تعمیر یخچال کنوود

مرکز تعمیرات کنوود با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات یخچال فریزر کنوود و یخچال ساید بای ساید کنوود با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات یخچال فریزر کنوود و یا ساید بای ساید کنوود خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات کنوود میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات کنوود بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

 

کنوود

لوازم خانگی کنوود ساخت کجاست؟ kenwood، به نقل از بخریم نخریم کنوود توسط شرکت لوازم خانگی دلونگی delonghi ایتالیا در سال ۲۰۰۱ و بعد از فوت کنت مینارد وود خریداری شد. ولی به عنوان یک لوازم خانگی انگلیسی شناخته می شود.

لوازم خانگی کنوود ساخت کجاست؟ KENWOOD

اگر برای خرید لوازم خانگی گذری به بازار بزنید متوجه حضور انواع برندهای مختلف در زمینه ی لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه خواهید شد. اما اگر به یک محصول علاقه مند شده باشید و کیفیت، تاریخچه و بیوگرافی برند فوق برایتان ناشناخته باشد، قطعا به تحقیق و جستجو درباره ی آن خواهید پرداخت تا در آینده ضرر نکنید. اما یکی از برندهای موجود در بازار لوازم خانگی، کنوود می باشد که اگر به محصول این برند علاقه مند شدید ممکن است با سوال های ذیل روبرو شوید که تصمیم دارم به آنها در بخش وبلاگ فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اریسون پاسخ بدهم.

لوازم خانگی کنوود ساخت کجاست؟ محصولات کنوود ساخت کجاست ؟ مارک کنوود ساخت کجاست؟ و همینطور سوال هایی که در مورد ماشین لباسشویی، یخچال ، ماشین ظرفشویی ، مایکروفر و لوازم برقی کنوود و… مطرح می شود.

مرور اجمالی بر لوازم خانگی کنوود

شرکت لوازم خانگی کنوود kenwood هم اکنون سازنده ی لوازم آشپزخانه و لوازم صوتی خودرو بوده و در ۴۴ کشور دارای شعبه و نمایندگی جهت فروش محصولات کنوود می باشد. این شرکت هم اکنون متعلق به کمپانی لوازم خانگی دلونگی Delonghi ایتالیا است. کنوود طراحی، تولید و فروش لوازم آشپزخانه از قبیل مخلوط کن، تهویه مطبوع، پردازنده های آشپزخانه، کتری و سایر کالاهای لوازم خانگی را برعهده داشته و کارخانه هایی در پاکستان، چین، ترکیه و انگلستان تاسیس نموده است. به عنوان مثال یخچال فریزر کنوود در ترکیه تولید و به بازار جهانی عرضه می شود.

تاریخچه و بیوگرافی شرکت لوازم خانگی کنوود

مرکز تعمیرات کنوود

شرکت لوازم خانگی کنوود در سال ۱۳۹۴ توسط کنت مینارد وود در شهر ووکینگ woking انگلستان تاسیس شد که در ابتدا گاراژ خود را برای شروع فعالیت انتخاب کرد و در سال ۱۹۴۲ به شهر Havant نقل مکان کرد. اما اجازه بدهید فعالیت این شرکت را از ابتدا تا کنون بر اساس دهه برای شما بازگو کنم :

دهه ی ۱۹۴۰

اولین محصول کنوود یک توستر بود که توسط کنت مینارد وود اختراع شد و در سال ۱۹۴۷ به بازار لوازم خانگی عرضه شد. ( مدل این توستر با A100 شناخته شد )

دهه ی ۱۹۵۰s – 1960s

سه سال بعد و در سال ۱۹۵۰، اولین محصولات لوازم آشپزخانه کنوود  Kenwood در نمایشگاهی به نام زندگی ایده آل در معرض دید همگان قرار گرفت.

دهه ی ۱۹۷۰s – ۱۹۸۰s

اولین پردازنده های غذایی این شرکت در سال ۱۹۷۹ راه اندازی شد و در سال ۱۹۸۹  با یک سرمایه گذاری بزرگ در کارخانه ای واقع در چین، شروع به فعالیت نمود.

دهه ی ۱۹۹۰s– هم اکنون

در سال ۱۹۹۷ و در سن ۸۱ سالگی، کنت مینارد وود بعد از یک بیماری کوتاه مدت از دنیا رفت و در سال ۲۰۰۱ بود که شرکت لوازم خانگی دلونگی ایتالیا delonghi موفق به خرید شرکت لوازم خانگی کنوود kenwood به ارزش ۴۵/۹ میلیون پوند ( ۶۶/۷ میلیون دلار ) شد. طراح اصلی لوازم آشپزخانه کنوود آقای کنت گرانج بود که در سال ۲۰۱۳ به عنوان طراح شوالیه لقب گرفت.

قیمت و کیفیت محصولات لوازم خانگی کنوود kenwood

کیفیت مارک لوازم خانگی کنوود در جهان شناخته شده است و حتی در ایران، بسیاری به دنبال این برند هستند، اما این نکته را به یاد داشته باشید کنوود با لوازم آشپزخانه کوچک معرفی شده است و زیاد تمرکزی بر لوازم خانگی بزرگ ندارد، به عنوان مثال مدل های یخچال فریزر کنوود به انگشتان دست هم نخواهد رسید. در کل خرید لوازم خانگی کنوود به علت کیفیت خوب و قیمت مناسب پیشنهاد می شود. و در سخن آخر کنوود را میتوان یک لوازم خانگی انگلیسی برشمرد.

 

ویژگی های یخچال کنوود

امروزه بیشتر یخچال و ساید بای ساید های کنوود که در کشور ما عرضه میگردد ساخت کشور ترکیه و کارخانه آرچلیک میباشند. ویژگی های یخچال های کنوود استفاده از سیستم تمام الکترونیک در یخچال و همچنین کمپرسورهایی با گاز R600 میباشد که بر خلاف گازهای خانواده فرئون برای محیط زیست آسیبی ندارند. دارا بودن یخساز تمام اتوماتیک ، آبسرد کن مجهز به تصفیه آب ، سیستم برفک زدایی خودکار ، تنظیم دمای یخچال و فریزر به صورت دیجیتال از روی صفحه نمایش از جمله ویژگی های یخچال کنوود میباشد.

 

خرابی های رایج در یخچال کنوود

خرابی برد الکترونیکی یخچال کنوود

یکی از حساس ترین قسمت های یخچال کنوود برد الکترونیکی یخچال ساید کنوود میباشد که ممکن است بر اثر نوسانات ولتاژ برق منزل ، یا خرابی بعضی از قطعات برقی یخچال مانند شیربرقی ، المنت ، فن ، کمپرسور و … دچار آسیب به برد یخچال کنوود شود. عموما در صورت بروز خرابی در برد یخچال کنوود این قطعه الکترونیکی قابل تعمیر بوده و توسط مهندس الکترونیک در حوزه تعمیرات لوازم خانگی تعمیر میشود. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به برد الکترونیکی یخچال کنوود بهتر است از محافظ برق مخصوص یخچال استفاده نمایید.

تعمیر برد یخچال کنوود

برد الکترونیکی یخچال کنوود

خرابی موتور یخچال کنوود

یخچال کنوود دارای موتور پیستونی با مبرد R600 میباشد که این مبرد بر خلاف گاز R134 اشتعال زا میباشد و در هنگام تعویض موتور و تخلیه گاز یخچال کنوود باید حتما نکات ایمنی گاز R600 رعایت گردد. خرابی کمپرسور یخچال کنوود میتواند به علت بروز مشکل در فن کندانسور ، کثیف بودن بیش از حد کندانسور ، گرم بودن محیط یخچال و یا مشکلاتی در سیکل گاز یخچال کنوود ایجاد گردد.

تعویض موتور یخچال کنوود

موتور یخچال کنوود

نشتی گاز یخچال کنوود

ممکن است سرمای یخچال کنوود شما دچار افت شده و به مرور از کیفیت سرمای یخچال و فریزر کاسته شود. در صورت بروز چنین حالتی یکی از احتمالات خرابی در یخچال کنوود نشتی گاز یخچال کنوود میباشد. در صورت بروز نشتی گاز یخچال کنوود باید ابتدا سیکل گاز یخچال و لوله های کندانسور و اواپراتور و سایر لوله های رابط به دقت بررسی و محل نشتی پیدا گردد و پس از رفع نشتی اقدام به شستشوی داخل لوله ها و سپس تعویض درایر و شارژ گاز مجدد نمود.

شارژ گاز یخچال کنوود

شارژ گاز یخچال کنوود

نکات مهم در رابطه با شارژ گاز R600

  • قبل از تخلیه گاز R600 حتما تمام منابع حرارتی دارای شعله مانند اجاق گاز ، پکیج ، آبگرمکن و … را خاموش نمایید.
  • درب ورودی منزل و یک پنجره را باز بگذارید تا جریان هوا به تخلیه گاز از محیط کمک کند.
  • بهتر است از ابزار های مخصوص تخلیه گاز مانند پینچ پلایر و کیسه بازیابی گاز استفاده نمایید.
  • پس از بریدن لوله شارژ و تخلیه گاز در صورت سالم بودن کمپرسور دستگاه را روشن کنید تا از طریق فشار موتور و گردش پروانه فن گاز موجود در لوله ها کاملا تخلیه شود.
  • کمپرسور را با دست چندین بار تکان دهید تا گاز موجود داخل سیلندر موتور تخلیه شود.
  • از یک حوله خیس برای هدایت گاز به بیرون کمک بگیرید.
  • پس از تخلیه کامل گاز و شستشوی کامل سیکل با R22 مایع فیلتر درایر را تعویض نمایید و بعد از اتمام جوشکاری ها اقدام به وکیوم کردن سیکل با پمپ وکیوم نمایید.
  • حتما برای شارژ گاز R600 با توجه به وزن قید شده گاز در لیبل یخچال با کمک ترازو مقدار گاز مورد نیاز را تزریق نمایید.

 

ارورهای یخچال کنوود

در صورت خراب شدن قطعات برقی یخچال کنوود بر روی صفحه نمایش شاهد نمایش دادن ارور یا کد خطا خواهید بود که هر کدام از این کدخطاها یخچال کنوود نشان دهنده این است که کدام قطعه در کدام قسمت یخچال کنوود دچار آسیب شده است. در جدول زیر لیست ارورهای یخچال ساید کنوود را آورده ایم تا با کمک آن راحت تر اقدام به رفع عیب یخچال کنوود نمایید.

ارور (کد خطا) یخچال و ساید کنوود شرح خطا
ارور E0 یخچال ساید کنوود خرابی سنسور فریزر یخچال کنوود
ارور E1 یخچال ساید کنوود خرابی سنسور دیفراست یخچال کنوود
ارور E3 یخچال ساید کنوود خرابی سنسور کانال بین یخچال و فریزر کنوود
ارور E4 یخچال ساید کنوود خرابی المنت یا ترموفیوز یخچال کنوود
ارور E8 یخچال ساید کنوود خرابی سنسور یخساز کنوود
ارور E9 یخچال ساید کنوود خرابی موتور یخساز کنوود

 

انواع مدل های یخچال و ساید کنوود

فرنچ / چهار درب / دوقلو / بالاپایین / فریزر بالا / فریزر پایین KFLV / KFZV  / KCFH  / KSBSH911 / KFDCFH / KLFH / KLFH  / KCFA / KFLA  / KNF60X17A /

 

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات یخچال و ساید کنوود انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال کنوود
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست