تعمیر یخچال دوو

مرکز تعمیرات دوو با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات یخچال فریزر دوو و یخچال ساید بای ساید دوو با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات یخچال فریزر دوو و یا ساید بای ساید دوو خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات دوو میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات دوو بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

 

 

 

تاریخچه دوو الکترونیک

به نقل از ویکی پدیا دوو الکترونیکس (به کره‌ای: 대우전자؛ به انگلیسی: Daewoo Electronics) یک شرکت کره‌ای سازنده لوازم الکترونیکی است. این شرکت در سال ۱۹۷۱ تأسیس شد. این شرکت با در اختیار داشتن ۶۴ کارخانه و مراکز تحقیق و توسعه و فروش در بیش از ۴۰ کشور جهان به موفقیتی چشمگیر دست یافت. دوو پس از دو شرکت سامسونگ الکترونیکس و ال‌جی الکترونیکس بزرگترین تولیدکننده لوازم برقی در کره جنوبی به شمار می‌رود.

ویژگی های یخچال و ساید دوو

در یخچال فریزر و ساید دوو از سیستم برفک زدایی اتوماتیک استفاده شده و با استفاده از سیستم المنت و سنسور و با فرمان برد الکترونیک  برفک زدایی یخچال و فریزر چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و مانع از انباشت برفک میگردد. ساید بای ساید دوو مجهز به یخساز تمام اتوماتیک بوده و همچنین دارای یک فیلتر تصفیه آب میباشد که این امکان را به وجود آورده که آب آشامیدنی از یخچال دوو به صورت تصفیه شده در اختیار شما قرار گیرد. سنسور های یخچال دوو از نوع NTC بوده و مقاومت این سنسورها در دمای محیط 10 کیلو اهم میباشد. همچنین سنسور یخساز ساید دوو دارای مقاومت 4 کیلو اهم در دمای محیط میباشد. در یخچال و ساید دوو از کمپرسورهای پیستونی استفاده شده و سیستم سرمادهی به صورت تک اواپراتوره بوده و سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا و فن تامین میگردد.

 

خرابی های احتمالی و رایج در یخچال دوو

خرابی برد اصلی یخچال دوو

برد الکترونیکی یخچال و ساید دوو ممکن است بعد از چند سال کارکرد دستگاه در قسمت منبع تغذیه دچار آسیب گردد و علائمی همچون خاموش شدن کامل دستگاه ، چشمک زدن صفحه نمایش ، عدم کارکرد صحیح یخساز ، عدم کارکرد صحیح فن ها و یا کار نکردن کمپرسور را در پی داشته باشد. برای حل این مشکل نیاز به تعمیر یا تعویض برد یخچال دوو میباشد.

تعمیر برد یخچال دوو

تعمیر برد یخچال دوو

 

خرابی فن یخچال دوو

در یخچال دوو چندین موتور فن استفاده شده است که در قسمت های مختلف وظایف خاصی را برعهده دارند. عمدتا در یخچال های دوو از فن های با ولتاژ 12 ولت DC استفاده شده است که یک فن در فریزر و یک فن در یخچال قرار داشته و وظیفه آنها پخش سرما در محیط داخلی یخچال میباشد. همچنین یک فن در پشت دستگاه و در کنار موتور قرار دارد که وظیفه آن خنک کردن کندانسور و موتور یخچال میباشد. در مدل های قدیمی تر یخچال دوو از فن های 220 ولت AC  استفاده شده است. در صورت خرابی هر یک از این موتور فن های یخچال دوو دستگاه دچار افت سرمایش شده و باید هر چه سریعتر جهت جایگزینی فن خراب با یک فن جدید اقدام نمود.

تعویض فن یخچال دوو

تعویض فن یخچال دوو

 

خرابی یخساز ساید دوو

یخساز ساید دوو قابلیت تولید حدود 60 قالب یخ در طول 48 ساعت را دارد. خرابی های رایج در قسمت یخساز ساید دوو بیشتر در قسمت  موتور یخ ساز ، سنسور یخساز ، قالب یخ ، گیربکس یخ ریز ، سنولوئید یخ درشت و … میباشد.

نشتی گاز در یخچال دوو

یکی از عومل مهمی که باعث خنک نکردن یخچال و ساید دوو میباشد نشتی گاز یخچال دوو است. نشتی گاز ممکن است از قسمت لوله های فلزی کندانسور و هات لاین بر اثر زنگ زدگی یا پوسیدگی ایجاد شود و یا ممکن است در حین حمل و نقل لوله های انتقال گاز یخچال دوو دچار آسیب و نشتی گاز گردد. جهت رفع نشتی گاز یخچال دوو ابتدا باید محل نشتی گاز پیدا و نشتی رفع گردد و سپس اقدام به شارژ گاز مجدد یخچال دوو نمود. حتما این نکته را در نظر داشته باشید که تعویض فیلتر درایر در هنگام شارژ گاز یخچال دوو الزامی میباشد.

خرابی کمپرسور یا موتور یخچال دوو

در یخچال و ساید دوو از کمپرسورهای پیستونی استفاده شده است که عمر مفید این کمپرسور ها معمولا بین 8 الی 10 سال میباشد و سوختن کمپرسور بعد از این سن کارکرد امری طبیعی میباشد. خرابی کمپرسور میتواند مربوط به سوختن سیم پیچ و یا خرابی پیستون داخل کمپرسور باشد که راه حل آن تعویض کمپرسور و جایگزینی یک کمپرسور جدید میباشد. در کمپرسور های یخچال و ساید دوو از گاز R134 استفاده میشود و پس از تعویض کمپرسور و تعویض درایر و شستشوی سیکل باید اقدام به تزریق مجدد گاز به یخچال یا ساید دوو نمود.

تعویض کمپرسور یخچال دوو

تعویض کمپرسور یخچال دوو

 

 

ارور یا خطاهای یخچال ساید دوو

ممکن است در صورت بروز خرابی در یخچال یا ساید دوو بر روی صفحه نمایش ارور یا خطایی ظاهر شود که به ما کمک میکند تا خرابی را ره یابی کنیم. در جدول زیر ارورهای متداول یخچال دوو را برای شما شرح داده ایم تا با علت ارور دادن یخچال دوو آشنا شده و در صورت امکان این ایراد را رفع نمایید.

ارور (کد خطا) یخچال و ساید دوو شرح خطا
ارور r1 یخچال ساید دوو خرابی سنسور یخچال دوو
ارور F1 یخچال ساید دوو خرابی سنسور فریزر دوو
ارور rt یخچال ساید دوو خرابی سنسور محیطی یخچال دوو
ارور d1 یخچال ساید دوو خرابی سنسور دیفراست یخچال دوو
ارور dr ، fr ، hr ، door یخچال ساید دوو مروبط به باز ماندن درب به مدت طولانی میباشد
ارور C1 یخچال ساید دوو کارکرد مداوم و غیرعادی کمپرسور بیش از سه ساعت / سنسور دیفراست دمای 5- را حس نکند
ارور F3 یخچال ساید دوو مشکل در بازگشت از دیفراست یخچال
ارور E1 یخچال ساید دوو خرابی سنسور یخساز دوو
ارور ET یخچال ساید دوو خرابی سنسور توازن
ارور E9 یخچال ساید دوو خطای تامین آب
ارور EA یخچال ساید دوو خرابی یخساز
ارور EF یخچال ساید دوو خرابی سنسور جریان

 

انواع مدل های یخچال و ساید دوو

D2S-3033S / DES-2915W / D2S-3133SS / D4S-2915SS / D2S-1033SS / DES-3340 SS / D2S-0033MW / D2BF-1077 TI /  D2S-0036SS / D2BF-1077 LW / D2BF-0028LW / D2BF-0028SS /  D2LRF-0020SS

 

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات یخچال و ساید دوو انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال دوو
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست