مرکز تعمیرات آریستون با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات پکیج آریستون با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات پکیج آریستون خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات آریستون میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات آریستون بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

 

 

معرفی برند تعمیر پکیج آریستون

آریستون، یکی از برندهای پیشرو جهان در بخش گرمایش و گرمایش آب، JWT و OMD را به عنوان شرکای کمپین ارتباطی جدید جهانی انتخاب کرده است.

J. Walter Thompson ایتالیا به لطف ایده و استراتژی بلندپروازانه ای که به دنبال ارتقای استاندارد ارتباطی جدید برای بخش راحتی حرارتی است، برنده میدان توسعه خلاقانه کمپین جهانی جدید Ariston شد.

OMD در عوض مسئول توسعه استراتژی رسانه ای و هماهنگی ارتباطات تبلیغاتی آنلاین و آفلاین در 18 بازار کلیدی گروه خواهد بود که ممکن است در ماه های آینده سایرین به آنها ملحق شوند.

مشکلات رایج تعمیر پکیج آریستون

تعمیر پکیج آریستون

تعمیر پکیج آریستون

 

این مینی راهنمای مفید نشان می دهد که چگونه می توانید 3 مشکل رایج را که در صورت داشتن آبگرمکن برقی رخ می دهد، حل کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد:

آیا آبگرمکن شما سر و صدا دارد؟ اگر آبگرمکن برقی شما صداهای عجیبی تولید می کند، ممکن است به دلیل رسوب آهک در طول سال ها در داخل مخزن باشد. این وضعیت نسبتاً رایجی است، به ویژه در شهرهایی که آب آشامیدنی دارای سطوح بالایی از کلسیم است. برای خلاص شدن از شر نویز به روش زیر عمل کنید:
سوئیچ آبگرمکن را روی «خاموش» قرار دهید و همچنین کلید برق اصلی خانه را بچرخانید
برای جلوگیری از سیل، شیر آب حمام را ببندید.
آب را در یک سطل تخلیه کنید (ابتدا از خنک شدن آن مطمئن شوید).
آبگرمکن را چند ساعت خاموش کنید و بعد از باز کردن شیر آب و شیر آب دوباره آن را پر کنید و کلید اصلی برق را دوباره روشن کنید.
به این ترتیب ما باید صدا را حذف می کردیم و همچنین آبگرمکن خود را کارآمدتر می کردیم. زیرا هنگامی که رسوب آهک ایجاد می شود، زمان گرم شدن آب افزایش می یابد، که باعث افزایش قبض برق می شود. اگر مشکل ادامه داشت، با یک تکنسین تماس می گیریم تا دیواره های داخلی مخزن را تمیز کند.

آب گرم تولید نمی کند اول از همه باید بررسی کنیم که شیرهای اتصال آبگرمکن برقی به لوله کشی واقعا باز هستند: اگر باز هستند، ممکن است مشکل از قفل بودن شیر اطمینان باشد که اغلب در آبگرمکن برقی اتفاق می افتد. برای مدت طولانی غیر فعال بوده است. در این مورد، برای آزاد کردن شیر، باید آنچه را که دفترچه راهنمای دستورالعمل به ما می گوید انجام دهیم، اما تنها پس از خاموش کردن کلید برق اصلی خانه و بستن شیر آب در حمام.

نشتی دارد اگر از قسمت پایینی آبگرمکن نشتی داشته باشد، مشکل اغلب نقص عملکرد مقاومت است. برای آزاد کردن آن از رسوبات آهکی، مانند نقطه 1 بالا عمل کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، توصیه می‌کنیم با یک تکنسین متخصص تماس بگیرید تا مقاومت را جایگزین کند یا شاید بررسی کنید که آیا زمان تعویض کل آبگرمکن برقی فرا رسیده است.

کدهای خطای پکیج آریستون

تعمیر پکیج آریستون

تعمیر پکیج آریستون

 

نقص در مدار گرمایش

خطای 101 – علت ممکن است داغ شدن بیش از حد ترموستات یا سنسور NTC در خروجی مبدل حرارتی اولیه باشد. در دمای 102 درجه کار می کند و سیگنالی در مورد گرم شدن بیش از حد مایع خنک کننده دریافت می کند. دلایل اصلی: افزایش فشار در خروجی دریچه گاز – توصیه آزمایش و تنظیم. فیلتر درشت کثیف است – گردش خون ضعیف در سیستم گرمایش – بررسی کنید و در صورت لزوم فیلتر را از کثیفی تمیز کنید. مبدل حرارتی نامناسب بین کشوری به دلیل تشکیل رسوب – در این مورد توصیه می شود شستشو یا تعویض شود. خرابی پمپ سیرکولاسیون. علاوه بر این خطاها، ممکن است به خود سنسور NTC یا کارت کنترل الکترونیکی نیز آسیب وارد شود.

خطای 102 – سنسور فشار مدار گرمایش معیوب است (اتصال کوتاه یا مدار باز) – ولتاژ سنسور روی برد ترمینال را بررسی کنید و در صورت لزوم یک سنسور جدید نصب کنید. ولتاژ 0 ولت یا 5 ولت در واحد کنترل منجر به توقف با کد 102 می شود.

خطای 103 – محیط گرمایش در خط تغذیه خیلی سریع (بیش از هفت درجه در ثانیه) گرم می شود.

اشتباه 104 – افزایش دما در خطوط عرضه و برگشت بیش از 20 درجه در ثانیه.

خطای 105 – اختلاف دمای خطوط لوله تامین و برگشت بیش از 55 درجه (سه برابر) است.

خطای 106 – دمای لوله برگشت 10 درجه بیشتر از دمای تغذیه (سه برابر) است.

خطای 107 – دما در لوله برگشت یک بار 30 درجه از دمای عرضه بیشتر می شود.

خطای 108 – افت فشار در سیستم گرمایش کمتر از حد لازم است (مدل های مجهز به سنسور فشار). در بیشتر موارد توصیه می شود برای حل مشکل به سیستم (آرایش) آب اضافه کنید، اما اگر پس از مدت کوتاهی (چند روز) مجدداً چنین مشکلی رخ داد، ممکن است لازم باشد علت خنک کننده را جستجو کنید. نشتی یا بررسی مخزن انبساط.

خطای 109 – فشار بیش از سه میله.

خطای 110 – ترمیستور معیوب در منبع سیستم گرمایش (مدار باز، بدون تماس، اتصال کوتاه).

خطای 111 – مشابه کد 108 برای مدل های آریستون با حالت تکمیل خودکار.

خطای 112 – نقص سنسور دمای لوله برگشت (مدار باز یا اتصال کوتاه).

خطای 114 – هیچ تماسی با سنسور دمای فضای باز وجود ندارد (ممکن است مشکلی در سیستم عامل برد الکترونیکی برخی از مدل های دیگ بخار ایجاد شود).

خطای 116 – همان 114، فقط برای سنسور دمای اتاق.

مشکلات در مدار NTC

201 – سنسور تغذیه مدار DHW (NTC) – تماسی ندارد.

202 – سنسور برای تامین مدار DHW (اتصال کوتاه).

203 – سنسور دما در مخزن – بدون تماس.

204 – سنسور دما در مخزن – اتصال کوتاه.

205 – سنسور در ورودی به مدار DHW (از منظومه شمسی) – هیچ تماسی وجود ندارد.

206 – سنسور ورودی به مدار DHW (از منظومه شمسی) اتصال کوتاه است.

207 – گرم شدن بیش از حد لوله های کلکتور خورشیدی.

208 – دمای پایین در خط لوله کلکتور خورشیدی.

209 – گرم شدن بیش از حد در مخزن (دیگ).

مشکل در واحد کنترل الکترونیکی

قابلیت اطمینان تماس های حلقه ها و سیم های متصل را بررسی کنید. و همچنین روشی آسان برای خاموش کردن دیگ آریستون از شبکه و روشن کردن آن پس از چند دقیقه.

301 – خرابی نمایشگر، مشکلات رام.

302 – خطای تبادل GP-GIU.

303 – خطای داخلی کامپیوتر.

304 – بیش از پنج خطا در مدت 15 دقیقه – در اینجا منظور بیش از 5 فشار دکمه RESET است، برای بازنشانی خطای 304 کافی است دیگ را خاموش کرده و دوباره روشن کنید.

305 – خطای بلوک داخلی.

306 – خطای واحد کنترل داخلی.

307 – خطای داخلی کامپیوتر.

نقص در احتراق و تشخیص

خطای 501 – بدون شعله در هنگام اشتعال. علائم احتمالی، و آنچه باید انجام شود: گاز یا شیر فراموش شده است که باز شود. اگر گاز هنوز وجود دارد، و واحد مشتعل می شود، و سپس با خطای 501 خشک می شود، سپس الکترود یونیزاسیون (سنسور شعله) را بررسی کنید. مطمئن شوید که تمیز است، خم نشده است، سیم از آن شکسته نشده است و به بردی که با موفقیت با آن متصل می شود، می رسد.

خطای 502 – شعله با بسته شدن شیر گاز مشخص می شود. علائم احتمالی و کارهایی که باید انجام شود: اگر شعله واقعاً وجود نداشته باشد، اما دیگ این خطا را ایجاد کند، علت آن در الکترود یونیزاسیون است. شاید خیس است و آنچه نیست را برطرف می کند. دومین موردی که می تواند باشد، خرابی دریچه گاز است.

چهار خطای زیر یک توصیف کلی دارند: مشکل احتمالی در الکترود یونیزاسیون، فشار گاز یا جریان هوا، خروج محصولات احتراق. این اتفاق می افتد که در سرد میعانات روی دودکش نفوذ کرده و از حرکت هوا به داخل و خارج از دستگاه جلوگیری می کند. بنابراین، نصب صحیح دودکش با شیب اندک به سمت پایین برای تخلیه میعانات توصیه می شود.

خطای 5P1 – اولین تلاش برای احتراق ناموفق بود.

خطای 5P2 – تلاش دوم برای احتراق ناموفق است.

خطای 5P3 (SP3) – جدا شدن شعله در حین کار.

خطای 5P4 – سه شعله در یک چرخه کاری.

خطای 601 – سنسور گرمای بیش از حد گاز دودکش فعال شده است (فقط در دستگاه هایی با محفظه احتراق باز که در مجاورت دودکش قرار دارد).

خطای 604 – سرعت فن خیلی کم است یا سنسور هال معیوب است.

ایرادات رایج دیگ های آریستون با کدهای 607، 6P1، 6P2.

خطای 607 – سوئیچ فشار هوا قبل از شروع احتراق خاموش شده است.

ارور 608 – سوئیچ فشار کار نکرد اما فن روشن شد (کلید فشار و تمام اتصالات آن را بررسی کنید).

خطای 6P1 یا 6P2 – تاخیر بسته شدن تماسی سوئیچ فشار هوا. به عنوان مثال، در صورت گرم شدن بیش از حد، اگر سعی کردید دستگاه را با سیستم گرمایشی پر نشده مشتعل کنید، یا پس از مدت طولانی عدم فعالیت، هوا در مبدل حرارتی اولیه جمع شده است یا شاید به دلایل دیگری. اما در اثر گرمای بیش از حد، قسمت پایینی لوله ونتوری کمی ذوب می شود. و سپس سوئیچ فشار هوا تخلیه را متوقف می کند، زیرا هوا از طریق سوراخ ایجاد شده در لوله مکش می کند. نتیجه حفاظت از دیگ با کدهای خطا 6P1 یا 6P2 است.

تفاوت کدها در این است که اگر همه اینها در حین کار دستگاه اتفاق بیفتد، آنگاه خاموش می شود و کد 6P2 را نمایش می دهد. اگر بخواهید آن را با یک گوشی آسیب دیده روشن کنید، به سادگی روشن نمی شود و کد خطا 6P1 را نشان می دهد. بنابراین، یک درجه دیگر از حفاظت از واحد در حال اجرا است.

محصولات تعمیر پکیج آریستون

پکیج دیواری آریستون 35000 مدل GENUS X 35FF
پکیج دیواری آریستون مدل CLAS X 28 FF
پکیج دیواری آریستون مدل ALTEAS X 30FF
پکیج دیواری آریستون 24000 مدل 24 CARES X
پکیجایش گرمی آریستون مدل ARISTON ALTEAS X 24FF
دیگ ترکیبی دیواری آریستون 24000 مدل CLASX24FF
دیگ ترکیبی دیواری آریستون 35000 GENUS EVO 35FF مدل
پکیج دیواری آریستون مدل HSX24FF
دیگ ترکیبی دیواری آریستون 30000 GENUS X 30FF مدل
پکیج دیواری آریستون مدل CARESX24FF
پکیجایش گرمی آریستون مدل ARISTON GENUS X 24FF

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات پکیج آریستون انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال آریستون
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست