مرکز تعمیرات گرنیه با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی گرنیه با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات لباسشویی گرنیه خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات گرنیه میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات گرنیه بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند لباسشویی گرنیه

همه چیز به عنوان کارخانه مونتاژ ماشین آلات کشاورزی آغاز شد. آنها می گویند هیچ تصادفی وجود ندارد. اما برای ظهور گورنجه به شکلی که تا به امروز پابرجا بوده است ، چندین شرایط باید همزمان روی هم بیفتد: تعطیلی قریب الوقوع کارگاه موجود که می تواند جمعیت محلی را به کار گیرد. مشوق های صنعتی شدن دولت پس از جنگ ؛ و افراد بلندپرواز و شجاع با دید روشن.
ریشه های گورنجه امروزی را می توان در مغازه آهنگری hpeh در روستای Gorenje در دوره بلافاصله پس از جنگ جهانی دوم جستجو کرد. پس از ملی شدن در سال 1950 ، نام آن به District Metal Works Gorenje – شرکتی با ده کارمند تغییر نام داد.

در مارس 1953 ، ایوان آتلچک ، اولین مدیر بینایی Gorenje ، به عنوان رئیس این شرکت منصوب شد. به نظر او ، بهبود عملکرد مغازه به اندازه کافی کافی نبود. او به دنبال توسعه کارگاه به یک شرکت واقعی بود. او شرکت را سازماندهی کرد ، کارایی نیروی کار را بهبود بخشید ، محصولات را ارتقا داد و برنامه تولید را تمدید کرد. طیف وسیعی از کارخانه های تولید میوه با موفقیت انجام شد و دستگاه خرمن کوب Gorenje حتی در سال 1956 حق ثبت اختراع را دریافت کرد. این به عنوان نقطه شروع نوآوری کارکنان در شرکت تلقی می شود. تا به امروز ، بیش از 150 حق ثبت اختراع و جوایز متعدد نوآوری به دنبال داشت.

نکات ایمنی استفاده از لباسشویی گرنیه

مهم است که اقدامات احتیاطی را که هنگام کار با ماشین لباسشویی انجام می دهید رعایت کنید تا ایمن باشید. حتی متخصصان گاهی اوقات خود را در معرض خطر می بینند ، بنابراین به عنوان یک فرد عادی برای شما خطرناک تر است. نکات ایمنی شامل موارد زیر است.

شما باید مراقب برق باشید زیرا می تواند باعث مرگ شود. هنگام کار بر روی ماشین لباسشویی همیشه باید مطمئن شوید که آن را از برق جدا کرده اید. همچنین نحوه عملکرد ماشین لباسشویی خود را بدانید زیرا برخی از ماژول های جدید ماشین لباسشویی می توانند حتی بعد از جدا شدن ماشین لباسشویی از برق ضربه بزنند. اگر برای کار با وسایل برقی واجد شرایط و شایسته نیستید ، حتی به برداشتن درب و پنل پشتی نیز فکر نکنید.

هنگام تعمیر ماشین لباسشویی باید مراقب باشید. مطمئن شوید که حواس شما پرت نمی شود و یا زیاد درگیر تعمیر دستگاه نمی شوید که فراموش کرده اید دستگاه به برق متصل شده است ، به ویژه هنگامی که در حین آزمایش به برق وصل و جدا کردن آن ادامه می دهید.

اقدامات احتیاطی باید انجام شود

هنگام خروج از اتاق ، هرگز ماشین لباسشویی را با قسمت بالا یا خاموش خاموش نگذارید. شخصی در خانه می تواند سیم زنده را لمس کرده و دچار برق گرفتگی شود.

همیشه از وارونه نشدن ماشین لباسشویی اطمینان حاصل کنید زیرا آب می تواند بر روی قطعات برقی جاری شود. اگر می خواهید دستگاه به قسمتهای زیر دستگاه دسترسی داشته باشد ، می توانید آن را در پشت یا جلو قرار دهید.

هرگز ماشین لباسشویی را بیرون نکشید بدون اینکه بررسی کنید شیلنگ های پر کننده در پشت به اندازه کافی بلند هستند. این به این دلیل است که بسیاری از شیلنگ ها آنقدر بلند نیستند که به شما اجازه می دهند ماشین لباسشویی را به طور کامل بیرون بیاورید و اتصالات پلاستیکی می توانند آب را در همه جا از بین ببرند.

پس از انجام تعمیر ، همیشه مطمئن شوید که ماشین لباسشویی خاموش است و آن را بدون مراقبت رها نکنید. همیشه آن را به درستی و به طور کامل از نظر نشت یا خطا آزمایش کنید.

وسایل ایمنی مانند قفل درب یا فیوز را در اطراف رها نکنید.

این نکات ایمنی می تواند به شما در کاهش خطر تصادفات در خانه یا محل کار شما کمک کند. با این حال توصیه می شود در صورت بروز مشکل در لوازم خانگی خود مانند ماشین لباسشویی ، همیشه از خدمات متخصصان استفاده کنید. ایمن تر است که این کار را در اختیار افرادی بگذاریم که دارای دانش و تجربه زیادی در آن زمینه هستند.

کدهای خطا برای ماشین های لباسشویی گرنیه

مجموعه ای از کدهای خطای ماشین لباسشویی Gorenje را در اینجا مشاهده کنید:

خطای ماشین لباسشویی Gorenje کد F4

موتور لباسشویی گرنیه

موتور لباسشویی گرنیه

این کد خطا نشان دهنده مشکلی در عدم چرخش است. این اغلب به دلیل فرسوده شدن برس های کربنی است – و می تواند بر عدم چرخش درام تأثیر بگذارد. سایر قطعاتی که باید بررسی شوند عبارتند از سرعت سنج موتور ، سیم کشی و اتصالات به موتور محرک اصلی و بین کارت اینورتر و موتور. همه این مشکلات توسط یک مهندس برق مجرب قابل حل است.

خطای ماشین لباسشویی Gorenje کد F1

اگر مشکلی در سنسور دمای گرمایش آب تشخیص داده شود ، برنامه شستشو کامل می شود ، اما آب گرم نمی شود. هنگامی که خطای سنسور دما نشان داده می شود ، باید سیم کشی خود سنسور دما ، بخاری و سیم کشی ماژول کنترل و تایمر بررسی شود. در صورت خرابی ، ترمیستور باید به طور تخصصی تعویض شود.

خطای ماشین لباسشویی Gorenje کد F2

در اینجا مسئله این است که قفل درب معیوب تشخیص داده شده است یا به درستی درگیر نشده است. بررسی سیم کشی قفل درب ، قفل درب خود و سیم کشی ماژول کنترل یا تایمر باید انجام شود. به سادگی توسط یک مهندس تعمیر قابل اعتماد تعمیر شده است.

خطای ماشین لباسشویی Gorenje کد F3

هنگامی که میزان مصرف آب ماشین لباسشویی به سطح مناسب نرسید ، این کد خطا نشان داده می شود – و توسط سنسور فشار تشخیص داده می شود. در ابتدا ، میزان آب و فشار باید مورد بررسی قرار گیرد ، و سپس سیم کشی و اتصالات سوپاپ آب و سیم کشی سنسور و اتصالات الکتریکی مورد بررسی قرار گیرد. یک مهندس برق همچنین با خیال راحت اتصالات به ماژول کنترل اصلی و تایمر را بررسی می کند.

خطای ماشین لباسشویی Gorenje کد F7

پمپ تخلیه لباسشویی گرنیه

پمپ تخلیه لباسشویی گرنیه

مشکلات ماشین لباسشویی Gorenje می تواند شامل عدم تخلیه باشد – و می تواند با آب هنوز در آن متوقف شود. قبل از تشخیص عیب ، دستگاه باید تخلیه شود. فیلتر پمپ ممکن است معیوب یا مسدود شده باشد ، شلنگ خروجی تخلیه مسدود شده و روتور یا سیم کشی پمپ تخلیه ممکن است به طور موثر کار نکند. یک تکنسین تعمیر لوازم خانگی این مشکلات را برای شما برطرف می کند.

محصولات لباسشویی گرنیه

W6202
W62Y2/S
W6402/SRI
W6843T/S
W7223
W7443L
W8444B
W8624H
W8844I
WA72SY2W
WA72SY2B
WA74SY2B
WS62SY2B
WS62SY2W
WS62SY2

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات لباسشویی گرنیه انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال گرنیه
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست