تعمیر یخچال بوش

مرکز تعمیرات بوش با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات یخچال فریزر بوش و یخچال ساید بای ساید بوش با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات یخچال فریزر بوش و یا ساید بای ساید بوش خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات بوش میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات بوش بر روی این شماره 91004470-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

تاریخچه بوش

به نقل از ویکی پدیا رابرت بوش جیامبیایچ ، معروف به بوش ، یک شرکت مهندسی و فناوری چند ملیتی آلمان است که دفتر مرکزی آن در گرلینگن است. این شرکت توسط رابرت بوش در سال 1886 در اشتوتگارت تاسیس شد. بوش 92٪ متعلق به Robert Bosch Stiftung است ، یک موسسه خیریه.  مناطق اصلی فعالیت بوش در چهار بخش تجاری گسترش یافته است: تحرک (سخت افزار و نرم افزار) ، کالاهای مصرفی (از جمله لوازم خانگی و ابزارهای برقی) ، فناوری صنعتی (شامل درایو و کنترل) و انرژی و فناوری ساختمان.

تاریخچه این شرکت در حیاط پشتی اشتوتگارت-غرب با عنوان Werkstätte für Feinmechanik und Elektrotechnik (کارگاهی برای مکانیک دقیق و مهندسی برق) در 15 نوامبر 1886 آغاز شد. یک سال بعد ، بوش اولین مغناطیس ولتاژ پایین را برای موتورهای گازی ارائه داد.

از سال 1897 ، بوش شروع به نصب دستگاه های احتراق مگنتو با طراحی بهتر در اتومبیل ها کرد و تنها تامین کننده یک احتراق واقعاً قابل اعتماد در صنعت شد. در سال 1902 ، مهندس ارشد بوش ، گوتلوب هونولد ، از سیستم اشتعال مگنتو با ولتاژ بالا با شمع رونمایی کرد. این محصول زمینه را برای تبدیل شدن بوش به یک تامین کننده پیشرو در خودرو فراهم کرد.

اولین کارخانه توسط بوش در اشتوتگارت در سال 1901 افتتاح شد. در سال 1906 ، این شرکت 100000مین مگنتو خود را تولید کرد. در همان سال ، بوش روز 8 ساعته را برای کارگران معرفی کرد. در سال 1910 ، کارخانه فوئرباخ در نزدیکی اشتوتگارت تاسیس و ساخته شد. در این کارخانه ، بوش از سال 1913 شروع به تولید چراغهای جلو کرد.

در سال 1917 ، بوش به یک شرکت بزرگ تبدیل شد.
BSH Hausgeräte GmbH (به آلمانی “BSH Home Appliance”) بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در اروپا و یکی از شرکتهای پیشرو در این بخش در سرتاسر جهان است. این گروه از یک سرمایه گذاری مشترک تاسیس شد که در ماه مه 1967 بین رابرت ایجاد شد. Bosch GmbH (اشتوتگارت) و زیمنس AG (مونیخ) ، و فروش سالانه 13.2 میلیارد یورو را در سال 2019 ثبت کرده است. امروز ، BSH حدود 40 کارخانه در اروپا ، ایالات متحده آمریکا ، آمریکای لاتین و آسیا اداره می کند. به همراه شبکه ای جهانی از شرکت های فروش ، تولیدی و خدماتی ، کنگره BSH امروز از حدود 80 شرکت در 50 کشور جهان تشکیل شده است که کل نیروی کار آنها حدود 58200 نفر است. در سپتامبر 2014 ، رابرت بوش جیامبیایچ توافق کرد 50٪ سهام شرکت زیمنس را در سرمایه گذاری مشترک به قیمت 3 میلیارد یورو خریداری کند. طیف محصولات BSH شامل لوازم خانگی بزرگ برای پخت و پز ، ظرفشویی ، لباسشویی (شستشو و خشک کردن) ، تبرید و انجماد و همچنین تعداد زیادی از وسایل کوچک مانند دستگاه های اسپرسو کاملاً اتوماتیک ، لوازم کف و آب گرم میباشد.

 

مرکز تعمیرات یخچال بوش

ویژگی های یخچال بوش

بوش در تولید یخچال ساید بای ساید های جدید خود از تکنولوژی شرکت دوو بهره گرفته و در بسیاری از قطعات یخچال از محصولات برند دوو استفاده شده است از جمله برد یخچال ساید و فن و … در مدل های قدیمی تر یخچال های بوش شباهت زیادی به برندهای آمریکایی داشت و در یخچال فریزر ها و یخچال های دوقلو از تکنولوژی انحصاری بوش استفاده شده بود. ظاهر زیبا و مصرف انرژی پایین و طول عمر و کیفیت بالای قطعات از ویژگی هایی است که یخچال بوش را منحصر به فرد کرده است. فیلتر تصفیه آب چند لایه به همراه یخساز تمام اتوماتیک با قابلیت تولید یخ خورد و قالبی از دیگر امکانات یخچال ساید بوش میباشد.

 

نکات مهم در نگهداری از یخچال بوش

  • یخچال بوش را در نزدیکی منابع حرارتی نصب نکنید.
  • داخل یخچال بوش را خیلی پر نکنید.
  • یخچال بوش را به صورت مرتب هر ماه تمیز کنید.
  • کندانسور یخچال ساید بوش باید به طور سالیانه سرویس شود.
  • در صورت وجود صدای غیر عادی در یخچال بوش حتما با مرکز مجاز تعمیرات بوش تماس بگیرید.
  • فیلتر آب یخچال بوش را به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  • یخچال بوش را در محیط خیلی سرد یا خیلی گرم نصب نکنید.
  • برای جلوگیری از نوسانات برقی حتما از محافظ برق استفاده کنید.
  • در صورت بروز خرابی در یخچال بوش حتما دستگاه را به تعمیرکار متخصص یخچال بوش بسپارید و اجازه ندهید تعمیرکاران متفرقه باعث خرابی بیشتر یخچال شما شوند.

خرابی های متداول در یخچال ساید بوش

  • یخچال بوش خنک نمیکند.
  • یخچال بوش صدای غیر عادی دارد.
  • بوی بد داخل یخچال بوش
  • خنک نکردن فریزر بوش
  • نشتی آب از زیر ساید بوش
  • یخ زدگی فریزر بوش
  • برفک زدن داخل یخچال بوش
  • عدم یخسازی یخساز بوش
  • نشتی گاز یخچال فریزر بوش
  • خرابی فن ساید بوش
  • خرابی برد یخچال بوش
  • روشن نشدن یخچال فریزر بوش

 

مهمترین خرابی های یخچال بوش

خرابی کمپرسور یخچال بوش

ممکن است کمپرسور یا همان موتور یخچال بوش بعد از چند سال کارکرد یا به علت های مختلفی مانند نوسانات برقی ، مشکل در سیکل گاز ، جابجایی و … دچار خرابی شود. کمپرسور یخچال نقشی اساسی در یخچال را ایفا میکند و مانند قلب انسان وظیفه پمپاژ را برعهده دارد با این تفاوت که در کمپرسور یخچال گاز مبرد متراکم شده و دما و فشار آن افزایش می یابد و با گردش در سیکل فرآیند جذب گرما از محیط یخچال و فریزر شکل میگیرد. در صورت خرابی موتور یخچال بوش باید از یک کمپرسور جدید متناسب با قدرت کمپرسور قبلی دستگاه استفاده نمود و مراحل تخلیه و شارژ گاز مجدد یخچال نیز در هنگام تعویض موتور یخچال بوش انجام خواهد شد.

موتور یخچال بوش

تعویض موتور یخچال بوش

نشتی گاز در یخچال بوش

گاز یخچال در یک سیکل بسته جریان دارد که این سیکل متشکل از اجزایی همچون کندانسور ، لوله مویی ، درایر ، اواپراتور و لوله های داخل بدنه میباشد که ممکن است در هر کدام از این قسمت ها پوسیدگی لوله و نشتی گاز رخ دهد. معمولا در یخچال ها کندانسور از جنس آهن ، اواپراتور از جنس آلومینیوم و لوله مویی از مس میباشد و با توجه به اینکه آهن در برابر رطوبت مقاومت کمتری دارد عموما شاهد نشتی در قسمت کنداسور یخچال و بیشتر قسمت هات لاین یا لوله های دور درب هستیم که در مجاورت رطوبت بیشتری هستند. برای رفع مشکل نشتی گاز یخچال باید محل نشتی گاز پیدا شده و اقدام به رفع نشتی گردد ، سپس بعد از شستسوی سیکل گاز فیلتر درایر تعویض شده و بر اساس مقدار گاز درج شده در لیبل دستگاه و با کمک گیج اقدام به تزریق گاز به لوله شارژ موتور یخچال میشود. تزریق گاز بیشتر یا کمتر از حد استاندارد باعث افت کیفیت در سرمادهی یخچال خواهد شد.

شارژ گاز یخچال بوش

شارژ گاز یخچال بوش

خرابی برد الکترونیکی یخچال بوش

یخچال فریزر و ساید بوش دارای یک برد الکترونیکی پیشرفته میباشد که وظیفه کنترل تمام قطعات یخچال و فرمان به تمام قسمت های یخچال را عهده دار میباشد. در صورت خرابی برد یخچال بوش ممکن است یخچال روشن نشود و یا در بعضی قسمت های یخچال شاهد عملکرد ناصحیح قطعات و بروز مشکلات خواهیم بود.در صورت خرابی برد یخچال بوش در بسیاری از موارد این قطعه توسط متخصصان الکترونیک تعمیر میگردد و با جایگزینی قطعات خراب شده دستگاه عملکرد سابق را خواهد داشت ، اما گاهی اوقات آسیب های شدیدی که به برد وارد میشود متاسفانه قابل تعمیر نبوده و نیازمند تعویض برد اصلی با یک برد جایگزین میباشد. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به برد یخچال بوش حتما از محافظ برق مناسب یخچال استفاده کنید.

تعمیر برد یخچال بوش

تعمیر برد یخچال بوش

ارور یا خطاهای یخچال ساید بوش

ممکن است گاهی اوقات شاهد علامت هایی روی صفحه نمایش یخچال بوش باشید که این علامت ها بیانگر وجود خطا در عملکرد بعضی از قطعات یخچال میباشند. در جدول زیر لیستی از ارورهای یخچال بوش را شرح داده ایم تا در صورت بروز خرابی راحت تر اقدام به رفع عیب یخچال بوش نمایید.

ارور (کد خطا) یخچال و ساید بوش شرح خطا
ارور E01 یخچال ساید بوش خرابی سنسور یخچال بوش
ارور E02 یخچال ساید بوش خرابی سنسور فریزر بوش
ارور E03 یخچال ساید بوش خرابی سنسور کشوی داخل یخچال بوش
ارور E05 یخچال ساید بوش خرابی سنسور دیفراست یخچال بوش
ارور E10 یخچال ساید بوش خرابی برد اصلی یخچال بوش
ارور E11 یخچال ساید بوش خرابی برد دیسپلی یخچال بوش
ارور E15 یخچال ساید بوش خرابی سنسور محیطی یخچال بوش
ارور E20 یخچال ساید بوش قطع ارتباط بین برد اصلی و برد دیسپلی
ارور E21 یخچال ساید بوش قطع ارتباط بین برد اصلی و یخساز و دیسپنسر
ارور F1 یخچال ساید بوش خرابی سنسور فریزر بوش
ارور F3 یخچال ساید بوش خرابی سنسور دیفراست یخچال بوش
ارور R1 یخچال ساید بوش خرابی سنسور یخچال بوش
ارور RT یخچال ساید بوش خرابی سنسور محیطی یخچال بوش
ارور D1 یخچال ساید بوش خرابی سنسور دیفراست یخچال بوش
ارور DF یخچال ساید بوش حرابی کلید درب فریزر یخچال بوش
ارور EF یخچال ساید بوش حرابی سنسور آب شمار شیربرقی یخچال بوش
ارور ET یخچال ساید بوش خرابی کلید یخساز یخچال بوش
ارور EU یخچال ساید بوش خرابی کلید روشن خاموش یخساز یخچال بوش
ارور ES یخچال ساید بوش خرابی کلید یخ ریز یخچال بوش
ارور EA یخچال ساید بوش خرابی موتور یخ ساز یخچال بوش
ارور EG یخچال ساید بوش خرابی شیربرقی یخچال بوش

انواع مدل های یخچال و ساید بوش

دوقلو / بالاپایین / KAD80A404 / KAG90AW204 / KSV36VB304 /  GSN36VB304 / KSW36PI304-GSD36PI204 / KSV36VI304/ GSN36VI304 / KAG90AI204 / KAG93AI30M /  GSN54AW304 /  KAG90AI20N / KDD74AW204 / KDD56PI304 /

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات یخچال و ساید بوش انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال بوش
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست