مرکز تعمیرات هایسنس با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی هایسنس با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات لباسشویی هایسنس خود با شماره تلفن 91011680-026 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات هایسنس میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات هایسنس بر روی این شماره 91011680-026 و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند لباسشویی هایسنس

برای 5 دهه هایسنس متعهد به توسعه نوآوری در لوازم الکترونیکی مصرفی بوده است. امروزه ، برند هایسنس شماره 1 تلویزیون در چین ، استرالیا و آفریقای جنوبی و مارک تبرید شماره 2 در چین است و بیش از 80،000 نفر را در 54 شرکت مشغول به کار کرده اند و همچنین دارای 12 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان هستند. همه آنها تنها هدفشان ارائه محصولات با کیفیت بالا ، پیشرفته و مقرون به صرفه است که زندگی مصرف کنندگان هایسنس را بهبود می بخشد.

کدهای خطای ماشین لباسشویی هایسنس

در صورت تشخیص هرگونه شرایط غیرعادی در حین دویدن ، همه بارها را بجز قفل درب را خاموش کنید ، و سپس زنگ صدا به صدا در می آید تا زنگ خطر به صدا در آید.

مشکل در کدهای خطا

F01

گسل ورودی آب

F03

عیب زهکشی ظرف 6 دقیقه به طور کامل تخلیه نمی شود.

F04

خطای گرمایش بخاری از کار افتاده است. پس از پایان دوره شستشو ، زنگ هشدار دهید.

F05

خطای ماژول الکترونیکی ، سرریز یا کف زیاد.

F06
موتور لباسشویی هایسنس

موتور لباسشویی هایسنس

خطای بازخورد سرعت موتور وجود ندارد. سرعت چرخش 0 نیست ، اما هیچ دور چرخشی در عرض 3 ثانیه تشخیص داده نمی شود یا سرعت چرخش زیر 20 دور در دقیقه است ، 5 بار.

F07

خطای اتصال کوتاه موتور SCR. 1. سرعت چرخش 0 نیست ، بلکه سرعت چرخش اندازه گیری شده> تنظیم سرعت چرخش +80 ، و مدت 3 ثانیه طول می کشد 2. سرعت چرخش 0 تنظیم می شود ، اما سرعت چرخش به جای کاهش ، بیش از 10 دور افزایش می یابد. در عرض 3 ثانیه

F08

خطای مدار بخاری کنترل اصلی خرابی مدار بخاری را تشخیص داد. این حالت های خرابی قبل از شروع چرخه و بعد از مراحل چرخش بررسی می شوند.

F12

خطای مدار بخاری کنترل اصلی خرابی مدار بخاری را تشخیص داد. این حالت های خرابی قبل از شروع چرخه و بعد از مراحل چرخش بررسی می شوند.

F13

عیب قفل درب برنامه را به مدت 20 ثانیه شروع کنید و قفل درب ماشین لباسشویی (PTC) را باز کنید تا بررسی کنید که آیا در بسته است یا خیر.

F14

خطای EEPROM. واحد کنترل مرکزی (CCU) داده های خود را از EEPROM روی CCU دریافت می کند ، در صورت خطا در خواندن این داده ها این خطا ایجاد می شود.

F15

F17 نشان می دهد که آب در حین خشک شدن وارد محفظه چگالش نمی شود. دستگاه را از برق بکشید. قسمت بالا را بردارید بررسی کنید که آیا محفظه چگالشی زیر محفظه گرمایش مسدود شده است یا خیر.

F21

خطای رابط کاربر اتصال سیم کشی به ماژول نمایش را بررسی کنید. -ماژول نمایش را بررسی کنید. -واحد کنترل (CCU) را بررسی کنید.

F23

خطای سنسور FWL 1. سنسور FWL از کار افتاده است 2. هنگامی که فرکانس سطح آب شرایط زیر 10 کیلوهرتز و بیش از 30 کیلوهرتز را حفظ می کند.

F24

سطح آب به سطح سرریز می رسد. آب سرریز می شود. (فرکانس سطح آب بیش از 36.8 کیلوهرتز است). در صورت نمایش F24 ، پمپ تخلیه برای تخلیه خودکار آب کار می کند.

F26

خرابی درایور پمپ اگر CCU در طول چرخه شستشو تشخیص دهد که triac پمپ معیوب است این خرابی را نشان می دهد. مقاومت پرس سوئیچ را بررسی کنید. نقص در کلید pressosswitch نیز باعث ایجاد کد می شود. در صورت تایید ، تست سرویس را شروع کنید تا CCU را بررسی کنید. در صورت بروز بیماری ، CCU را جایگزین کنید.

F27

خرابی رله معکوس اگر CCU تشخیص دهد که موتور می تواند فقط در یک جهت بچرخد ، این خرابی نمایش داده می شود. – مهار موتور را بررسی کنید. – CCU را بررسی کنید.

F28

شکست میدان ضربه زده اگر CCU قادر به روشن کردن قسمت ضربه زده موتور نباشد ، این کد خرابی نمایش داده می شود. بررسی کنید که آیا موتور صحیح در آن نصب شده است. -مقاومت میدان های موتور را بررسی کنید. -مهار بین موتور و CCU را بررسی کنید. -اگر نکات بالا خوب بود CCU را جایگزین کنید.

UNB

زنگ نامتعادل کلید “منبع تغذیه” را به مدت 3 ثانیه فشار دهید تا دستگاه خاموش شود.

FH

عیب تامین آب شیر آب بسته شد

FP

گسل تخلیه پمپ تمیز.

FA

خطای توقف آب

Fod

گسل بیش از حد کف

قبل از تخلیه دستگاه اطمینان حاصل کنید که آب سرد شده است. علاوه بر این ، یک ظرف بزرگ در جلوی فیلتر قرار دهید تا آب جاری از فیلتر جمع آوری شود.

شلنگ تخلیه یخ زده است.
دوباره دستگاه را وصل کنید.
برنامه ”Drain” را انتخاب کرده و شروع کنید و برنامه مورد نظر را مجدداً راه اندازی کنید. در صورت بروز مجدد خطا ، لطفاً با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

چگونه می توان کدهای خطا را برطرف کرد؟

دستگاه در حین برنامه متوقف می شود. برای مدلهایی با زمان نمایش باقیمانده ، کد خرابی بین “F01” تا “F07” و “F13 ″ یا” UNB “روی صفحه نمایش ظاهر می شود.

اگر کد خرابی “F01 ″ و” F02 “روی صفحه نمایش داده شود:

برای لغو کد خرابی و شروع برنامه ، دکمه “شروع/مکث” را فشار دهید ؛ در صورت ادامه خطا ، دستگاه را از برق بکشید و با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

اگر کد خرابی “F03” روی صفحه نمایش داده شود:

دستگاه را خاموش کرده و بررسی کنید که آیا پمپ تخلیه مسدود شده است یا شیلنگ تخلیه بسته شده است یا خیر. در صورت ادامه خطا ، دستگاه را از برق بکشید و با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

اگر کد خرابی بین “F04 ″ تا” F07 “روی صفحه ظاهر شود:

دستگاه را خاموش کرده و برنامه مورد نظر را انتخاب کنید. در صورت ادامه خطا ، دستگاه را از برق بکشید و با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

اگر کد خرابی “F13” روی صفحه نمایش داده شود:

بررسی کنید که آیا در بسته است یا خیر و دکمه start/paus را فشار دهید. ”” اگر خطا همچنان ادامه داشت ، دستگاه را از برق بکشید و با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

اگر کد خرابی “UNB” روی صفحه نمایش داده شود:

دستگاه را خاموش کرده و لباس ها را مرتب کنید ، سپس برنامه چرخش را انتخاب کرده و شروع کنید. در صورت ادامه خطا ، دستگاه را از برق بکشید و تماس بگیرید.

قبل از تماس با خدمات پس از فروش:

سعی کنید خودتان مشکل را برطرف کنید.

برنامه را مجدداً راه اندازی کنید تا بررسی کنید که آیا مشکل به خودی خود حل شده است یا خیر.

در صورت عملکرد نادرست ماشین لباسشویی ، با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

هنگامی که برنامه در حال اجرا است ، ماشین لباسشویی متوقف می شود. پنجره صفحه نمایش کد خطا “F24” ، کدهای خطا از “F04” تا “F07” ، “F13” ، “F23” یا “UNB” را نشان می دهد.

“F01” روی صفحه نمایش داده می شود:
شلنگ لباسشویی هایسنس

شلنگ لباسشویی هایسنس

دستگاه با آب یا آب کافی تغذیه نمی شود. بررسی:

شیر آب کاملاً باز است و فشار آب کافی دارد.
شلنگ ورودی آب گره خورده است یا خیر.
شبکه فیلتر لوله ورودی آب مسدود شده است یا خیر (به تعمیر و نگهداری مراجعه کنید).
لوله آب یخ زده است یا خیر.
پس از رفع خطا ، کلید “شروع/مکث” را فشار دهید.

در صورت بروز مجدد خطا ، لطفاً با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (به خدمات پس از فروش مراجعه کنید.)

“F03” روی صفحه نمایش داده می شود

ماشین لباسشویی خالی نمی شود. واشر اجرای برنامه را متوقف می کند. دستگاه را خاموش کرده و منبع تغذیه را قطع کنید. بررسی:

لوله تخلیه گره خورده است یا خیر.
فیلتر در پمپ تخلیه مسدود شده است یا خیر (به تمیز کردن فیلتر در پمپ تخلیه مراجعه کنید)
اگر کد خطا “F24” نشان داده شده است

سطح آب به سطح سرریز می رسد. با فشار دادن کلید “شروع/مکث” و تغذیه آب آن را حذف کنید. برنامه مورد نیاز را انتخاب کرده و راه اندازی کنید. در صورت بروز مجدد خطا ، منبع تغذیه را قطع کرده و با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

اگر کد خطا “F04” تا “F07” است ، “F23” نشان داده شده است

ماژول الکترونیکی خراب می شود.

کلید “منبع تغذیه” را به مدت 3 ثانیه فشار دهید تا دستگاه خاموش شود.

پس از رفع خطا ، کلید “شروع/مکث” را فشار دهید. در صورت بروز مجدد خطا ، منبع تغذیه را قطع کرده و با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

اگر کد خطا “F13” نشان داده شده است

قفل درب غیر طبیعی است. برنامه را به مدت 20 ثانیه شروع کنید و قفل درب ماشین لباسشویی (PTC) را باز کنید تا بررسی کنید که آیا در بسته است یا خیر. دوباره آن را باز یا بسته کنید. پس از رفع خطا ، کلید “شروع/مکث” را فشار دهید. در صورت بروز مجدد خطا ، منبع تغذیه را قطع کرده و با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

اگر کد خطا “UNB” نشان داده شده است

زنگ نامتعادل

کلید “منبع تغذیه” را به مدت 3 ثانیه فشار دهید تا دستگاه خاموش شود. درب را باز کرده و لباس ها را مرتب کنید و سپس دکمه برنامه را به حالت آبگیری واحد بچرخانید. لباس ها را بچرخانید تا دوباره خشک شوند. در صورت بروز مجدد خطا ، منبع تغذیه را قطع کرده و با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

خطا: FH

چراغ نشانگر قرمز روشن است: شیر آب بسته است

شرح خطا: خطای تامین آب خطا دارد

خطا: FP

چراغ نشانگر قرمز روشن است: پمپ را تمیز کنید

شرح خطا: خطای تخلیه

خطا: F02 تا F35

شرح خطا: ماژول برق

خطا: FA

شرح خطا: خطای توقف آب

خطا: Fod

شرح خطا: گسل بیش از حد کف

عیب یابی ماشین لباسشویی هایسنس

ماشین لباسشویی شما مجهز به عملکردهای مختلف ایمنی اتوماتیک است. این امر باعث می شود که عیب ها در زمان مناسب تشخیص داده شوند و سپس سیستم ایمنی می تواند واکنش مناسب نشان دهد. این خطاها اغلب آنقدر جزئی هستند که در عرض چند دقیقه برطرف می شوند.

علت / مشکل

ماشین لباسشویی روشن نمی شود و چراغ نشانگر روشن نیست.

بررسی کنید که آیا: دوشاخه برق به پریز وصل شده و برق “ON” روشن است. پریز دیواری به درستی کار می کند (برای آزمایش آن از لامپ رومیزی یا وسایل مشابه استفاده کنید).

ماشین لباسشویی روشن نمی شود.

بررسی کنید که آیا: در به درستی بسته شده است (ایمنی کودک). دکمه “شروع /مکث” فشار داده شده است. شیر آب باز شده و دکمه “Start/Pause” را فشار دهید.

دستگاه در حین برنامه متوقف می شود.

بررسی کنید که آیا: چراغ نشانگر “Rinse Hold” روشن می شود. با فشار دادن دکمه “شروع/مکث” یا انتخاب و شروع برنامه “تخلیه” این گزینه را خاتمه دهید. برنامه دیگری انتخاب شده است و دکمه “Start/Pause” فشار داده نمی شود. برنامه مورد نظر را انتخاب کرده و دکمه “Start/Pause” را فشار دهید.

بقایای مواد شوینده و مواد افزودنی باقی مانده در کشوی مواد شوینده در پایان شستشو.

بررسی کنید که آیا: -شبکه پوشش محفظه نرم کننده و جداکننده محفظه اصلی شستشو به درستی در محفظه مواد شوینده نصب شده اند و همه قسمت ها تمیز هستند. -آب کافی وارد می شود. فیلترهای توری منبع آب ممکن است مسدود شوند. -موقعیت جداکننده در محفظه اصلی شستشو با استفاده از پودر یا شوینده مایع سازگار است.

دستگاه در طول چرخه چرخش ارتعاش می کند.

بررسی کنید که آیا: -ماشین لباسشویی یکنواخت است و روی هر چهار پا محکم ایستاده است. -پیچ های حمل و نقل برداشته شده است. قبل از استفاده از دستگاه ، لازم است پیچ های حمل و نقل برداشته شوند.

نتایج نهایی چرخش ضعیف است.

اگر لباسهای خشک شده در پایان چرخه هنوز خیلی مرطوب هستند ، برخی از وسایل لباسشویی را برداشته و چرخه چرخش را تکرار کنید. -تشکیل بیش از حد فوم ممکن است از چرخش جلوگیری کند. از مقدار مناسب شوینده استفاده کنید. -بررسی کنید که انتخاب کننده سرعت چرخش روی “0” تنظیم نشده باشد.

محصولات لباسشویی هایسنس

WFGE10141VM
WFGE90141VM
WFGE80142VM
WFGE80141VM
DHGE901
DHGE8013
DCGE801
DCGE802
WFQY9014EVJM
WDQY9014EVJM
WFQR1014EVAJM
WDQY1014EVJM
WFPV9014EM
WFPV7012EM
WFPV6012EM

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات لباسشویی هایسنس انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال هایسنس
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست