تعمیر یخچال جنرال الکتریک

مرکز تعمیرات جنرال الکتریک با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک و یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک و یا ساید بای ساید جنرال الکتریک خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات جنرال الکتریک میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات جنرال الکتریک بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

تاریخچه جنرال الکتریک

به نقل از ویکی پدیا جنرال الکتریک (به انگلیسی: General Electric) ابرشرکت خوشه‌ای آمریکایی است، که در زمینه تولید تجهیزات پزشکی، تاسیسات توزیع برق، توربین‌های گازی و بادی، موتورهای الکتریکی و لکوموتیو، لوازم خانگی، ابزارهای الکترونیکی و نورپردازی، جنگ‌افزارها، تجهیزات هوافضا فعالیت می‌کند. در سال 1892 ادغام شرکت ادیسون با مشارکت توماس هاستون، شرکت جنرال الکتریک را پدید آورد. در سال ۱۸۹۶ شرکت جنرال الکتریک در ۱۲ شرکت برتر معرفی شده در میانگین صنعتی داو جونز جای گرفت و امروزه همچنان در این فهرست جای دارد.

یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین محصولات کارخانه جنرال الکتریک آمریکا ، یخچال فریزر و ساید بای ساید های جنرال الکتریک هستند که از دیرباز در کشور ما جزو محبوب ترین و اولین های یخچال ساید بای ساید بوده اند که بسیاری از یخچال های جنرال الکتریک بیش از 50 سال است که در خانه ایرانیان در حال کار هستند. با پیشرفت تکنولوژی ، شرکت جنرال الکتریک اقدام به تولید یخچال هایی با موتور های اینورتر و تمام الکترونیکی نموده که این امر تاثیر بسیار زیادی در کاهش مصرف انرژی داشته است.

امروزه یخچال های جنرال الکتریک در مدل های ساید پروفایل جنرال الکتریک و ساید مابه جنرال الکتریک در بازار بیشتر دیده میشوند که دارای مدل های متنوعی میباشند. استفاده از قطعات با کیفیت در بدنه و همچنین استفاده از فناوری روز در قطعات الکترونیکی این برند آمریکایی را جزو مطرح ترین برند های تولید کننده یخچال فریزر و ساید بای ساید نموده است.

مرکز تعمیرات جنرال الکتریک

ویژگی های یخچال ساید جنرال الکتریک

کمپرسور ساید جنرال الکتریک

ساید بای ساید های جدید جنرال الکتریک دارای موتور اینورتر هستند که مصرف انرژی را به حداقل می رساند.

توربو فن یخچال جنرال الکتریک

در یخچال الکتریک از فن های توربوی دارای سنسور استفاده شده است که علاوه بر صدای کم در حین کارکرد ، به صورت هوشمند عمل میکنند و با توجه به میزان سرمای مورد نیاز شروع به فعالیت میکنند.

یخساز ساید جنرال الکتریک

ساید بای ساید جنرال الکتریک مجهز به یخساز اتوماتیک میباشد که قابلیت تولید حدودا 60 قطعه یخ در طول شبانه روز را دارد.

آبسرد کن ساید جنرال الکتریک

در یخچال ساید جنرال الکتریک از یک مخزن سرد کننده آب (واترتانک ساید جنرال الکتریک) استفاده شده است که قابلیت تولید آب سرد به حجم 1.5 لیتر را دارا میباشد.

فیلتر تصفیه آب ساید جنرال الکتریک

ساید بای ساید جنرال الکتریک دارای یک فیلتر تصفیه آب در قسمت یخچال است که میتواند املاح معلق موجود در آب را تا 0.5 میکرون جذب نماید و آب تصفیه شده را وارد مخزن سرد کننده آب کند.

صفحه نمایش ساید جنرال الکتریک

یخچال جنرال الکتریک دارای صفحه نمایش دیجیتال بوده که قابلیت انتخاب و تنظیم دما و انتخاب آب و یخ و دکمه های انجماد سریع و تنظیم دمای کشوی اعجاز گر میباشد.

سیستم برفک زدایی یخچال جنرال الکتریک

در یخچال جنرال الکتریک از سیستم برفک زدایی اتوماتیک استفاده شده است که با استفاده از المنت و سنسور های دمایی به طور مرتب برفک یخچال آب شده و از انباشت برفک جلوگیری میگردد.

تعمیر یخچال ساید جنرال الکتریک

ممکن است یخچال جنرال الکتریک بعد از چندین سال کارکرد یا بر اثر عوامل بیرونی همچون نوسانات برقی دچار خرابی گردد که در این قسمت به تفکیک در رابطه با خرابی های متداول ساید جنرال الکتریک توضیح داده ایم :

تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک

برد یخچال ساید جنرال الکتریک ممکن است بر اثر طول کارکرد یا نوسانات برقی دچار آسیب گردد که ممکن است باعث روشن نشدن کلی دستگاه یا در بعضی موارد عدم کارکرد صحیح بعضی قسمت های یخچال گردد که در این صورت برد الکترونیکی یخچال جنرال الکتریک باید تعمیر و یا تعویض گردد.

تعمیر موتور یخچال جنرال الکتریک

موتور یخچال جنرال الکتریک دارای انواع مختلفی میباشد که بستگی به نوع ولتاژ و فرکانس موتور ممکن است  110 ولت ، 220 ولت و یا اینورتر باشد. برای تعویض موتور یخچال جنرال الکتریک نیاز به تخلیه و شارژ گاز مجدد یخچال جنرال الکتریک میباشد.

تعمیر فن یخچال جنرال الکتریک

یخچال جنرال الکتریک دارای یک فن در داخل فریزر و یک فن در کنار موتور میباشد که ممکن است این فن ها دچار خرابی هایی همچون صدای غیرطبیعی یا عدم کارکرد شوند که در این صورت باید توسط تعمیرکار متخصص ساید جنرال الکتریک بررسی و تعمیر گردند.

برفک زدن ساید جنرال الکتریک

ممکن است در قسمت فریزر یخچال ساید جنرال الکتریک شاهد تجمع برفک باشید. علت برفک زدن یخچال جنرال الکتریک به عوامل متعددی برمیگردد که از جمله آنها میتوان به خرابی لاستیک دور درب یخچال جنرال الکتریک ، خرابی المنت یخچال جنرال الکتریک ، خرابی ترمودیسک یخچال جنرال الکتریک ، خرابی سنسور ساید جنرال الکتریک و یا خرابی برد ساید جنرال الکتریک اشاره نمود.

فن یخچال جنرال الکتریک

یکی از اصلی ترین و رایج ترین خرابی های ساید جنرال الکتریک خرابی فن فریزر میباشد که عمدتا یا دچار صدای غیر عادی شده و یا به طور کل از کار می ایستد که منجر به افت شدید سرما در قسمت فریزر شده و مواد غذایی داخل فریزر شل می شوند. در صورت بروز چنین مشکلی عمدتا نیاز به تعویض فن ساید جنرال الکتریک با یک فن فابریک میباشد. با توجه به گران بودن این محصول فن اصلی و اورجینال این دستگاه دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها میباشد. اما در بسیاری از موارد دیده شده که تعمیرکاران از فن های چینی و بی کیفیت با قیمت پایین تر استفاده مینمایند که متاسفانه این کار باعث آسیب رسیدن به برد یخچال جنرال الکتریک شما میگردد. بهتر است در صورت خرابی فن یخچال ساید جنرال الکتریک حتما از فن فابریک ساید جنرال الکتریک استفاده نمایید.

فن ساید جنرال الکتریک

فن ساید جنرال الکتریک

برد یخچال ساید جنرال الکتریک

یکی دیگر از مهم ترین خرابی های رایج در ساید جنرال الکتریک خرابی برد الکترونیکی یخچال جنرال الکتریک میباشد که در قسمت پشت یخچال و بالای برد قرار گرفته است. عمدتا خرابی برد الکترونیکی یخچال جنرال الکتریک در قسمت منبع تغذیه و در قسمت آی سی های فرمان رخ میدهد که در بسیاری از موارد قابل تعمیر میباشد و در صورتی که خرابی برد خیلی جدی باشد امکان جایگزین کردن این برد با برد اصلی یخچال جنرال الکتریک وجود دارد. نوسانات برقی ، نداشتن محافظ برق ، خرابی قطعات داخلی یخچال ، شستن یخچال با آب جزو عواملی هستند که میتوانند باعث خرابی برد یخچال جنرال الکتریک شوند. اگر بر روی صفحه نمایش یخچال ساید جنرال الکتریک عبارت HRS را مشاهده نمودید نشان از خرابی برد یخچال جنرال الکتریک شما دارد و باید در اولین فرصت با مرکز تعمیرات یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید.

برد بخچال ساید جنرال الکتریک

برد بخچال ساید جنرال الکتریک

ارور یا خطاهای یخچال ساید جنرال الکتریک

گاهی اوقات ممکن است بر اثر خرابی بعضی قسمت های داخلی یخچال دستگاه به طور هوشمند بر روی صفحه نمایش اخطاری را نشان دهد که این اخطار نشان دهنده ارور و اختلال در کارکرد دستگاه میباشد. در جدول زیر ارورهای یخچال ساید جنرال الکتریک را برای شما شرح داده ایم تا در صورت مشاهده هر یک از این ارور های بر روی صفحه نمایش ساید جنرال الکتریک خود اقدام مقتضی را به عمل آورید.

ارور (کد خطا) یخچال و ساید جنرال الکتریک شرح خطا
ارور DF یخچال ساید جنرال الکتریک خرابی یکی از قطعات دیفراست (المنت ، ترمودیسک ، سنسور ، ترموفیوز)
ارور FF یخچال ساید جنرال الکتریک عدم تطابق دمای داخل یخچال با دمای تنظیم شده روی صفحه نمایش
ارور PF یخچال ساید جنرال الکتریک مشکل در برق ورودی به دستگاه (کم بودن یا بیش از حد بودن ولتاژ ورودی)
ارور CC یخچال ساید جنرال الکتریک کم شدن دمای فریزر بیش از 2 ساعت
ارور Cl یخچال ساید جنرال الکتریک خرابی یخساز جنرال الکتریک
ارور tF یخچال ساید جنرال الکتریک ارور نیست (مربوط به فعال بودن دکمه Turbo Freeze در تنطیمات میباشد)
ارور tC یخچال ساید جنرال الکتریک ارور نیست (مربوط به فعال بودن دکمه Turbo Coolدر تنطیمات میباشد)
ارور dE یخچال ساید جنرال الکتریک عدم دیفراست طی 24 ساعت (المنت ، ترمودیسک ، سنسور ، ترموفیوز)
ارور E2 یخچال ساید جنرال الکتریک خرابی برد الکترونیکی یخچال جنرال الکتریک
ارور 88 و ارور 89 یخچال ساید جنرال الکتریک مشکل در قسمت پاور یا برق دستگاه و خرابی برد میباشد
ارور HRS یخچال ساید جنرال الکتریک خرابی برد الکترونیکی یخچال جنرال الکتریک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع مدل های یخچال جنرال الکتریک

پروفایل / مابه / RGT1951ZLCXO / GSE25HGHWW / GRE15KICRLS / PFE24JGKSS /  PFE24JGKWW / MEM28VG / MUY26LG / PFE24JGKWW / فرنچ /  درب فرانسوی / جی ای / GE

 

 

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات یخچال و ساید جنرال الکتریک انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال جنرال الکتریک
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

 

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست