مرکز تعمیرات تاچی با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات پکیج تاچی با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات پکیج تاچی خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات تاچی میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات تاچی بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

 

معرفی برند پکیج تاچی

رسالت وجودی شرکت تاچی، ایجاد سازمانی است که بر اساس مدارک و احترام به حقوق مسلم آنها، در جهت تحقق اهداف بلند مدت شرکت و اعتقاد به این امر که تمام اعتبار یک سازمان به مشتریان آن است. ایجاد سود در کنار افزایش رضایتمندی مشتریان در تمامی فعالیت‌های مربوط به فروش و خدمات پس از فروش سیستم‌های گرم و سرمایش تنها رمز بقا و سهام برتر شرکت تاچی به شماره میرود. این امر محقق خواهد شد، با رهبری این بازار از طریق رقابتی سالم و کسب رضایت مشتری به صورت متداوم که شرکت تاچی با عرضه محصولات با کیفیت جهانی و ارائه کامل ترین خدمات تخصصی در صنعت گرمایش و گرمایش کشور مدت شرکت برداشته است.

 نکته ایمنی برای جلوگیری از حوادث اضطراری پکیج تاچی

تعمیر پکیج تاچی

تعمیر پکیج تاچی

 

پنل کنترل بخاری

بر اساس گزارش انجمن ملی حفاظت از آتش، 10 درصد از آتش سوزی های منازل بین سال های 2012 تا 2016 ناشی از معیوب بودن آبگرمکن ها بوده است. آبگرمکن های نادیده گرفته شده باعث ایجاد خطراتی از جمله آتش سوزی در خانه، انفجار و آسیب های شخصی می شوند. در اینجا چهار راه برای حفظ آبگرمکن خود و جلوگیری از فاجعه آورده شده است.

1. تخلیه رسوب

رسوب در داخل تمام مخازن استاندارد آبگرمکن جمع می شود، به خصوص اگر در منطقه ای با آب سخت زندگی می کنید. کربنات کلسیم یکی از موادی است که در کف بخاری های تانکی می نشیند.

اگر رسوب هرگز از آبگرمکن پاک نشود، تجمع در نهایت می تواند منجر به خوردگی مخزن و/یا خرابی عنصر الکتریکی شود. هنگامی که رسوب غلیظ است، ممکن است صداهای ترکیدن یا صداهای عجیب دیگری را از آبگرمکن بشنوید. اگر کاری انجام ندهید مخزن شما در معرض خطر نشتی و سایر مشکلات است.

کارشناسان توصیه می کنند که مخزن آب گرم کن خود را حداقل یک بار در سال تخلیه کنید. برخی از کارشناسان توصیه می کنند اگر آب گرم کن خود را از منابع آب سخت تامین می کنید، حداقل چهار بار در سال تخلیه کنید.

2. شیر تسکین دهنده دما- فشار را تست کنید

آبگرمکن‌ها می‌توانند منفجر شوند، اگرچه این بسیار نادر است. اگر آبگرمکن دارای نقاط ضعیف یا شل بودن اتصالات باشد، فشار داخل مخزن آب می‌تواند باعث شود که آبگرمکن منفجر شود و آب گرم به همه جا پخش شود.

به همین دلیل، آبگرمکن های استاندارد دارای شیرهای کاهش فشار دما هستند. شیر کاهش فشار دما یک شیر ایمنی است که به آب اجازه می دهد تا از مخزن خارج شود و فشار داخلی را کاهش دهد.

با این حال، شیرهای کاهش فشار دما ممکن است خراب شوند. رسوب بیش از حد، نصب نامناسب یا خوردگی می تواند باعث توقف عملکرد شیر تخلیه شود. یک شیر کاهش دما که کار نمی کند آبگرمکن شما را بسیار ناایمن می کند.

به طور دوره ای شیر تخلیه آبگرمکن خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آب از دستگاه خارج می شود. هنگام بررسی شیر کاهش دما بسیار مراقب باشید تا دچار سوختگی نشوید. دسته سوپاپ را بکشید و مطمئن شوید که وقتی دستگیره باز است آب جریان دارد و وقتی دستگیره بسته است بسته می شود.

3. آبگرمکن ها را با دقت عایق بندی کنید

پیچیدن آبگرمکن خود در یک پتوی عایق راه ایده آلی برای کاهش هزینه های انرژی است. هنگامی که گرمای کمتری از سطح بیرونی مخزن خارج می شود، آبگرمکن برای نگه داشتن آب در دمای مطلوب نیازی به کار سختی ندارد. بسته بندی لوله های آب گرم یکی دیگر از مراحل حفظ انرژی است.

با این حال، هنگام عایق کاری آبگرمکن و لوله ها باید مراقب باشید. این قوانین را دنبال کنید:

هرگز بالای آبگرمکن ها را عایق نکنید.
از پوشش لوله در فاصله شش اینچی از هود هواکش یا دودکش استفاده نکنید.
شیر فشار دما، پانل کنترل یا تخلیه را عایق نکنید.
اطمینان حاصل کنید که دسترسی نور خلبان و ورودی‌های هوا باز و بدون مانع هستند.
اگر مطمئن نیستید که چگونه آبگرمکن خود را به درستی عایق بندی کنید، یک کیت عایق مخصوص برای آبگرمکن خود خریداری کنید. لوله کش شما می تواند در مورد بهترین کیت عایق برای دستگاه خاص شما به شما توصیه کند.

4. فضای آبگرمکن را تمیز نگه دارید

خواه آبگرمکن شما با برق باشد یا گاز، می تواند خطر آتش سوزی باشد. نشت گاز، جرقه و مشعل های آسیب دیده المان الکتریکی همگی می توانند باعث آتش سوزی شوند.

اجازه ندهید هیچ ماده ای در اطراف محل آبگرمکن شما قرار گیرد. مواد قابل اشتعال مانند کاغذ، مقوا و پارچه هر آتش کوچکی را که در نزدیکی دستگاه ایجاد می شود تغذیه می کند، بنابراین همه موارد را از طرفین، پایین و بالای آبگرمکن پاک کنید.

به طور دوره ای گرد و غبار و زباله های آبگرمکن و کف اطراف دستگاه را تمیز کنید. تار عنکبوت، برگ های مرده و حشرات مرده را از سطح آبگرمکن و نواحی مستقیم بالای آبگرمکن و اطراف آن پاک کنید.

لوله کش خود را برای تمیز کردن مشعل های آبگرمکن گازی یا نفتی خود حداقل سالی یک بار استخدام کنید. لوله کش شما همچنین باید دودکش ها، دریچه ها و اتصالات گاز شما را بررسی کند تا مطمئن شود که قطعات شل یا آسیبی که ممکن است باعث نشت گاز شود وجود ندارد.

اگر آبگرمکن شما در شمال شرقی اوهایو مورد بی توجهی قرار گرفته است، منتظر بروز مشکلات نباشید. با تماس با ABC Drain & Plumbing فوراً تنظیم کامل آبگرمکن را برنامه ریزی کنید.

مشکلات رایج آبگرمکن پکیج تاچی

تعمیر پکیج تاچی

تعمیر پکیج تاچی

 

آبگرمکن های مدرن برای دوام ساخته شده اند. بسیاری از آنها با ضمانت های طولانی ارائه می شوند، و شما امیدوارید که بتوانید برای سال های طولانی بدون مشکل از آنها استفاده کنید. با این حال، با ترکیب گرما، آب و تمام اجزای مختلف که باعث کارکرد آنها می شود، به ناچار مشکلاتی همچنان پیش می آید.

بسیاری از مشکلات برای بخاری شما کشنده نیستند و کلید تعمیر آنها تشخیص درست مشکل است. برای کمک به تشخیص خود، در اینجا 13 مشکل اصلی آبگرمکن ما – و همچنین توصیه هایی در مورد نحوه رفع آنها آورده شده است.

قبل از اینکه تو شروع کنی

انواع مختلفی از آبگرمکن ها وجود دارد، از جمله آنهایی که با گاز و برق کار می کنند. آبگرمکن های برقی وسایلی با ولتاژ بالا هستند، به این معنی که هنگام کار با آن باید اقدامات احتیاطی کامل را انجام دهید.

قبل از انجام هر کاری که مربوط به اجزای الکتریکی بخاری است، مطمئن شوید که برق قطع شده است – این به معنای خاموش کردن قطع کننده بخاری خود در پانل سرویس است.

یکی دیگر از اقدامات احتیاطی که باید انجام دهید این است که تمام سیم ها را قبل از دست زدن به آنها با یک تستر ولتاژ تست کنید. عدم انجام این کار می تواند منجر به آسیب جدی یا حتی مرگ شود.

1. بدون آب گرم

بدون آب گرم
اگر آب گرم ندارید، چندین دلیل ممکن وجود دارد، و برای حذف هر یک از آنها باید به طور روشمند کار کنید – و این به این بستگی دارد که بخاری برقی دارید یا گازی.

واضح ترین دلیل کار نکردن بخاری برقی این است که هیچ برقی دریافت نمی کند.

با بررسی قطع کننده مدار شروع کنید تا ببینید آیا قطع شده است یا خیر. اگر دارد، راه حل آسانی است – به سادگی آن را خاموش کرده و دوباره روشن کنید. در صورت سوختن فیوز نیز ممکن است مجبور شوید آن را تعویض کنید.

مرحله بعدی بررسی قطع کننده دمای بالا است. پانل را باز کنید و دکمه قرمز “تنظیم مجدد” را فشار دهید. بررسی کنید که آیا آب اکنون گرم می شود یا خیر.

احتمال دیگر این است که المنت یا عناصر گرمایشی معیوب داشته باشید. اینها را تست کنید و در صورت لزوم تعویض کنید.

پس از بررسی هر یک از این موارد، اگر هنوز دلیل نداشتن آب گرم را پیدا نکردید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که با یک متخصص تماس بگیرید.

اگر بخاری گازی دارید، بررسی کنید که آیا شیر گاز باز است یا خیر. اگر مشکل این نیست، ممکن است با پیلوت یا مشعل مشکل داشته باشید. شماره 10، 11 و 12 زیر را بررسی کنید تا ببینید چگونه به این مشکلات رسیدگی کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد عیب یابی آبگرمکن برقی، ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

2. آب گرم به اندازه کافی یا آب به اندازه کافی گرم نیست

باز هم، اگر آب گرم کافی ندارید، دلیل آن به نوع بخاری شما بستگی دارد.

اگر بخاری با مخزن دارید، ممکن است به سادگی مخزن شما به اندازه کافی بزرگ نباشد. به عنوان مثال، اگر مخزن شما برای تعداد افرادی که دوش می گیرند بسیار کوچک است، ممکن است قبل از اتمام کار همه آب گرم را مصرف کنید.

اگر اینطور است، باید به فکر خرید یک آبگرمکن جدید باشید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند.

اگر بخاری شما قبلاً آب گرم کافی برای همه تولید می کرد اما ناگهان متوقف شد یا دیگر آب را به اندازه کافی گرم نمی کند، احتمالاً مشکل به دلیل خرابی عنصر گرمایش است. آنها را بررسی کنید و در صورت لزوم جایگزین کنید.

راه حل سریع دیگر این است که ترموستات را بررسی کنید – ممکن است فقط لازم باشد آن را روی یک تنظیم بالاتر قرار دهید. همچنین توجه داشته باشید که در طول زمستان، ممکن است لازم باشد ترموستات را روشن کنید زیرا آب زیرزمینی که گرم می‌کنید سردتر از تابستان است.

اگر یک بخاری بدون مخزن دارید، ممکن است سعی کنید وسایل زیادی را نسبت به برق دستگاه راه اندازی کنید، بنابراین بررسی کنید که واحد شما برای چند دستگاه امتیاز داده شده است. مشکل می تواند این باشد که بخاری شما به اندازه کافی برای نیازهای شما قدرتمند نیست.

بخاری‌های بدون مخزن نیز در زمستان باید سخت‌تر کار کنند، بنابراین اگر در ماه‌های سردتر با این مشکل مواجه می‌شوید، می‌تواند دلیل آن باشد. ممکن است لازم باشد به یک واحد قدرتمندتر ارتقا دهید.

3. آب خیلی داغ

آب خیلی داغ
این تقریباً به طور قطع به دلیل تنظیم بیش از حد ترموستات است، اما حل این مشکل آسان است. به سادگی ترموستات را کم کنید و باید آماده باشید.

اگر این ترفند را انجام نداد، شیر فشار دما را بررسی کنید – اگر معیوب است، بخاری وقتی به دمای مناسب برسد خاموش نمی شود. این یک وضعیت خطرناک است و شما باید فوراً شیر را تعویض کنید.

4. آب خیلی طول می کشد تا گرم شود

گرم شدن آب خیلی طول می کشد
دلایل احتمالی گرم شدن طولانی مدت آب عبارتند از: المنت های گرمایشی معیوب، رسوب گیری روی عناصر و ترموستات معیوب. هر کدام از اینها را به نوبه خود بررسی کنید و در صورت لزوم جایگزین کنید.

اگر نسخه گازی دارید، ممکن است مربوط به مشعل باشد – برای اطلاعات بیشتر به شماره 12 زیر مراجعه کنید.

5. فشار کم آب

فشار کم آب اغلب به دلیل نداشتن لوله های پهن به اندازه کافی ایجاد می شود. خانه های قدیمی عمدتا دارای لوله های ¾ اینچی هستند در حالی که خانه های مدرن معمولا از لوله های ¾ اینچی استفاده می کنند.

اگر در خانه قدیمی‌تری زندگی می‌کنید و از فشار کم آب رنج می‌برید، ممکن است مشکل به هیچ وجه مربوط به دیگ نباشد – ممکن است لازم باشد برای حل این مشکل لوله‌های عریض‌تری را در خانه خود نصب کنید.

6. نشت می کند

نشتی ممکن است ناشی از شل شدن اتصالات باشد، در این صورت باید آنها را با آچار محکم کنید. آنها همچنین می توانند از دریچه ها بیایند و می توان آنها را جایگزین کرد.

اگر نشتی از مخزن باشد، این امر جدی تر است زیرا ممکن است خورده شود. اگر مخزن خورده ای دارید، باید به طور کامل آن را تعویض کنید.

7. آب کثیف

آب کثیف
اگر آب شما شروع به تبدیل شدن به رنگ زنگ کثیف کرد، احتمالاً به خوردگی داخل مخزن خود نگاه می کنید. تنها راه حل برای این کار تعویض مخزن است.

با این حال، ممکن است به دلیل خرابی میله آند نیز باشد، بنابراین قبل از تعویض مخزن، مخزن را بشویید و میله آند را تعویض کنید تا ببینید آیا این مشکل را برطرف می کند یا خیر.

8. آب بدبو

آب بدبو
اگر آب شما بوی بدی می دهد، باکتری های موجود در بخاری شما می توانند مقصر باشند. این امر به ویژه در صورتی رایج است که آب شما از چاه تامین شود. شستشوی مخزن می تواند کمک کننده باشد، یا می توانید سعی کنید آب را تا حداکثر درجه حرارت بجوشانید تا همه باکتری ها را از بین ببرید.

اگر این کار نکرد، سعی کنید آن را با سفید کننده کلر تمیز کنید.

اگر آبی دارید که بوی تخم مرغ فاسد می دهد، ممکن است به دلیل خرابی میله آند باشد – در این صورت، باید آن را تعویض کنید.

9. مخزن صدا ایجاد می کند

تانک صدا ایجاد می کند
چند دلیل وجود دارد که آبگرمکن ممکن است صدا ایجاد کند. رایج ترین آن این است که با گرم شدن آب، رسوب در مخزن و روی عناصر گرمایشی ایجاد می شود.

در این صورت سعی کنید مخزن را تخلیه و رسوب زدایی کنید. برای جلوگیری از بروز این مشکل در وهله اول، باید هر چند ماه یکبار مخزن را کاملاً خارج کنید.

اگر مشکل خیلی شدید شد، ممکن است مجبور شوید تانک را به طور کامل تعویض کنید.

گاهی اوقات آبگرمکن ها و لوله ها می توانند از طریق انبساط و انقباض معمولی در اثر گرما صدا ایجاد کنند. این بی ضرر است، اما شما نمی توانید کار زیادی در مورد سر و صدا انجام دهید.

10. خلبان روشن نمی شود

خلبان روشن نمی شود
اگر با چراغ خلبان خود مشکل دارید، دلایل مختلفی وجود دارد.

اگر در وهله اول روشن نمی شود، ممکن است به دلیل مسدود شدن سوراخ یا لوله چراغ راهنما باشد – یا ممکن است فقط نیاز به تعویض داشته باشد. احتمال دیگر این است که ترموکوپل شل یا معیوب باشد. همچنین ممکن است در خط گاز هوا وجود داشته باشد، یا ممکن است شیر ​​گاز معیوب باشد.

11. چراغ خلبان روشن و سپس خاموش می شود

اگر روشن شود اما سپس خاموش شود، دلایل ممکن است مشابه باشند. ممکن است ترموکوپل نیاز به تعویض داشته باشد، ممکن است دریچه گاز بد باشد یا دریچه هوا مسدود شده باشد.

12. مشعل خاموش می شود

مشعل خاموش می شود
احتمالاً این مشکل مشابه مشکلات چراغ خلبان است. ممکن است به دلیل مسدود شدن دهانه، مشکل ترموکوپل یا دریچه کثیف باشد.

13. بدون آب گرم برای وان حمام

بدون آب گرم برای وان حمام
اگر در استفاده از دوش یا کار با ماشین ظرفشویی یا ماشین لباسشویی مشکلی ندارید اما نمی توانید آب گرم برای حمام دریافت کنید، ممکن است مشکل به دلیل نوع بخاری شما باشد. اگر بخاری بدون مخزن دارید، احتمالاً علت اصلی این امر است.

بخاری‌های بدون مخزن، آب را در حین عبور گرم می‌کنند و منبعی بی‌پایان از آب گرم در صورت تقاضا را به شما می‌دهند. با این حال، اگر آب خیلی سریع از آن عبور کند، زمانی برای گرم شدن ندارد.

دوش ها و سایر کاربردها به جریان زیاد آب نیاز ندارند، بنابراین آب همانطور که انتظار دارید گرم می شود. از طرف دیگر، جریان آب برای اجرای یک حمام بسیار بیشتر است و بخاری بدون مخزن شما ممکن است نتواند آن را ادامه دهد.

اگر مشکل این است، باید راه حل های گرمایش جایگزین برای حمام خود را بررسی کنید زیرا واحد بدون مخزن شما نمی تواند آب گرم مورد نیاز شما را تامین کند.

محصولات پکیج تاچی

پکیج گرمی تاچی- تیپ A- مدل ECO
پکیج گرمی تاچی- تیپ A- مدل ECO-ND
پکیج گرمی تاچی- تیپ A- مدل SMART
پکیج گرمی تاچی- تیپ A- مدل SMART-ND
پکیج گرمی تاچی- تیپ A- مدل STAR
پکیج گرمی تاچی- تیپ B- مدل ECO
پکیج گرمی تاچی- تیپ B- مدل ECO-ND
پکیج گرمی تاچی- تیپ B- مدل SMART
پکیج گرمی تاچی- تیپ سی- مدل SMART
پکیج گرمی تاچی- تیپ C- مدل SMART-ND
پکیجایش گرمی تاچی- تیپ سی- مدل STAR
پکیج گرمی تاچی- تیپ D- مدل ECO

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات پکیج تاچی انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال تاچی
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست