تعمیر یخچال فریجیدر

مرکز تعمیرات فریجیدر با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر و یخچال ساید بای ساید فریجیدر با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر و یا ساید بای ساید فریجیدر خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات فریجیدر میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات فریجیدر بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

تاریخچه فریجیدر

به نقل از ویکی پدیا شرکت لوازم خانگی Frigidaire زیرمجموعه مصرف کننده و تجاری لوازم خانگی ایالات متحده از شرکت مادر اروپایی الکترولوکس است. Frigidaire به عنوان شرکت یخچال نگهبان Guardian در فورت وین ، ایندیانا تاسیس شد و اولین یخچال خود مختار را که توسط Nathanniel B. Wales و Alfred Mellowes در سال 1916 اختراع شد ، توسعه داد. در سال 1918 ، ویلیام C. Durant ، بنیانگذار جنرال موتورز ، شخصاً در این شرکت سرمایه گذاری کرد و در سال 1919 نام Frigidaire را به خود اختصاص داد. این مارک در اوایل تا اواسط دهه 1900 در زمینه تبرید بسیار شناخته شده بود ، به طوری که بسیاری از آمریکایی ها هر یخچال را فارغ از مارک تجاری Frigidaire می نامیدند. در فرانسه ، کبک و برخی دیگر از کشورها یا مناطق فرانسه زبان ، کلمه Frigidaire امروزه اغلب به عنوان مترادف استفاده می شود. نام Frigidaire یا یخچال و فریزر پیشین آن ممکن است منشا کلمه پرکاربرد انگلیسی یخچال باشد ، گرچه به احتمال زیاد صرفاً مخفف یخچال است که کلمه ای است که می دانند از اوایل سال 1611 استفاده می شده است. از سال 1919 تا 1979 مالکیت این شرکت در اختیار جنرال موتورز بود. در آن دوره ، این شرکت ابتدا یکی از شرکت های تابعه Delco-Light بود و بعداً یک بخش مستقل مستقر در دیتون ، اوهایو بود. این بخش کمپرسورهای اتومبیل های GM را که مجهز به سیستم تهویه مطبوع بودند نیز تولید کرد.

 

ویژگی های یخچال و ساید فریجیدر

یخچال فریجیدر از جمله تولیدات کشور آمریکا میباشد که در طراحی و ساخت این دستگاه از بالاترین متریال و تکنولوژی استفاده شده است. یخچال های فریجیدر عمدتا با ولتاژ 110 ولت AC  کار میکنند که برای استفاده در ایران باید حتما از ترانس تبدیل کننده ولتاژ 220 به 110 استفاده کرد و در صورت اتصال مستقیم یخچال فریجیدر 110 ولت به پریز برق قطعات الکترونیکی یخچال فریجیدر دچار آسیب خواهد شد. یخچال فریجیدر دارای سیستم برفک زدایی خودکار میباشد که در مدل های قدیمی تر از سیستم تایمری استفاده میشده و در مدل های جدید تر از برد الکترونیکی استفاده میگردد. ساید بای ساید فریجیدر مجهز به یخساز تمام اتوماتیک میباشد که امکان تولید 55 قالب یخ در طول شبانه روز را دارا میباشد. همچنین یخچال ساید فریجیدر دارای فیلتر تصفیه آب میباشد که با اتصال یخچال ساید فریجیدر به شیر آب میتوانید از آب تصفیه شده یخچال فریجیدر استفاده کنید.

 

نکات مهم در رابطه با یخچال و ساید فریجیدر

  • از نصب یخچال فریجیدر در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم خودداری کنید.
  • شلنگ آب متصل به یخچال فریجیدر نباید بیش از 8 متر طول داشته باشد.
  • درب یخچال فریجیدر را به مدت طولانی باز نگذارید.
  • از بسته شدن کامل درب ها اطمینان حاصل کنید.
  • از گذاشتن اجسام سنگین بر روی یخچال خودداری کنید.
  • فاصله استاندارد یخچال با دیواره پشت و کناره ها را طوری تنظیم کنید که هوا به راحتی قابل گردش باشد.
  • کنداسور یخچال فریجیدر را به صورت مرتب سالیانه تمیز نمایید.
  • فیلتر تصفیه آب یخچال فریجیدر را به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.

 

خرابی های احتمالی در یخچال و ساید فریجیدر

خنک نکردن یخچال یا فریزر

خنک نکردن یخچال یا فریزر فریجیدر میتواند مربوط به نشتی گاز یا عدم کارکرد صحیح کمپرسور دستگاه باشد. همچنین خرابی قطعات دیفراست مانند تایمر دیفراست ، ترمودیسک ، سنسور ، ترموفیوز ، المنت و برد الکترونیکی دستگاه میتوانند عواملی باشند که باعث خنک نکردن صحیح دستگاه شوند.

یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال

علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال فریجیدر میتواند مربوط به تنظیم نبودن دمای یخچال یا خرابی ترموستات یا سنسور یخچال فریجیدر باشد.

برفک زدن دیواره فریزر

برفک زدن دیواره فریزر بر اثر ورود رطوبت و هوای گرم از بیرون دستگاه رخ میدهد که عمده علت این خرابی میتواند مربوط به ایراد در لاستیک دور درب یخچال یا باز ماندن طولانی مدت درب دستگاه باشد.

خرابی یخساز ساید فریجیدر

عدم یخسازی در یخچال فریجیدر میتواند مربوط به خرابی شیربرقی آب و یخ ، ترمودیسک یخساز یا خرابی چرخدنده و موتور گردان یخساز و یا کمبود سرما داخل فریزر باشد.

صدای غیر عادی یخچال فریجیدر

عمدتا صدای غیر عادی یخچال مربوط به خرابی فن های یخچال و یا لرزش لوله های کندانسور و در بعضی موارد خرابی کمپرسور یخچال میباشد.

نشتی آب زیر یخچال فریجیدر

پاره شدن شلنگ های آب و یخ ، ترکیدگی مخزن آب ، خرابی فیلتر تصفیه آب از عوامل ایجاد نشتی آب از اطراف یخچال ساید فریجیدر میباشد.

یخ زدن زیر کشوی فریزر

علت یخ زدن زیر کشوی فریزر گرفتگی لوله دیفراست و یا خرابی المنت و سنسور دیفراست یخچال میباشد.

روشن نشدن یخچال فریجیدر

خرابی برد الکترونیکی یا تایمر دیفراست و یا خرابی ترانس تغذیه یخچال میتواند از عواملی باشند که مانع از روشن شدن یخچال میگردد.

 

 

تعمیر یخساز ساید فریجیدر

یکی از خرابی های بسیار رایج در یخچال ساید فریجیدر خرابی قسمت یخساز دستگاه میباشد که بعد از چند سال کارکرد دچار خرابی شده و یخسازی متوقف میشود یا یخساز گیر کرده و مدام میچرخد و صدای غیر عادی میدهد. و در بعضی موارد قالب یخ بر اثر رسوب آب کیفیت خود را از دست داده و لعاب آن کنده میشود. در صورت بروز چنین مواردی عمدتا یخ ساز باید به کارگاه حمل شده و قطعات داخلی یخساز تعویض گردد. همچنین امکان تعویض کامل یخساز و جایگزینی یک یخساز جدید وجود دارد.

تعمیر یخساز فریجیدر

تعمیر یخساز فریجیدر

 

تعویض موتور یخچال فریجیدر

یکی از خرابی های یخچال فریجیدر سوختن موتور یا همان کمپرسور دستگاه میباشد که در صورت بروز چنین خرابی ای باید کمپرسور تعویض گردد. برای تعویض کمپرسور یخچال فریجیدر نیاز است تا ابتدا گاز یخچال تخلیه شده و سپس اقدام به جایگزینی کمپرسور جدید نمود. برای انجام این کار نیاز به جوشکاری لوله های گاز متصل به موتور میباشد. همچنین در هنگام تعویض موتور یخچال تعویض فیلتر درایر الزامی بوده و شستشوی سیکل توصیه میگردد.

تعویض کمپرسور یخچال فریجیدر

تعویض کمپرسور یخچال فریجیدر

 

تعویض فیلتر آب یخچال فریجیدر

در یخچال ساید بای ساید فریجیدر از یک فیلتر تصفیه آب استفاده شده است که قادر است املاح معلق موجود در آب را تا 0.5 میکرون جذب نموده و مانع از ورود این املاح به آب خروجی از آبسردکن گردد. فیلتر های تصفیه آب یخچال فریجیدر باید به صورت مرتب و هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. تعویض به موقع فیلترهای تصفیه آب یخچال از بروز خرابی در شیربرقی و یخساز و شلنگ های دستگاه جلوگیری نموده و ضامن سلامتی شماست.

فیلتر آب یخچال فریجیدر

فیلتر آب یخچال فریجیدر

 

 

ارور یا خطای های یخچال ساید فریجیدر

در صورت بروز خرابی در قطعات الکترونیکی یخچال فریجیدر بر روی صفحه نمایش ارور هایی ظاهر خواهد شد که هر کدام از این ارور ها شما را راهنمایی خواهد کرد که بتوانید قسمتی که دچار ایراد شده است را بررسی نموده و ایراد را رفع نمایید. در جدول زیر ارور یا خطاهای یخچال ساید فریجیدر را برای شما شرح داده ایم.

ارور (کد خطا) یخچال و ساید فریجیدر شرح خطا
ارور SY CE یخچال ساید فریجیدر ولتاژ بالای برق ورودی
ارور OP یخچال ساید فریجیدر مدار باز بودن سنسور یا ترمودیسک
ارور SY EF یخچال ساید فریجیدر مشکل در فن اواپراتور
ارور EF یخچال ساید فریجیدر مشکل در فن اواپراتور یخچال
ارور DF یخچال ساید فریجیدر خرابی قطعات دیفراست (المنت ترمودیسک ترموفیوز)
ارور SH یخچال ساید فریجیدر خرابی سنسور یخچال یا سنسور فریزر
ارور Sb 5b یخچال ساید فریجیدر حالت نمایشگاهی (دمو)
ارور SY CF یخچال ساید فریجیدر قطع ارتباط برد اصلی و برد نمایشگر / خرابی برد اصلی

 

 

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات یخچال و ساید فریجیدر انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال فریجیدر
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست