجدد صحیح قابل حل هستند.

محصولات لباسشویی سپهرالکتریک

se1000ch1
se1061ch4
jt100
jt185
jt72
SE1275
SE1295

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات لباسشویی سپهرالکتریک انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال سپهرالکتریک
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست